• Ik ben dus verliefd op een jongen bij mij op school, hij zit een klas lager dan mij en hij zit bij me in het team. Blijkt hij dus het neefje te zijn van m'n beste vriendin, en ze vertelde me laatst dat hij had gezegd tegen haar dat hij mij best wel knap vond. Ze zijn buitenlands en m'n moeder maakt daar dus weer een probleem van, ze heeft het niet zo op buitenlandse jongens om het zo maar even te zeggen.. m'n hele familie trouwens niet echt. En dan komt d'r mn ex, ik ben al een poosje over hem heen, begint hij me weer te appen en knuffels te geven en alles en daardoor raak ik echt in de war, en een andere beste vriendin is dus op hem.. En een jongen in m'n klas, daarvan weet ik dat hij me leuk vind, hij heeft 't tegen me gezegd, probeert de hele tijd m'n aandacht te trekken, op de verkeerde manier. Hij trekt m'n shirt de hele tijd omhoog, knijpt in m'n kont en borsten, hij wou me bijna zoenen en hij maakt steeds van die seksistische opmerkingen naar me toe, en ik heb hem duidelijk gezegd dat ik hem niet leuk vind, en alles wat hij doet ook niet. Hij stopt alleen niet..
    Pff.. ik word zo gek van jongens..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:20 ]

    Over die derde jongen: je moet hem echt duidelijk maken dat hij niet het recht heeft zo met je om te gaan. Je lichaam is van jou en hij mag je niet aanraken zoalng je daar geen toestemming voor geeft. Als het zo ver gaat dat hij aan je borsten zit, zou ik er echt iets van zeggen tegen bv. je leerkracht. Dat komt misschien over als 'klikken', maar hij moet maar leren dat zo'n dingen nu eenmaal niet door de beugel kunnen.
    Over de twee andere jongens... Ik snap dat je in de war raakt als je ex zich zo gedraagt. Maar je zegt zelf dat je verliefd bent op de eerste jongen, kun je je dan niet best op hem richten? Ook al is het vervelend als je familie hem zo ziet, maar je moet je niet in alles door hen laten leiden.
    Veel succes er mee.. Je raakt er wel uit. Al snap ik dat het allemaal verwarrend kan zijn. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    En de vraag aan ons iss?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Meh, ik wou eerst allemaal ongevraagd advies geven, maar je weet zelf vast ook wel wat je er mee moet.
    Wat ik wel even kwijt moet: Die derde jongen is een creep en ik zou zo'n persoon keihard slaan als die me op die manieren zou aanraken.


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Meh, ik wou eerst allemaal ongevraagd advies geven, maar je weet zelf vast ook wel wat je er mee moet.
    Wat ik wel even kwijt moet: Die derde jongen is een creep en ik zou zo'n persoon keihard slaan als die me op die manieren zou aanraken.


    heb het ook al aan m'n vriendin verteld wat hij allemaal doet, die zijn naar hem gegaan en er wat van gezegd dat hij van me af moest blijven en dat ik hem niet moet. Vervolgens ontkent hij alle dingen die hij heeft gedaan en gaat er daarna weer vrolijk mee verder.

    If he doesn't stop, give him a nice hit in the crown jewels.
    Als praten niet lukt, dan maar zo.


    Take me to wonderland

    Tuala schreef:
    Over die derde jongen: je moet hem echt duidelijk maken dat hij niet het recht heeft zo met je om te gaan. Je lichaam is van jou en hij mag je niet aanraken zoalng je daar geen toestemming voor geeft. Als het zo ver gaat dat hij aan je borsten zit, zou ik er echt iets van zeggen tegen bv. je leerkracht. Dat komt misschien over als 'klikken', maar hij moet maar leren dat zo'n dingen nu eenmaal niet door de beugel kunnen.
    Over de twee andere jongens... Ik snap dat je in de war raakt als je ex zich zo gedraagt. Maar je zegt zelf dat je verliefd bent op de eerste jongen, kun je je dan niet best op hem richten? Ook al is het vervelend als je familie hem zo ziet, maar je moet je niet in alles door hen laten leiden.
    Veel succes er mee.. Je raakt er wel uit. Al snap ik dat het allemaal verwarrend kan zijn. :/


    + Je familie gaat echt niet bepalen op wie je bent of niet. Of je nu buitenlander bent of niet, daar gaat het helemaal niet om - of je familie het nu wilt of niet, gevoelens voor een jongen kunnen daardoor echt niet weg.
    Veel sterkte. En succes! Zoals al gezegd is, je raakt er vast wel uit.


    Some people are art and do art at the same time

    Als je twee jongens leuk vind, kies dan voor de tweede jongen.
    Als je de eerste jongen echt zo leuk zou vinden, zou je niet verliefd worden op nummer twee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BULLSHIPPER schreef:
    Als je twee jongens leuk vind, kies dan voor de tweede jongen.
    Als je de eerste jongen echt zo leuk zou vinden, zou je niet verliefd worden op nummer twee.


    Eerlijk gezegd ben ik van mening dat je ook van twee personen evenveel kunt houden, but yeah. Dat is offtopic.

    In ieder geval moet je echt iets doen aan die derde jongen. Haal er een leraar bij/je ouders, een volwassene in ieder geval. Of geef hem anders eens een flinke klap (alhoewel er dan wel kans bestaat dat jij er straks voor gestraft wordt).


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Hij knijpt out of the blue in je borsten? wtf?


    Has no one told you she's not breathing?

    BULLSHIPPER schreef:
    Als je twee jongens leuk vind, kies dan voor de tweede jongen.
    Als je de eerste jongen echt zo leuk zou vinden, zou je niet verliefd worden op nummer twee.


    ik ben niet verliefd op de tweede jongen, maar op de eerste. Maar doordat de tweede jongen, die m'n ex is, me nu steeds weer appt en knuffels geeft raak ik daardoor een beetje in de war..

    Die derde jongen verdient een trap in zijn ballen. Serieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    LaJoie schreef:
    Hij knijpt out of the blue in je borsten? wtf?


    ja.. ik weet t.. en ik ben dr ook van geschrokken omdat hij 1 van mn beste vrienden is..

    Verwarrend. Als hij aan je lichaam komt, heb je het perfecte excuus om hem een bitchslap te verkopen, veel plezier ermee :)
    De rest is wel wat meer ingewikkeld. Maar als hij je ook mag, ga ervoor en blijf van je ex af. Blijf vrienden, maar er is een reden dat hij je ex is.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tuala schreef:
    Over die derde jongen: je moet hem echt duidelijk maken dat hij niet het recht heeft zo met je om te gaan. Je lichaam is van jou en hij mag je niet aanraken zoalng je daar geen toestemming voor geeft. Als het zo ver gaat dat hij aan je borsten zit, zou ik er echt iets van zeggen tegen bv. je leerkracht. Dat komt misschien over als 'klikken', maar hij moet maar leren dat zo'n dingen nu eenmaal niet door de beugel kunnen.
    Over de twee andere jongens... Ik snap dat je in de war raakt als je ex zich zo gedraagt. Maar je zegt zelf dat je verliefd bent op de eerste jongen, kun je je dan niet best op hem richten? Ook al is het vervelend als je familie hem zo ziet, maar je moet je niet in alles door hen laten leiden.
    Veel succes er mee.. Je raakt er wel uit. Al snap ik dat het allemaal verwarrend kan zijn. :/


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Geef die derde gast eens een stomp tussen zijn ribben. The fuck dude.
    Anyway, ik zou je advies geven maar daar zit je vast niet op te wachten, en al zeker niet van iemand als mij :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.