Michonne schreef:
(...)
Dat vind ik dan toch wel bizar. Ik snap sowieso niet waarom je dat zou doen, er komt gewoon een moment in je leven dat het juiste is, het hoeft helemaal niet met iemand te zijn die je al zolang kent of wat dan ook, maar het moment is er dan gewoon en dan is het even speciaal. Er is niks leuks aan als het zo random is.
Exactly my thoughts. Ik vind het idee al ranzing om met een willekeurige gast te gaan staan bekken, echt waar, ik moet er niet aan denken. En natuurlijk lijkt het me wel leuk een vriend te hebben, al mijn vriendinnen hebben nu een vriend en het klinkt allemaal gezellig, maar nog steeds ben ik niet van plan de eerste debeste uit te kiezen.
Anyway, on-topic, mijn eerste kus is nog niet geweest dus. Ik heb zelfs een filmpje dat ik 6 jaar werd en dan zongen ze vroeger "een kusje hoort erbij" en dan mochten kinderen uit je klas je een kusje geven als je dat wilde. Toen kwam een jochie dat bij me doen en ik trok zo'n vet vies gezicht, hahahaha.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.