• Ik herinner me dat ik vroeger credits kon kopen vanuit België met een SMS.
    Zou dit ooit terug kunnen? Ik vind een overschrijving namelijk zeer omslachtig...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ich brauch dich zum atmen, Berlin

    Ja, het zal ooit terugkomen. Je moet alleen wel wat geduld hebben. Rutger doet echt zijn best maar is jammer genoeg ook afhankelijk van andere mensen. En no offence, maar kan je mss niet even zoeken door de topics? Dit is echt al de miljoenste topic hierover.


    -

    Gemela schreef:
    Ja, het zal ooit terugkomen. Je moet alleen wel wat geduld hebben. Rutger doet echt zijn best maar is jammer genoeg ook afhankelijk van andere mensen. En no offence, maar kan je mss niet even zoeken door de topics? Dit is echt al de miljoenste topic hierover.

    Ze heeft vijf posts. Wat kun je nu van een nieuweling verwachten? Dat ze meteen alles op haar duimpje weet te vinden? Anyway, het zal ooit wel eens terugkomen, maar het is allemaal wat onzeker.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gemela schreef:
    Ja, het zal ooit terugkomen. Je moet alleen wel wat geduld hebben. Rutger doet echt zijn best maar is jammer genoeg ook afhankelijk van andere mensen. En no offence, maar kan je mss niet even zoeken door de topics? Dit is echt al de miljoenste topic hierover.


    Queer zijn is gewoon alles

    In het nieuwsforum kan je opvolgen wanneer deze functie terug beschikbaar is. =)
    Sorry voor het ongemak!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Komt wel goed schatje


    Alleen maar tranen van geluk