• Ik ben dus verliefd op een jongen bij mij op school, hij zit een klas lager dan mij en hij zit bij me in het team. Blijkt hij dus het neefje te zijn van m'n beste vriendin, en ze vertelde me laatst dat hij had gezegd tegen haar dat hij mij best wel knap vond. Ze zijn buitenlands en m'n moeder maakt daar dus weer een probleem van, ze heeft het niet zo op buitenlandse jongens om het zo maar even te zeggen.. m'n hele familie trouwens niet echt. En dan komt d'r mn ex, ik ben al een poosje over hem heen, begint hij me weer te appen en knuffels te geven en alles en daardoor raak ik echt in de war, en een andere beste vriendin is dus op hem.. En een jongen in m'n klas, daarvan weet ik dat hij me leuk vind, hij heeft 't tegen me gezegd, probeert de hele tijd m'n aandacht te trekken, op de verkeerde manier. Hij trekt m'n shirt de hele tijd omhoog, knijpt in m'n kont en borsten, hij wou me bijna zoenen en hij maakt steeds van die seksistische opmerkingen naar me toe, en ik heb hem duidelijk gezegd dat ik hem niet leuk vind, en alles wat hij doet ook niet. Hij stopt alleen niet..
    Pff.. ik word zo gek van jongens..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:20 ]

    Deilia schreef:
    En de vraag aan ons iss?


    i put the fun in funeral

    schop hem in z'n kruis als hij het nog eens doet. En als hij dan vraagt waarom, zeg je dat hij ook ongevraagd op onaangename plaatsen op je lichaam komt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik bedoel dit niet aanvallend, maar eh, volgens mij word jij best snel verliefd of niet? Je vorige topic heette ook al zo..
    En ja, wat Grizzly zegt. Schop 'm in z'n ballen. Wat, je bent 'm geen eens een verklaring schuldig. Onbeschofte zak. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tuala schreef:
    Over die derde jongen: je moet hem echt duidelijk maken dat hij niet het recht heeft zo met je om te gaan. Je lichaam is van jou en hij mag je niet aanraken zoalng je daar geen toestemming voor geeft. Als het zo ver gaat dat hij aan je borsten zit, zou ik er echt iets van zeggen tegen bv. je leerkracht. Dat komt misschien over als 'klikken', maar hij moet maar leren dat zo'n dingen nu eenmaal niet door de beugel kunnen.
    Over de twee andere jongens... Ik snap dat je in de war raakt als je ex zich zo gedraagt. Maar je zegt zelf dat je verliefd bent op de eerste jongen, kun je je dan niet best op hem richten? Ook al is het vervelend als je familie hem zo ziet, maar je moet je niet in alles door hen laten leiden.
    Veel succes er mee.. Je raakt er wel uit. Al snap ik dat het allemaal verwarrend kan zijn. :/

    Dit ^

    Angelos schreef:
    (...)

    ja.. ik weet t.. en ik ben dr ook van geschrokken omdat hij 1 van mn beste vrienden is..

    Okee.. Als hij een van je beste vrienden is, je zo maar te pas en te onpas aan je komt en je duidelijk aangeeft dat je dat niet wilt en hij dan toch het lef heeft om door te gaan.. Zou ik me allereerst eens afvragen of je die jongen dan kunt betitelen als "vriend". Een vriend hoort zich allereerst al niet zo te gedragen. En hij zou je mening moeten respecteren en ook luísteren als je aangeeft dat je dat niet wilt.
    Mijn advies: Keiharde schop tussen zn ballen geven en daarna dumpen die handel.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:51 ]


    Inspiration can hit you any time

    Barnabas schreef:
    Die derde jongen verdient een trap in zijn ballen. Serieus.


    Indeed.


    26 - 02 - '16