• Voor het eerst in mijn quizletcarriere: een zeiktopic!

    Hoe moet ik dit uitleggen,
    Ik voel mij niet meer 'thuis' op school om het zo te zeggen, mijn klas is echt stom maar dan echt niet uit te staan. Mijn muzieksmaak is anders dan de rest en ik wordt daar voor uitgelachen, ook om andere reden lachen ze met mij. Op de speelplaats voetballen we altijd, maar we worden altijd lastiggevallen door oudere jaren. Daarnet nog ben ik geduwd en lelijk gevallen. Bij de directie kan ik niet terecht. De adjunct en directrice zitten op hun bureau en denken dat ze het goed doen.
    Naar een andere school is ook geen mogelijkheid want de richting die ik doe (toerisme) kun je alleen daar doen in mijn omgeving.

    Iemand tips?


    DDVO


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mentor of ouders. Praten met een volwassene in ieder geval. Veel succes, ik hoop dat het goed zal komen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LilacNiall schreef:
    Mentor of ouders. Praten met een volwassene in ieder geval. Veel succes, ik hoop dat het goed zal komen.


    Echt, je bent dit niet waard DDVO. Sterkte!


    Some people are art and do art at the same time

    LilacNiall schreef:
    Mentor of ouders. Praten met een volwassene in ieder geval. Veel succes, ik hoop dat het goed zal komen.


    Al gedaan, maar ik zou van school kunnen veranderen maar voor hetgeen wat ik zielsgraag wil doen kan dat gewoon niet en voorlopig zijn er gewoon geen andere opties.

    Scorpia schreef:
    Echt, je bent dit niet waard DDVO. Sterkte!


    Bedankt Scorpia, ik ga me ook niet laten doen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Lol, hoe herkenbaar. Ik ben juist een zeikmail aan het schrijven aan mensen omdat ik in het LHJ-topic om hulp vroeg. Je bent écht niet alleen, Tom. En als het 'ns tegenvalt: ik ben niet voor niets je penvriendin. ;]
    Heb je geen (internet)vrienden waarbij je terecht kan?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Lol, hoe herkenbaar. Ik ben juist een zeikmail aan het schrijven aan mensen omdat ik in het LHJ-topic om hulp vroeg. Je bent écht niet alleen, Tom. En als het 'ns tegenvalt: ik ben niet voor niets je penvriendin. ;]
    Heb je geen (internet)vrienden waarbij je terecht kan?


    Bedankt, jij mag mij ook altijd lastigvallen.

    Ja vrienden in het echt uiteraard, dan jij ofcourse, en Nerveus.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:36 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik snap het, en dan ook echt. Ik ben vroeger ook gepest en heb er vooral met mijn ouders over gepraat. Zij hebben het tegen de directie gezegd, die het probleem aanpakten. Daarbij beet ik van me af, dus later deden de pestkoppen niets meer.
    Mijn PB/GB staat voor je open (:

    Je mentor kan je niet zeggen dat je van school moet veranderen, of vat ik hem nou niet? Maar hij/zij moet je sowieso gaan helpen, aangezien dat hetgene is waarom hij/zij je mentor is. Ik zou hem/haar gewoon even aanspreken en het vertellen, dat kan écht helpen. Het heeft mijn vriendin geholpen.
    Mijn gb/pb is altijd voor je open eah.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LilacNiall schreef:
    Je mentor kan je niet zeggen dat je van school moet veranderen, of vat ik hem nou niet? Maar hij/zij moet je sowieso gaan helpen, aangezien dat hetgene is waarom hij/zij je mentor is. Ik zou hem/haar gewoon even aanspreken en het vertellen, dat kan écht helpen. Het heeft mijn vriendin geholpen.
    Mijn gb/pb is altijd voor je open eah.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LilacNiall schreef:
    Je mentor kan je niet zeggen dat je van school moet veranderen, of vat ik hem nou niet? Maar hij/zij moet je sowieso gaan helpen, aangezien dat hetgene is waarom hij/zij je mentor is. Ik zou hem/haar gewoon even aanspreken en het vertellen, dat kan écht helpen. Het heeft mijn vriendin geholpen.
    Mijn gb/pb is altijd voor je open eah.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is een beetje nutteloos als de reactie van LilacNiall wéér wordt gequote, maar dat is eigenlijk precies at ik ook wilde zeggen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel iedereen!
    Het luchtte me eigenlijk al op door dit topic aan te maken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gibbs schreef:
    Het is een beetje nutteloos als de reactie van LilacNiall wéér wordt gequote, maar dat is eigenlijk precies at ik ook wilde zeggen. :p


    Jup, dat had ik ook. Maar het is ook nutteloos om bijna precies dezelfde reactie te typen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tegen ouderejaars moet je gewoon zorgen dat je jezelf niet zwakker opstelt, klinkt heel moeilijk, maar wees sterk, zorg dat ze niets vinden om je mee lastig te vallen. En om nu te zeggen dat je je er niet thuis voelt, dat is nu eenmaal bij heel veel mensen, maar dat zet zich meestal hoe ouder je wordt. Dan ga je automatisch al minder last hebben van laatstejaars. Praat erover, maar het zal wel op zijn plaats vallen, ondertussen heb je mensen nodig om de klappen op te vangen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wunjo schreef:
    (...)

    Jup, dat had ik ook. Maar het is ook nutteloos om bijna precies dezelfde reactie te typen.


    Whaha, klopt ook. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •