• Topic 4, ik ben trots op jullie. :')



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (@Wunjo, volgens mij moet de samenvatting aangepast worden (: )

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 19:37 ]


    -

    Emma Wood
    We liepen the Three Broomsticks binnen en het was, zoals verwacht, stampvol. Gelukkig liep er net een groepje weg, dus gingen we op die plekken zitten.
    'Wajo, het is hier echt heel druk,' zei Roxanne verbaasd.
    'Ja, maar dat is normaal. Half Hogwarts zit hierbinnen,' zei ik.
    Ik keek rond en zag James zitten samen met Mason. Milan zat met Max, Liam, Roos en nog twee meisjes uit Gryffindor.
    'En ik zie mijn neefjes,' zei Roxanne. Ze bedoelde vast Albus Potter uit Slyderin en James.
    Roxanne bestelde drie boterbier voor ons.
    'Vanavond moet jij vliegen, hè?' vroeg Roxanne aan me.
    Ik knikte. 'Ja, ik hoop dat we winnen! zei ik enthousiast.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierdejaars

    Ik keek mijn ogen uit in Hogsmeade. Het was echt zo'n typisch Brits tovenaarsdorpje, een sfeer die mij vanaf het begin beviel. Ik liep dan ook maar wat achter Emma aan, om vervolgens mijn ogen te verwennen in de winkel waar de meiden en ik ingingen. Ik was het massale van steden als Parijs gewend. Niet dit kleine en schattige van dit dorpje. Al gauw was ik de anderen uit het oog verloren en ging alle rekken langs, bang iets te missen wat misschien wel heel leuk was om te zien. Dit zorgde ervoor dat toen ik klaar was, geen enkele bekende meer zag lopen. Nou ja, er liepen natuurlijk genoeg mensen van Hogwarts, maar Emma, Zoey en Roxanne waren weg... en ik had geen idee hoe groot Hogsmeade was en waar ze konden zijn. Nou ja, ze hadden het wel over een café iets gehad, maar ik had de naam niet onthouden. Als ik ze niet kwijt was geraakt, was dat immers niet nodig geweest.
    Ik verliet snel de winkel en keek buiten een een beetje hopeloos om mij heen. Daar stond ik dan in een voor mij onbekend dorp, als een vogeltje dat haar moeder kwijt was geraakt. Ik was ook zo ontzettend onhandig met dit soort dingen. Ik wist zelfs de weg terug naar Hogwarts niet meer.
    'Kun je het vinden?' hoorde ik plots een stem achter mij en ik kon wel juichen van geluk. Het was de jongen uit het vijfde jaar van Gryffindor die mij ook de weg had gewezen naar de leerlingenkamer, de eerste avond op Hogwarts: Rich. Hij lachte mij misschien wel stilletjes uit, omdat ik een ramp was in de weg vinden en dus nu telkens als ik hem tegenkwam verdwaald was, maar ik wist dat hij mij zou kunnen helpen.
    'Nee, eigenlijk helemaal niet nee. Mijn vriendinnen ben ik kwijt en ik weet wel dat ze naar één of ander café wilden, maar de naam ben ik vergeten en daarbij heb ik geen idee waar dat zou moeten zijn.' Rich begon harder te lachen en haakte zijn arm in de mijne.
    'Ze zijn vast bij the Three Broomsticks dan. Ik breng je er wel even heen. Mijn vrienden zijn er waarschijnlijk toch ook, dus ik was er al naar op weg.' Vrolijk bedankte ik hem en liep met hem mee naar het desbetreffende kasteel, terwijl hij weer een heel verhaal tegen mij hield over toverschaak, iets wat ik eigenlijk maar één keer in mijn leven gedaan had met mijn opa, maar al snel de moed had opgegeven.
    Aangekomen bij het café, bedankte ik hem nogmaals en liep naar de tafel waar ik Emma en Roxanne had gespot. 'Tsss, mij een beetje achterlaten zonder een kaart of wat dan ook. Wilden jullie mij lozen?' vroeg ik de meiden en hield mijn gezicht in een uiterst serieuze uitdrukking, ook al was ik helemaal niet boos of wat dan ook. Ik was gewoon benieuwd naar hun reactie. Konden we misschien nog lachen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Hey mensen ik wil graag meedoen maar Rollentopic en praattopic zitten bijde vol dus daarom dan maar hierzo. x) Dus ja dat dus en dan zou ik graag docent kruidekunde willen spelen maar ik wil niet Marcel spelen zegmaar (a) dus als dat zou mogen om een andere docent te mogen gebruiken daarvoor, dat Marcel een ongeluk heeft gehad en dat mijn personage dan invalt. Plus ik wel een eigen personage maken


    Naam: Daisy Ivy Oak
    Bijnaam: Dais, Ivy of Professor Oak
    Rol: Kruidekunde docent
    Leeftijd: 26
    Afdeling: zat bij Ravenklauw
    Innerlijk: Is erg leergierig, snel enthousiast maar kan ook zo weer ergens afhaken, heeft niet heel veel geduld en af en toe een heethoofd. Is wel heel open naar haar leerlingen toe en heeft eigenlijk de verwachting dat iedereen dat ook direct naar haar toe is - wat natuurlijk niet zo is. Wat voor ongemakkelijke situaties kan zorgen. Verder is ze erg vriendelijk en zal iedereen een kans geven, maar als diegene het verpest heeft is het einde oefening. Verder is ze echt altijd "one of the guy's" geweest. Ze kan het beter hebben met jongens/mannen dan met het zelfde geslacht als zichzelf.
    Uiterlijk:



    Beste vakken: Kruidekunde, Toverdrank, Verzorging van Fabeldieren
    Slechtste vakken: De praktische magie vakken
    Huisdier: Haar hondje Boo



    Extra:
    Heeft een crush op Andreas Nikolaus Donovan en brengt dit af en toe niet heel subtiel over naar hem.


    Dit word het broertje van Daisy (: moet ik nog uitwerken maar ik ga nu eerst slapen
    Naam: Redwood Eric Oak
    Bijnaam: Red of Wood
    Rol: student
    Leeftijd: achttien, word 19 met kerst
    Jaar: 7e jaars, late leerling
    Afdeling: Ravenklauw
    Innerlijk: Red doet zich groter voor dan dat ie eigenlijk is, hij is heel brutaal en eigenwijs maar heeft wel zijn hart op de juiste plaats. Ook is het een grappemaker en vind het heerlijk om mensen een beetje te pesten. Hij heeft wel vrienden maar niet echt "echte" vrienden omdat hij bang is voor afwijzing van mensen. Daarom doet hij zich zo groot voor maar diep van binnen is hij erg ongelukkig. Dus verdiept zich maar in het andere plagen/pesten zodat hij zich beter over zichzelf voelt.
    Uiterlijk:



    Beste vakken: Leer der oude runen, geschiedenis van de toverkunst, astronomie, toverdranken, kruidekunde en voorspellend rekenen
    Slechtste vakken: Bezweringen, verweer tegen de zwarte kunsten, transfiguratie (dus de praktijkvakken met magie, net zoals zijn zus)
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet): Drijver
    Klassenoudste(ja of nee): nee
    Huisdier: -
    Extra: Hij en zijn zus hebben een hele goede relatie en die spreken elkaar ook vaak buiten de lessen om.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 14:13 ]

    Luminis schreef:
    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierdejaars

    Ik keek mijn ogen uit in Hogsmeade. Het was echt zo'n typisch Brits tovenaarsdorpje, een sfeer die mij vanaf het begin beviel. Ik liep dan ook maar wat achter Emma aan, om vervolgens mijn ogen te verwennen in de winkel waar de meiden en ik ingingen. Ik was het massale van steden als Parijs gewend. Niet dit kleine en schattige van dit dorpje. Al gauw was ik de anderen uit het oog verloren en ging alle rekken langs, bang iets te missen wat misschien wel heel leuk was om te zien. Dit zorgde ervoor dat toen ik klaar was, geen enkele bekende meer zag lopen. Nou ja, er liepen natuurlijk genoeg mensen van Hogwarts, maar Emma, Zoey en Roxanne waren weg... en ik had geen idee hoe groot Hogsmeade was en waar ze konden zijn. Nou ja, ze hadden het wel over een café iets gehad, maar ik had de naam niet onthouden. Als ik ze niet kwijt was geraakt, was dat immers niet nodig geweest.
    Ik verliet snel de winkel en keek buiten een een beetje hopeloos om mij heen. Daar stond ik dan in een voor mij onbekend dorp, als een vogeltje dat haar moeder kwijt was geraakt. Ik was ook zo ontzettend onhandig met dit soort dingen. Ik wist zelfs de weg terug naar Hogwarts niet meer.
    'Kun je het vinden?' hoorde ik plots een stem achter mij en ik kon wel juichen van geluk. Het was de jongen uit het vijfde jaar van Gryffindor die mij ook de weg had gewezen naar de leerlingenkamer, de eerste avond op Hogwarts: Rich. Hij lachte mij misschien wel stilletjes uit, omdat ik een ramp was in de weg vinden en dus nu telkens als ik hem tegenkwam verdwaald was, maar ik wist dat hij mij zou kunnen helpen.
    'Nee, eigenlijk helemaal niet nee. Mijn vriendinnen ben ik kwijt en ik weet wel dat ze naar één of ander café wilden, maar de naam ben ik vergeten en daarbij heb ik geen idee waar dat zou moeten zijn.' Rich begon harder te lachen en haakte zijn arm in de mijne.
    'Ze zijn vast bij the Three Broomsticks dan. Ik breng je er wel even heen. Mijn vrienden zijn er waarschijnlijk toch ook, dus ik was er al naar op weg.' Vrolijk bedankte ik hem en liep met hem mee naar het desbetreffende kasteel, terwijl hij weer een heel verhaal tegen mij hield over toverschaak, iets wat ik eigenlijk maar één keer in mijn leven gedaan had met mijn opa, maar al snel de moed had opgegeven.
    Aangekomen bij het café, bedankte ik hem nogmaals en liep naar de tafel waar ik Eloise en Roxanne had gespot. 'Tsss, mij een beetje achterlaten zonder een kaart of wat dan ook. Wilden jullie mij lozen?' vroeg ik de meiden en hield mijn gezicht in een uiterst serieuze uitdrukking, ook al was ik helemaal niet boos of wat dan ook. Ik was gewoon benieuwd naar hun reactie. Konden we misschien nog lachen.

    [huh? maar dat ben jij toch?]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    [huh? maar dat ben jij toch?]


    (Oeps, vergissing. Dat moet Emma zijn :') Ik pas het even aan. Bedankt voor het melden!)


    Happy Birthday my Potter!

    WenseKronik schreef:
    {Hey mensen ik wil graag meedoen maar Rollentopic en praattopic zitten bijde vol dus daarom dan maar hierzo. x) Dus ja dat dus en dan zou ik graag docent kruidekunde willen spelen maar ik wil niet Marcel spelen zegmaar (a) dus als dat zou mogen om een andere docent te mogen gebruiken daarvoor, dat Marcel een ongeluk heeft gehad en dat mijn personage dan invalt. Plus ik wel een eigen personage maken


    Naam: Daisy Ivy Oak
    Bijnaam: Dais, Ivy of Professor Oak
    Rol: Kruidekunde docent
    Leeftijd: 26
    Afdeling: zat bij Ravenklauw
    Innerlijk: Is erg leergierig, snel enthousiast maar kan ook zo weer ergens afhaken, heeft niet heel veel geduld en af en toe een heethoofd. Is wel heel open naar haar leerlingen toe en heeft eigenlijk de verwachting dat iedereen dat ook direct naar haar toe is - wat natuurlijk niet zo is. Wat voor ongemakkelijke situaties kan zorgen. Verder is ze erg vriendelijk en zal iedereen een kans geven, maar als diegene het verpest heeft is het einde oefening. Verder is ze echt altijd "one of the guy's" geweest. Ze kan het beter hebben met jongens/mannen dan met het zelfde geslacht als zichzelf.
    Uiterlijk:



    Beste vakken: Kruidekunde, Toverdrank, Verzorging van Fabeldieren
    Slechtste vakken: De praktische magie vakken
    Huisdier: Haar hondje Boo



    Extra:
    Heeft een crush op Andreas Nikolaus Donovan en brengt dit af en toe niet heel subtiel over naar hem.


    Dit word het broertje van Daisy (: moet ik nog uitwerken maar ik ga nu eerst slapen
    Naam: Redwood Eric Oak
    Bijnaam: Red of Wood
    Rol: student
    Leeftijd: achttien
    Jaar: 6e jaars, hij is in de 2e blijven zitten.
    Afdeling: Ravenklauw
    Innerlijk: Red doet zich groter voor dan dat ie eigenlijk is, hij is heel brutaal en eigenwijs maar heeft wel zijn hart op de juiste plaats. Ook is het een grappemaker en vind het heerlijk om mensen een beetje te pesten. Hij heeft wel vrienden maar niet echt "echte" vrienden omdat hij bang is voor afwijzing van mensen. Daarom doet hij zich zo groot voor maar diep van binnen is hij erg ongelukkig. Dus verdiept zich maar in het andere plagen/pesten zodat hij zich beter over zichzelf voelt.
    Uiterlijk:



    Beste vakken: Leer der oude runen, geschiedenis van de toverkunst, astronomie, toverdranken, kruidekunde en voorspellend rekenen
    Slechtste vakken: Bezweringen, verweer tegen de zwarte kunsten, transfiguratie (dus de praktijkvakken met magie, net zoals zijn zus)
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet): Drijver
    Klassenoudste(ja of nee): nee
    Huisdier: -
    Extra: Hij en zijn zus hebben een hele goede relatie en die spreken elkaar ook vaak buiten de lessen om.


    [Ik zet je er zo bij. En dat over Marcel, is goed. We verzinnen nog wel iets voor zijn afwezigheid.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Wood
    Eloise kwam binnen lopen met Rich. Ze leek ons gezien te hebben en kwam naar ons toe gelopen.
    'Tsss, mij een beetje achterlaten zonder kaart of wat dan ook. Wilden jullie mij lozen?' zei Eloise. Ze probeerde serieus te kijken, maar eerlijk gezegd lukte het niet echt.
    Ik keek haar lachend. 'Shit! Ze heeft ons door!'
    'O nee! Damn, ik dacht dat het zou lukken,' zuchtte Zoey.
    We keken Eloise lachend aan.
    'Sorry, maar we waren je kwijt. Daarna had Rox een klein akkefietje met een enge zevende jaars, Emma had ons "gered". Dus zijn we Zonko's uitgevlucht om verdere problemen te voorkomen,' vatte Zoey samen.
    'Kom zitten, Lois,' zei ik en bood de stoel naast me aan.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    James Sirius Potter

    'Gewoon, de manier waarop ze naar je kijkt. Zo kijken meisjes naar mij,' zegt Mason en ik rol met mijn ogen. 'En ze bloost af en toe, als je iets zegt. Volgens mij sinds vorig jaar al.' Ik kijk toe hoe Emma, Zoey en Roxanne binnenkomen. Zou ze me echt leuk vinden? Het zou eigenlijk best kunnen. 'Tja, aan liefde kan je niks doen.' Zegt Mason en ik knik afwezig. 'Zou ik het haar vragen? Of ze me leuk vindt?' Ik kijk hoe Eloise ook bij het stel komt zitten. 'Je zou Eloise ook nog vragen. Ze is er nu. Als Rich haar nog niet gevraagd heeft tenminste...' Zeg ik dan met een grijns en ik kijk Mason aan. 'Laten we bij hun gaan zitten.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Redwood Eric Oak - 7e jaars Ravenklauw

