• Hi there,
    Ik ben van plan een tekentablet te kopen, maar ik zou niet weten van welk merk of de prijs. Meestal zijn de duurste de beste, maar ik denk niet dat mijn ouders €200 gaan willen betalen.
    Iemand die hier wat meer over weet?


    kindness is never a burden.

    wat ik mij afvraag he, als je tekent met zo'n ding moet je dan naar je scherm kijken? want dat is echt fockt op tekenen als je altijd gewend bent naar beneden te kijken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    wat ik mij afvraag he, als je tekent met zo'n ding moet je dan naar je scherm kijken? want dat is echt fockt op tekenen als je altijd gewend bent naar beneden te kijken.
    Heb ik totaal geen moeite mee gehad.


    I live for the applause, you will die for it.

    Guinness schreef:
    wat ik mij afvraag he, als je tekent met zo'n ding moet je dan naar je scherm kijken? want dat is echt fockt op tekenen als je altijd gewend bent naar beneden te kijken.


    Hoezo zou dat focked up zijn, ik heb er helemaal niet aan hoeven wennen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Hoezo zou dat focked up zijn, ik heb er helemaal niet aan hoeven wennen.
    omdat ik dat wel heb =) ik heb een paar jaar terug achter zo'n ding gezeten en omdat ik dus moet kijken naar welke lijnen ik zet met mijn hand lukte het voor geen meter.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is makkelijker dan je zult denken. Ik dacht eerst ook dat het lastig vond maar toen ik het uiteindelijk had en probeerde ging het wel goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.