Parachutes schreef:
(...)
Ik heb 'm gedropped, zoals ik in m'n vorige reactie ook al zette. Mja, ik weet niet. Hij ziet er best oké uit, maar ik vond het niet erg geloofwaardig ofzo. Ze maken er helemaal niet zo'n issue van dat ze vast zitten in een game en dat vind ik best wel raar xd. Vond in ieder geval als je de eerste paar episodes vergelijkt met SAO, SAO wel beter.
Aha, dat hoor ik ook, dat SAO een betere opbouw heeft, maar velen verwachten dat op langer termijn Log Horizon beter en wat serieuzer wordt, dus ik was benieuwd naar jullie mening erover. Want ik ga hem denk ik wel kijken, hoewel dat nog wel even gaat duren. Ik vond het alleen wel erg leuk dat ze het idee hadden van sword art online en had de hoop dat zij het miss konden overtreffen, hoewel de tweede arc overtreffen van SAO niet erg moeilijk is

maar das mijn mening. Ik ben er in ieder geval wel benieuwd na en ik hoor ook veel mensen dat het nog onduidelijk is waarom ze eigenlijk in die wereld zitten, maar ik denk en daar kan ik ongelijk in hebben, dat de schrijvers dat expres achterhouden en dat later the big reveal van alles komt, maar dat denk ik als buitenstander van die anime xd.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.