• Topic 4, ik ben trots op jullie. :')



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos Wemel

    Milan knikte en bood me zijn arm aan, net zoals ze in van die oude films doen. Ik beet op mijn tong om niet in de lach te schieten, maar volgens mij kwam er toch een zweem van een glimlach op mijn gezicht. Ik negeerde de arm en pakte zijn hand vast. Hij was warm, of in ieder geval warmer dan de mijne. Ik glimlachte opgewekt naar hem en liep met hem naar buiten. Er stond een stevige wind en na een tijdje zwijgend gelopen te hebben bleef ik abrupt stilstaan. We stonden voor madame Puddifoot's, en door de etalageruit kon je zo naar binnen kijken. Achter een of ander zoenend stelletje zat een jongen met blauw haar samen met mijn nicht aan een tafel.
    'Zijn dat nou Victoire en Teddy?' vroeg ik hardop. Stomverbaasd keek ik naar Victoire, die Teddy een kus gaf. Opeens bedacht ik me dat ik hand in hand stond met Milan.
    'Oh, sorry,' mompelde ik. 'Het is nogal vreemd als je nicht en soort-van-neef ineens verkering hebben.'


    -

    Olivia Rose Johnson

    '.... samen naar de wedstrijd....' hoorde we Cindy en de jongens bespreken. We gingen altijd samen naar de zwerkbalwedstrijden, waarom zou ze nu dan opeens met iemand anders gaan? Voorzichtig stootte ik tegen Alice aan, die haar hoofd naar me toedraaide. 'We gaan toch altijd met zijn 3en naar de wedstrijden?' fluisterde ik onopgemerkt. 'Ja, gaat ze nu met iemand anders dan?' fluisterde ze terug. Ik deed een stapje naar haar toe, om het praten makkelijker te maken. Ik boog mijn hoofd naar haar toe maar keek haar niet aan. 'Ik hoor ze praten over samen naar de wedstrijd gaan...' Alice zei niets. Ze keek alleen boos naar Cindy. 'Nou, als jullie meewillen mag dat ook hoor' hoorde ik een jongen die ook aan de tafel zat zeggen. Ik werd rood. Waarom moest ik altijd zo hard fluisteren? Ongemakkelijk praatte ik terug. 'Oh nou.. ja dat hoeft niet perse hoor... ik bedoel als jullie dat niet willen hoeft dat niet maar het zou wel leuk zijn maar het hoeft niet hoor...' ratelde ik door. 'Olivia, adem.' zei Cindy. 'Kom erbij zitten!' zei Jim. Samen met Alice gingen we op de lege bank zitten. Ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Ik moest altijd heel erg wennen aan nieuwe mensen en wist nooit wat te zeggen. Gelukkig begon Alice maar met praten.

    { Dit verhaal gaat nog niet helemaal ergens heen dus als iemand misschien leuke ideetjes heeft graag doorgeven :) }

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 16:27 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Milan Wood
    Ze glimlachte om mijn oude film methode, wat ik wel komisch vond. Ze negeerde de arm en pakte mijn hand vast. 'Dus je vond mijn arm in arm lopen niet leuk? Want volgens mij zag het er best komisch uit,'
    Ze glimlachte opgewekt naar me en liep met me naar buiten. Er stond een stevige wind en na een tijdje zwijgend gelopen te hebben bleef Roos abrupt stilstaan. We stonden voor madame Puddifoot's, en door de etalageruit kon je zo naar binnen kijken. Roos keek naar binnen en leek iemand te herkennen.
    'Zijn dat nou Victoire en Teddy?' vroeg ze hardop. Stomverbaasd keek ze naar Victoire Weasley, die Teddy Lupin een kus gaf. Ze leek te beseffen dat we hand in hand stonden, iets wat ik totaal niet storend vond, maar liet hem niet los.
    'Oh, sorry,' mompelde ze. 'Het is nogal vreemd als je nicht en soort-van-neef ineens verkering hebben.'
    Ik grinnikte. 'Het maakt niet uit, dat snap ik. Ik weet ongeveer hoe het voelt met de Max-vindt/vond-Emma-leuk situatie,'
    'Het is best koud, vind je niet?' vroeg ik haar.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (noooo, had ik net een post, is 'ie weg :()


    -

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Roos Wemel

    Milan grinnikte.
    'Het maakt niet uit, dat snap ik. Ik weet ongeveer hoe het voelt met de Max-vindt/vond-Emma-leuk situatie.'
    Het bleef even stil.
    'Het is best koud, vind je niet?' vroeg hij.
    Ik knikte. De wind was harder gaan waaien en het was bewolkt geworden. 'Lekker weer om vanmiddag in te gaan zwerkballen,' zei ik en glimlachte.
    'Zullen we anders maar verder lopen? Ik bevries zowat.' zei ik en stak mijn ondertussen ijskoude handen in mijn zakken.