    Redwood keek naar zijn pakje sigaretten.
    'Shit, bijna leeg.' Mompelde hij overhard, met zijn stok deed hij zijn sigaret aan. Iets wat hij jammer genoeg niet kon doen in de zomervakantie als ze ergens heen gingen. Hij nam een hijs en liep over het binnenplein waar een paar groepjes stonden. Hij maakte een knikje toen er een groepje zijn kant op keek. Roken werd als iets raars gezien, vooral omdat het met een sigaret was. Een pijp was normaler, maar normaler was ook niet echt een goed woord, het werd meer geaccepteerd. Redwood rolde met zijn ogen.
    'Hey Red!' Red draaide zich om en staarde in het gezicht van een van zijn medeleerlingen, het was een jongen uit Griffoendor niet veel ouder dan vijftien a zestien.
    'Kan ik iets voor je doen?' De jongen keek een beetje schuw om zich heen.
    'Kun je dat ook voor mij regelen? Ik bedoel mijn ouders leven hier in Zweinsveld, dus er is geen mogelijkheid dat ik sigaretten kan halen zonder dat iemand het weet.' Red schudde met zijn hoofd en keek de jongen aan.
    'Is goed, maar je weet dat ik ze uit de dreuzel wereld haal.' De jongen keek hem raar aan en Redwood ging verder met zijn uitleg. 'Er is een dreuzeldorpje, niet heel ver hier vandaan. Veel boeren, weinig mensen, twee winkels. Daar haal ik in het weekend mijn sigaretten, de mensen daar vragen niets. Geen aandacht, geen namen, geen interesse dus je kan er makkelijk in en uit. Maar ik zal wel voor je halen.' Redwood schudde de hand met de jongen. 'Dat wordt fijn zaken doen met je jongen.' De jongen ging daarna weg.
    Redwood ging zitten op een bankje dicht bij de fontein van een ridder. Sinds de dag dat hij op Zweinstein kwam wou hij al weten wie de ridder was, maar er stond geen naam en geen enkele docent wist het te weten. Zelfs niet Kist van Geschiedenis van de Toverkunst en ook niet in de geschiedenis en bouwplannen van Zweinstein stond het beschreven. Voor het jaar om was, wou hij het weten hield Redwood zichzelf voor.

    Daisy Ivy Oak - Professor Kruidekunde

    Daisy kreeg een bericht binnen op haar mobiel, Red had blijkbaar een manier gevonden om te kunnen communiceren. Daisy stak een sigaret op terwijl ze door over de campus liep. Ze moest naar het lab, ze werkte daar als bioloog. Ondanks dat ze een heks was vond ze het leuk om de biologie en planten te kennen van de dreuzels. Ze was opgegroeid in een buurt met dreuzels, haar vriendinnen waren dreuzels, als ze ergens heen ging er waren dreuzels. Dus ze vond het niet erg dus paste ze zich ook gewoon aan. Verbinding bij Zweinstein was moeilijk te verkrijgen en lachte om het verzoek van haar jongere broertje. Twee sloffen Marlboro, ze stuurt hem een bericht terug dat het goed is. Maar dat ze wel in dreuzel geld terug betaald wilt worden gezien ze daar meer aan heeft op de campus.
    'Goedemiddag Hades,' Een lange dunne jongen kijkt haar boos aan.
    'Noem mij niet ZO!' Schreeuwt hij door de gang. 'EN JE MAG HIER NIET ROKEN.' Hij wijst naar het bordje met verboden roken erop. Daisy neemt een hijs van haar sigaret en kijk hem aan. Ze concentreert zich op de rook die ze uitblaast. Er is niemand behalve hun twee in de gang, de rook veranderd van vorm. En omhult de jongen, die ernstig begint te hoesten.
    'Hades goed van de onderwereld, je bent te voorspelbaar. Ga in rook op.' Er klinkt een dove klap op de grond. 'Shit,' hij was flauwgevallen. Daisy trapt een paar keer tegen hem aan. 'Dan niet,' neemt een hijs van haar sigaret en loopt weg. Ze moet nog aardig wat onderzoek doen.

    Luminis -> Rider


    Happy Birthday my Potter!

    { Merry Christmas }


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Chantilly schreef:
    { Merry Christmas }

    [Jupp, gheheh :]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    { Gaan we nog verder of is dit RPG officieel dood? }


    My mom says I'm pretty, so fuck you