Jual Jussey Alfredo Porter ||River Franche||
Catherina geeft echt zo traag antwoord. Ze moest zelfs nog nadenken hoorde ik ook. Ze liet en euh horen en zei toen toch wel wat.
"Nee ik heb geen idee waar hij is, ik heb namelijk andere dingen aan mijn hoofd. Heb jij enig idee waar Thomas is?" Wacht even, ze stelt een vraag terug? Oh wacht even, Thomas. Waarom moet ze Thomas hebben. Ze heeft de gruwelijkste hekel aan die gozer. Dat is duidelijk te merken. En dan ineens heeft ze hem nodig?
."Ik bedoel.... Het is mijn dag niet... En euhh...." begon ze te ratelen. Ik zet mijn hand in mijn heup en wacht dan tot ze klaar is. Als ik ergens een hekel aan heb is het als mensen ratelen. Als ik zelf begin met ratelen houd ik vanzelf op. Maar bij meiden is dat echt zo vreemd. Ze lijken er een aanleg voor te hebben. Ik laat mijn tong even door mijn mond rollen. Ik moet toegeven, River heeft een mooie bek vol tanden. Het voelt alleen zo vreemd. Zelf heb ik niet zulke grote tanden, eerder van die kleine iele rottandjes. Al zitten ze dan niet in de weg als ik met een jongen naar bed ga. Deze tanden zal ik flink aan moeten wennen als dat weer gebeurd. Want denk je nou echt, ondanks dat ik in een ander lichaam zit, ik mijn seksleven achterwege laat? Nou, dacht het niet. Ik ga net zo hard door.
Ik word een beetje uit mijn gedachten gehaald wanneer Catherina haar hand door haar haren haalt.
"Als jij me helpt hem te vinden dan help ik jou om Jual te vinden," er komt een lachje uit mijn keel. Dacht ze. Ik knik eventjes als akoord. Als zij mij voor mij gevonden heeft dan kan ze er lekker in stikken. Ik heb wel belangrijkere dingen te doen dan zij op dit moment heeft te doen.
"Waarom heb je hem eigenlijk nodig?" Ik kijk haar met een lichtelijk opgetrokken wenkbrauw aan.
"Zo zo, gaan we nieuwsgierig worden?" Vraag ik dan. Dit eigenlijk zonder er echt bij na te denken. Ik haal mijn schouders even lichtelijk op en grinnik dan even.
"Die arrogante kwal en ik hebben wat ruzie, en ik wil hem even laten zien wie hier de baas is," besluit ik dan toch te zeggen. Oke, ik heb het volgens haar over mezelf nu. Maar eigenlijk praat ik hier over de persoon die nu in mijn lichaam zit. Ik denk echtrr dat dat River is. Want wie zou er anders in mijn lichaam zitten? In de film It's a boy, girl thing waren die twee ook naar elkaars lichaam verwisseld. Ugh, dit klinkt zo vreemd om over de denken. Van lichaam verwisseld. Bah.
"Maar goed, ik help jou en jij helpt mij. Net als dat jij net zei," zeg ik dan. Puur om niet verder te spreken over het feit dat ik (mezelf), River, de les wil lezen.
(Zo en nu ga ik andere de kans geven hihih)
[ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:39 ]
Ich liebe dich 27.12.23