    (ugh, kort)


    -

    Teddy Lupin.
    Victoire bestelde een aardbeienthee -Teddy wist niet eens dat dat bestond- en na een vriendelijke knik trippelde Madam Puddifoot weg. Vics hand sloot zich weer om die van Teddy en ze keek hem zo lief aan dat Teddy had gewild dat hij haar iets mooiers had gegeven. Zo'n dom prulletje vond ze waarschijnlijk niks, maar zoals gewoonlijk was Victoire te vriendelijk om hem dat te zeggen. Zijn ogen gleden ietwat triestig naar de bloemen op de tafel, waarna hij door het grote raam van het theehuisje naar buiten keek. Teddy trok een mondhoek op toen hij Roos Weasley -de dochter van oom Ron en tante Hermoine- naar hem en Victoire zag kijken. Beleefd zwaaide Teddy kort, maar Roos' aandacht werd al snel naar de jongen waarmee ze hand in hand stond getrokken. "Volgens mij heeft ons Roosje een vriendje," zei Teddy op gedempte toon tegen Victoire en wees subtiel naar het tweetal die aanstalten maakten om te vertrekken.


    kindness is never a burden.

    (Mijn topics, moet ik nog reageren?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (Mijn topics, moet ik nog reageren?)


    [Ja, met James.

    Mason Joe Stafler
    We komen bij Zweinsveld aan, het is drukker dan ooit. Hopelijk kunnen we op ons vaste plekje zitten bij de Drie Bezemstelen. Anders jagen we wel wat eerstejaars weg.
    We lopen naar binnen en James besteld twee boterbier. Er zitten wat tweedejaars op ons vaste plekje, die er snel vandoor gaan als we op ze af komen. Ik grijns en ga zitten. 'Je kan ook met Eloise gaan,' zegt James opeens. 'Dan ga je met een Franse chick, kijkt niemand je vreemd aan en je gaat ook met een vriendin. Daarbij kunnen we nog met zijn vieren optrekken omdat ik Emma heb.' James neemt een slok boterbier en ik zucht. Moet hij daar nou weer over beginnen.
    'Eloise is niet mijn type. Maar goed, jij je zin. Ik vraag Eloise wel.' Ik neem een slok boterbier. 'Sterker nog, ik vraag haar straks wel. En volgens mij vind Emma je leuk. Ik heb zo'n vermoeden.' Ik neem weer een slok.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Chantilly schreef:
    Emma Wood
    Ik liep neuriënd achter Zoey en Roxanne aan. Zoey stortte zich gelijk op het snoepgoed.
    'Daar is Emma!' riep Max opeens door Zonko's. Ik keek verschrikt op. O nee.. Waarom? Kunnen mensen niet gewoon accepteren dat het niets wordt? Ik zwaaide twijfelend naar mijn broertje, Max en mijn mede Gryffindor Roos. Waren Roos en hij een stel? Ze zouden wel schattig samen zijn. Ik vond Roos altijd heel aardig, al kende ik haar niet heel goed.
    Ik liep naar Zoey en pakte een lolly uit het rek.
    'Troubles?' vroeg ze me. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, zo mag je het niet noemen,'
    'Dan is het goed!'
    Ik knikte. 'Ja, gelukkig wel,'
    Zoey glimlachte naar me en ging verder met haar "inspectieronde". Lachend draaide ik me om naar Roxanne. 'Is ze altijd zo enthousiast?'


