• Ja, ik ben opzoek naar nieuwe muziek. Mijn muzieksmaak ligt vooral rond de drumstep/dubstep en het geen wat hier op lijkt..
    Ik heb enkele drumstep nummers van Monstercat, maar ik ben opzoek naar meer.

    Dus als je aanraders hebt, dump ze alsjeblieft hier neer. Aangezien ik mijn lijsten ernstig moet aanpassen. :Y) Dit mogen nummers zijn waarvan een remix is gemaakt, zoals bijvoorbeeld Burn van Ellie Goulding, of volkomen onbekende artiesten/dj's. Ik sta voor alles open.

    Galleon schreef:
    (...)
    No offense maar mischien kan je er even een spoiler van maken, dat lijstje is echt awful lang ;d


    I'll next time, thanks for the tip!! Scrollse people ^^ (And you're right, daar was ik nog niet opgekomen :-p)


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Hobbit schreef:
    Ah, toen ik "dubstep" las wilde ik meteen Monstercat aanraden, dammit x'D
    Ik ben zelf ook een groot Monstercat fan, met name van Tristam, Pegboard Nerds, Muzzy en most of al: Going Quantum.
    Maar buiten Monstercat vind ik Savant een echte aanrader, al zijn nummers zijn echt meesterwerken.

    Haha, Monstercat vind ik gewoon weg geweldig. En die jij opnoemt, luister ik vooral dan. :Y)
    En ik ga eens kijken, bedankt!

    En alles hier boven, ik ga kijken'. Behalve dat hele grote lijstje, dat kost me teveel tijd hehe. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 17:59 ]

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Haha, Monstercat vind ik gewoon weg geweldig. En die jij opnoemt, luister ik vooral dan. :Y)
    En ik ga eens kijken, bedankt!

    En alles hier boven, ik ga kijken'. Behalve dat hele grote lijstje, dat kost me teveel tijd hehe. :Y)


    Je weet niet wat je mist :-p


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Probeer modestep - tomorrow is another day :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    (zit ook wel Drum&Bass tussen)
    Eptic, Modestep, Camo&Krooked, Netsky, Chase&Status, Deadmau5, Kill the Noise, Borgore, James Blake, Magnetic Man, Doctor P, Nero, Rusko, Excision, Flux Pavilion, Foreign Beggars, Skream, Sub Focus, Unicorn Kid, Zomboy, Zeds Dead, 12th planet, Drumsound & Bassline Smith, ...

    Ik vind persoonlijk Datsik leuke nummers hebben (vooral mechano en calypso)
    En dit is mijn favoriete remix van Lies van Marina and the Diamonds.
    Deze remix van Bittersweet van Ellie Goulding vind ik ook lekker. Ik ken wel heel veel meer remixen, maar ik kom er nu zo even niet op.

    En oh: FIFO
    Imaginary
    Tatanka

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:32 ]


    Alleen maar tranen van geluk