• Waarom zegt iedereen dat ik in de basisschool zit ik zit in de middelbare:S

    Jullie zijn gewoon raar en antwoord graag:S:P


    tiptoe through the tulips...

    Gremlin123 schreef:
    Ik zit niet in de brugklas maar in de tweede vmbo:)

    Ik geloof niet zo heel veel van wat jij zegt, maar ok.


    Take me to wonderland

    Avarosa schreef:
    (...)Dacht ik ook, maar ik snap het systeem in Nederland niet echt, dus ben ik er niet echt op in gegaan.


    De meeste leerlingen zijn twaalf en al bijna 13 wanneer ze naar het eerste jaar middelbaar gaan. ;) Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, en daarmee bedoel ik vroege leerlingen; leerlingen die al eerder naar het middelbaar kunnen. :p

    Edit: Zij zegt dat ze al in het twééde middelbaar gaat. Dan is ze wel een heeeeele vroege leerling voor een 11jarige, vind ik. ;p

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 16:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    De meeste leerlingen zijn twaalf en al bijna 13 wanneer ze naar het eerste jaar middelbaar gaan. ;) Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, en daarmee bedoel ik vroege leerlingen; leerlingen die al eerder naar het middelbaar kunnen. :p


    Echt niet. Ik was 11 en werd 12 aan het begin van het jaar. Mensen worden in verloop van het jaar vaak pas 13, of het volgende jaar.


    Your make-up is terrible

    Gremlin123 schreef:
    Ik zit niet in de brugklas maar in de tweede vmbo:)


    Tweede klas is ook nog brugklas in mijn begrippen. Zeker weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cicero schreef:
    (...)

    Gisteren was ze nog elf, vandaag is ze twaalf. Of ze is vandaag jarig, of ze heeft met haar leeftijd geknoeid.


    Damn, it's like magic! Maar wat verwacht je ook van iemand die naar Zweinstijn gaat. Lol.


    Valar Morghulis.

    Avarosa schreef:
    (...)Lol, trolaccount. Een paar minuten geleden was ze nog 11, want toen dat ik ging kijken stond er nog 11 jaar. (cop)


    Hahaha, falend. :'D
    In het tweede zal ze dan ook wel niet zitten ...
    Je wilt ook niet weten wat ik nu over je denk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dimleya schreef:
    (...)

    Damn, it's like magic! Maar wat verwacht je ook van iemand die naar Zweinstijn gaat. Lol.



    Hahaha, die is goed. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gremlin123 schreef:
    Ik zit niet in de brugklas maar in de tweede vmbo:)

    Dan ben je wel een heel vroege leerling. Als je nu nog twaalf bent. Ik was ook twaalf toen ik naar de tweede ging en dus dertien toen ik naar de derde ging, maar ik ben inmiddels al twee maanden veertien. En ja, ik ben een vroege leerling.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 16:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cas schreef:
    (...)

    Echt niet. Ik was 11 en werd 12 aan het begin van het jaar. Mensen worden in verloop van het jaar vaak pas 13, of het volgende jaar.


    Jaa oke. Maar geef toe: Als je 11 jaar bent en al in het 2e middelbaar zit, dan ben je best erg vroeg. :p

    En verder heb je wel gelijk ja, hoewel de klas waar ik in zit veel leerlingen zaten die dat jaar bijna al 13 werden. Maar dat is natuurlijk per leerling verschillend.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    whooohhh!


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, ik geef toe, ik was een vroege leerling, 11 of 12 was ik geloof ik toen ik naar de middelbare ging, dus het zou kunnen wat zij zegt

    Maar beledig de mensen van Q niet, dan heb je een probleem xd


    'Darling, just hold on'

    Het zal wel niet lang duren voor dit ding een ban krijgt, ik kreeg net een pbtje met 'hoer' erin.


    Your make-up is terrible

    Ze doet vmbo, dan heeft ze vast geen klas overgeslagen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jaa oke. Maar geef toe: Als je 11 jaar bent en al in het 2e middelbaar zit, dan ben je best erg vroeg. :p

    En verder heb je wel gelijk ja, hoewel de klas waar ik in zit veel leerlingen zaten die dat jaar bijna al 13 werden. Maar dat is natuurlijk per leerling verschillend.

    Yep, ook in de mijne! So you're not entirely wrong, judging from my situation that is.
    Ik was net 12 toen ik in de eerste kwam en ik was de vroegste leerling van m'n klas. Oh the good old days...


    No growth of the heart is ever a waste

    Cas schreef:
    Het zal wel niet lang duren voor dit ding een ban krijgt, ik kreeg net een pbtje met 'hoer' erin.


    Oh, god... :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''