    Roxanne Wemel
    'Is ze altijd zo enthousiast?' Emma staat lachend voor me. 'Wie?' vraag ik verbaasd, waarna ik de enorme zak snoep even goed bekijk. 'Ooh, Zoey.' zeg ik dan. Het lijkt me logisch dat ze haar bedoelde, tenminste.
    'Ja,' zeg ik droog. 'Eigenlijk wel ja. Niet dat ik minder enthousiast ben.' Ik leg de zak snoep op de toonbank en reken af. 'Schiet eens op.' roep ik grinnikend naar Zoey, die me quasi boos aan kijkt. Ze smijt een lolly naar mijn hoofd en ik buk behendig. 'AUW!' hoor ik plots een zware stem achter me en ik draai me vliegensvlug om. Een zevende jaars kijkt woedend om zich heen, dezelfde zevende jaars die Roos net omver liep. Billy Jones. Hij zit in onze afdeling en iedereen die ik ken is bang voor hem.
    'WIE DEED DAT?!' brult hij door zonko's, waardoor een aantal mensen geschrokken omkijken. Zoey staat vast genageld aan de grond, ze loopt langzaam rood aan. 'NOU?!' brult Billy opnieuw. 'Ik denk dat die lolly uit de lucht viel,' zeg ik onschuldig. 'Niemand zou een lolly naar jou durven te gooien.' dit laatste kwam er een beetje sarcastisch uit, wat niet mijn bedoeling was. Toch lijkt Billy dat te merken. 'Jij was het.' gromt hij en hij kijkt me aan. 'Nee.' zeg ik hem. Hij komt dreigend op me af. 'Help me.' piep ik tegen Emma, waarna ik langzaam naar achter loop.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Wood
    'Wie?' vroeg ze verbaasd, waarna ze de enorme zak snoep even goed bekeek. 'Ooh, Zoey.' zei ze daarna.
    'Ja,' zei ze droog. 'Eigenlijk wel ja. Niet dat ik minder enthousiast ben.' Roxanne legde de zak snoep op de toonbank en rekende af. 'Schiet eens op.' riep ik grinnikend naar Zoey, die haar quasi boos aankeek. Ze smeet een lolly naar mijn hoofd en Roxanne bukte behendig. 'AUW!' hoorde ik plots een zware stem achter me en Roxanne draaide vliegensvlug om. Een zevende jaars kijkt woedend om zich heen, dezelfde zevende jaars die Roos net omver liep. Billy Jones. Zijn ouders werkten bij mijn moeder op de afdeling in het St. Hospito's Hospital. Ik kende hem dus al. Billy stond er om bekend dat hij eng was en iedereen was bang voor, en dan heb je mij. De enige maloot die niet bang was voor enge Billy.
    'WIE DEED DAT?!' brulde hij door zonko's, waardoor een aantal mensen geschrokken omkijken. Zoey stond vast genageld aan de grond, ze liep langzaam rood aan. 'NOU?!' brulde Billy opnieuw. 'Ik denk dat die lolly uit de lucht viel,' zei Roxanne onschuldig. 'Niemand zou een lolly naar jou durven te gooien.' dit laatste kwam er een beetje sarcastisch uit. 'Jij was het.' gromde hij en hij keek Roxanne aan. 'Nee.' zei ze hem. Hij kwam dreigend op haar af. 'Help me.' piepte ze tegen me, waarna ze langzaam naar achter liep.
    'Billy, laat Roxanne met rust, ze was het niet,' zei ik zo kalm mogelijk.
    Hij zuchtte. 'O, hoi Emma,'
    Ik glimlachte. 'Tot ziens, Billy. Ik weet zeker dat je ouders het niet leuk hadden gevonden, als je een ontschuldige vijfdejaars had geslagen,' zei ik nuchter en trok Roxanne en Zoey Zonko's mee uit.

