• Het praattopic! (Hier zet ik niet de rollen e.d. neer, anders moet ik het steeds overal aanpassen)

    Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Hallo :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Hii ^-^
    Bij hoeveel personages gaat het speeltopic open btw?? c:
    En is het niet handig als je een Rollenstory maakt en (Optioneel) de rollen in de topics linkt met de toebehoerende hoofdstukken?
    Dan hoef je niet steeds het rollentopic door te zoeken naar de rol van iemand anders (of die van jezelf) als je er wat over wilt weten? c:


    Little do you know

    :)) Ik wacht nog even totdat de meeste mensen hun rol hebben ingevuld, dan kijk ik ff waar de rollen niet goed verdeeld zijn enzo en dan gaan we beginnen! :)

    Nee ik laat jullie lekker zoeken :3 Nee grapje hahaha we kijken wel ff wat het handigst is als we gaan spelen :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Haha d:
    Okii (:
    Gek genoeg heeft Gryffindor een keer niet heel veel fans x'D
    Meestal zijn het Slytherin of Gryffindor die overvol zitten, nu is het meer Ravenclaw x'D


    Little do you know

    hahaha dat dacht ik net ook :P


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik maak binnenkort het zwerkbalwedstrijden-lijstje! (Ik bepaal wie er wint met lootjestrekken :) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Goed idee :P
    Ik ga nu een tweeling-dude maken ^-^
    Afdeling weet ik nog niet x'D


    Little do you know

    boeee

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:54 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    schrik (nee hoor ik was echt niet geschrokken (pompompom))


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wauw, inderdaad, dit keer is het Ravenclaw. er zaten voor James alleen maar meisjes in Gryffindor xD


    How far is far

    Hahah x'D
    James zal vast wel geliefd zijn, zo als enigste jongen in Gryffindor x'D


    Little do you know

    Fuk, dubbelpost x'd

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:25 ]


    Little do you know

    hahaahah idd


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Haha xd


    How far is far

    Eigenlijk zouden er meer leraren moeten komen x'd
    Misschien een idee dat iedereen één leraar heeft ofzo?? xd


    Little do you know