• Bij deze test word dus gekeken welke hersenhelft het dominantst is of dat je beide hersenhelften evenveel gebruikt. Ik heb hem zelf gedaan en mijn uitkomst was dat ik mijn beide hersenhelften precies evenveel gebruik. Dus 50% mijn linker hersenhelft en 50% mijn rechter hersenhelft. Je krijgt ook een plaatje van hersenen te zien en woorden die dan bij de linker of rechter hersenhelft horen.

De test is wel in het Engels.

Braintest

[ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:20 ]

Physics is awesome

Als student psychologie wil ik toch wel even zeggen dat dit compleet onwetenschappelijk is. Onderzoek wijst uit dat zo'n tweedeling van de hersenen niet echt bestaat, maar dat sommige functies soms meer in een bepaald gebied zitten dan in een ander deel (bijvoorbeeld taal).

I am an idiot, I move.

Facts schreef:
    66% rechts.
    Alleen zag ik bij die gif van dat meisje met het zwaaiende been geen links of rechts, ze zwaaide gewoon heen en weer met haar been. :')

Echt? Ik zag haar met de klok mee draaien. Ik heb wel lang getwijfeld. De vraag met de kleuren, dus dat er groen word geschreven maar dan in het rood vond ik heel moeilijk. Vooral de vragen met de kleur blauw, omdat het mijn lievelingskleur is, ben ik geneigd om meteen blauw aan te klikken.

Physics is awesome

Gestalt schreef:
    Als student psychologie wil ik toch wel even zeggen dat dit compleet onwetenschappelijk is. Onderzoek wijst uit dat zo'n tweedeling van de hersenen niet echt bestaat, maar dat sommige functies soms meer in een bepaald gebied zitten dan in een ander deel (bijvoorbeeld taal).

Dat snap ik en ik wilde het ook helemaal niet doen overkomen alsof het wetenschappelijk is. Maar ik vind het zelf altijd wel leuk om zulk soort testen te doen en dan te kijken of je zelf ook vind dat het klopt of dat het zou kunnen kloppen.

Physics is awesome

Gestalt schreef:

Ik geloof ook niet dat zulke persoonlijkheidstests volledig juist zijn en zo, ik vind het alleen leuk op 't eens te proberen en kijken wat ik uitkom (:.

Musai schreef:
    (...)

Echt? Ik zag haar met de klok mee draaien. Ik heb wel lang getwijfeld. De vraag met de kleuren, dus dat er groen word geschreven maar dan in het rood vond ik heel moeilijk. Vooral de vragen met de kleur blauw, omdat het mijn lievelingskleur is, ben ik geneigd om meteen blauw aan te klikken.

De kleurentest vond ik juist heel gemakkelijk, ik las het woord niet eens, maar klikte meteen op de corresponderende kleur.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Left brained 69%

Ex astris, sciencia

47% links 53% rechts
    Ik ben ervan overtuigd dat testjes als deze bullshit zijn (tuurlijk gebruik ik mijn linkerhand als ik met mijn rechterhand op mijn muis zit), maar alsnog was het wel geinig.

i put the fun in funeral

69 % op rechts.

From these ashes, I will rise

Dan is alles goed ^^

I am an idiot, I move.

54% links
    46% rechts

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Hahaha ik zag het voorbij komen op Beautygloss :')

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Musai schreef:
    (...)

Ik zag haar juist niet met de klok meedraaien. :'D

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Troll schreef:
    Dit kwam er bij mij uit.

Ik heb hetzelfde.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik kwam gelijk uit, maar die test is ook enkel voor het plezier. Bijvoorbeeld bij die ballerina kan ik allebei de kanten zien naargelang waar ik mijn focus op leg.

[ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:01 ]

comfort in c h a o s

links 59%, rechts 41%

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

34% links 66% rechts