    Milan Wood
    'Het is best koud, vind je niet?' vroeg ik.
    Roos knikte. De wind was harder gaan waaien en het was bewolkt geworden. 'Lekker weer om vanmiddag in te gaan zwerkballen,' zei ze en glimlachte.
    'Inderdaad, gelukkig hoef ik niet te spelen. Het enige wat ik hoef te doen is mijn zus aan te moedigen,'
    'Zullen we anders maar verder lopen? Ik bevries zowat.' zei ze en stak haar handen in haar zakken.
    Ik knikte. 'Ja, goed plan. Zullen we wat gaan drinken in The Three Broomsticks?' vroeg ik aan haar.
    Roos zag bijna blauw van de kou. Ik sloeg een arm om haar heen. 'Als je het niet wlt, moet je het zeggen. Maar je straalde bijna kou uit,' zei ik.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel

    'Ja, goed plan. Zullen we wat gaan drinken in The Three Broomsticks?' vroeg Milan en sloeg een arm om me heen.
    'Als je het niet wilt, moet je het zeggen. Maar je straalde bijna kou uit.' Ik wist niet of hij het over de arm of het plan om naar the Three Broomsticks te gaan had. Ik haalde mijn schouders op. Zwijgend liepen we naar the Three Broomsticks toe. Ik deed de deur open en meteen kwam een aangenaam warme vlaag lucht me tegemoet. Ik keek even de zaak rond en zag dat het al aardig druk was. De tafels waren overbevolkt door alle mensen die hier heen waren gekomen om iets te drinken, wat bij te kletsen, te onderhandelen of hier gewoon op de een of andere manier terecht waren gekomen. Ik zag ergens in een hoekje Tess, Liam en Max zitten en tikte Milan op zijn arm. Ik knikte in de richting van het tafeltje en liep er met hem naartoe.
    'Hoi,' zei ik en ging naast Liam aan de ronde tafel zitten.


    -

    Victoire Weasley.
    Teddy leek niet tevreden te zijn met zijn cadeau, en ik gaf een kneepje in zijn hand. "Ik ben er blij mee Teddy. Niemand heeft ooit een sieraad voor mij gemaakt, het is bijzonder."
    "Volgens mij heeft ons Roosje een nieuw vriendinnetje." Zei Teddy zacht, en hij wees naar Roos en een jongen. "Ahw, wat schattig." Ik keek hem even aan. "En ik heb een nieuw vriendje, wist je dat al?" Ik kwam bij hem op schoot zitten, mijn benen aan weerskanten van zijn middel, en zacht drukte ik mijn lippen op de zijne. Ik mocht hem nu kussen in het openbaar, zonder dat ik over mijn schouder hoefde te kijken, en dat gevoel was geweldig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin.
    Teddy zuchtte opgelucht toen Victoire zei dat ze er blij mee was en dat niemand ooit een sieraad voor haar had gemaakt. Vervolgens wees hij haar op Roos en de jongen waarmee ze hand in hand stond. "Ahw, wat schattig." Maar ze leek niet echt geïnteresseerd. Teddy knikte instemmend en ving vervolgens Vics blik. En ik heb een nieuw vriendje, wist je dat al?" Ze liep om de tafel heen en nam plaats op Teddy's schoot, met haar benen aan weerszijden van zijn middel. Ze drukte een kus op Teddy's lippen, maar hij voelde zich eerder ongemakkelijk. Hij voelde een aantal ogen op zijn rug branden en duwde Victoire een stukje van zijn af. "Vic, eh- hoe zeer ik de aandacht en intimiteit die je me schenkt ook waardeer; misschien moeten we niet te ver gaan," sprak hij op gedempte toon tegen haar en ontweek haar blik.


    kindness is never a burden.

    Milan Wood
    Zwijgend liepen we naar the Three Broomsticks. We zeiden danwel niets tegen elkaar, maar mijn gedachtes gingen over van alles en nog wat.
    Roos opende de deur en het was stampvol.
    In een hoekje zat Liam, Tess en Max. Max wees me op mijn arm die om Roos haar schouder lag. Ik liet mijn arm weer losjes langs mijn lichaam hangen.
    Roos en ik liepen samen naar onze vrienden toe. Roos ging naast Liam zitten en ik naast Max.
    'Hoi,' zei Roos. Ze werd vrolijk terug gegroet.
    'Dus zie ik hier een tweede koppel ontstaan?' fluisterde Max tegen me. Liam en Tess waren in een nutteloos gesprek geraakt. Ik vond het nutteloos dan.
    'Nee, Roos en ik zijn vrienden zoals ik je al zomaar heb verteld,' zei ik.
    Max grijnsde. 'Ben jij van mening dat jullie gewoon vrienden zijn of vindt Roos dat?'
    'Beiden,' zei ik koppig.


    My mom says I'm pretty, so fuck you