• Pendelaars en andere reizigers van Penn Station in New York keken eerder deze week raar op toen niemand minder dan Harry Potter plots opdook in het station. De jonge leerling-tovenaar was op zoek naar perron 9 3/4 om er de trein naar Hogwarts (Zweinstein) te nemen.

    Het hele voorval was natuurlijk in scène gezet, door de makers van 'Movies in Real Life', maar toch was niet iedereen mee met het verhaal. De loketbedienden hoorden het in Keulen donderen en ook vele reizigers wisten niet goed hoe ze moesten omgaan met die knaap met zijn Engels accent. Echt of niet, het leverde in elk geval leuke reacties op.

    Bron: hln.be
    =======================

    Dat wil ik wel eens meemaken.:')

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 18:13 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gewoonweg geweldig.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hahaha ok dan xp


    16 - 09 - '17

    Jij bent ook echt een Harry Potterfreak, hé. :'D
    Nou, leuk voor hen, dan. Jammer dat het een neppe was voor die mensen, maar dat is ook best wel logisch.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 18:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, ik lachte me stuk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha. Awesome!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Facts schreef:
    Jij bent ook echt een Harry Potterfreak, hé. :'D
    Nou, leuk voor hen, dan. Jammer dat het een neppe was voor die mensen, maar dat is ook best wel logisch.


    Jammer dat het jeweetwel niet was.(A)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Whaha echt geniaal xD Hoe dat jongetje ook aan iedereen vraag waar het perron is!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha, geweldig!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Haha, dan die man: "I'm Ron Weasley"


    -

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jammer dat het jeweetwel niet was.(A)

    Haha, indeed. Dacht ik dus ook al aan. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Donaghy schreef:
    Hahaha, geweldig!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.