• Zelfs al was ik niet zo denderend actief op het forum, ik ga ermee stoppen. Dit vanwege schoolwerk, en andere privé zaken.
    Het enigste topic waarin je me nog eens zou kunnen zien opduiken is het THG-topic. Voor de rest hou ik me dus enkel nog maar bezig met schrijven. Ik wil niet buizen dit jaar, en school gaat voor.
    So, byebye.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Byebye, succes ^^


    Life is hard and then we die

    Bye


    Take me to wonderland

    Ik zag je juist veel meer op het forum de laatste tijd. Anyway, veel succes met school en hopelijk tot later. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Veel succes en hopelijk zien we je nog eens terug. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd best wel veel mensen die dit soort verstandige beslissingen nemen? Ik zou dat zelf echt nooit volhouden, vrees ik. :'D

    Hoe dan ook, jammer dat je weg gaat en veel succes met school. Hopelijk werkt het en gaan je cijfers omhoog, en misschien zien we je ooit nog wel eens terug. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohara schreef:
    Bye.


    † Love? I want to sleep.

    G'bye.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd best wel veel mensen die dit soort verstandige beslissingen nemen? Ik zou dat zelf echt nooit volhouden, vrees ik. :'D

    Hoe dan ook, jammer dat je weg gaat en veel succes met school. Hopelijk werkt het en gaan je cijfers omhoog, en misschien zien we je ooit nog wel eens terug. ^^


    Same, al heb ik nog zo veel onvoldoendes. Q blijft gewoon een dagelijks gebeuren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Square schreef:
    Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd best wel veel mensen die dit soort verstandige beslissingen nemen? Ik zou dat zelf echt nooit volhouden, vrees ik. :'D

    Hoe dan ook, jammer dat je weg gaat en veel succes met school. Hopelijk werkt het en gaan je cijfers omhoog, en misschien zien we je ooit nog wel eens terug. ^^


    Het ligt niet aan jou, ik heb hetzelfde gevoel. (;
    En ik zou het zef ook niet lang volhouden, haha. Zeker het forum niet. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ligt het aan mij, of zijn er de laatste tijd best wel veel mensen die dit soort verstandige beslissingen nemen? Ik zou dat zelf echt nooit volhouden, vrees ik. :'D

    Hoe dan ook, jammer dat je weg gaat en veel succes met school. Hopelijk werkt het en gaan je cijfers omhoog, en misschien zien we je ooit nog wel eens terug. ^^


    Ligt niet aan jou, maar als ik zoveel op Q blijf zitten, buis ik sowieso.
    Bedankt trouwens, iedereen.
    Als mijn punten erop verbeterd zijn, kom ik wellicht weer terug.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried