• Haai whovians,
    ik ben net begonnen aan het bekijken van Doctor Who, de nieuwe series. Dus ik ben nu zo ongeveer seizoen drie, aflevering drie. (De Doctor heeft net afscheid genomen van Rose en als laatste was dat met Shakespeare in het Globe Theatre.)
    Anyways, ik heb wel wat vraagjes over vanalles;
    1. Toen Rose weg ging heb ik bijna moeten huilen (and I never cry for movies or series, picture that) maar komen er nog meer zo'n hartverscheurende moment? Of vallen de rest van de afscheiden wel mee?
    2. Weten jullie wat the Doctor toen wilde zeggen? (Rose: I - I love you. (..) The Doctor: .. Rose Tyler, if it is my last chance to say it ..) < zoiets. Found it!. (De tekst.)
    3. Wat is jullie favoriete doctor?
    4. Wat is jullie favoriete compagnion?
    5. Waar zijn jullie nu met kijken?

    Dus. Gelieve dit spoilervrij te doen voor zover dat kan. Ik weet wel van foto's wie de doctors zijn en wie de compagnions, maar ik weet niet hoe de compagnions aan hun einde komen en de doctors regeneren, bijvoorbeeld. Snappie?

    Allons-y, nog een foto voor jullie die het delen waard is.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet nog beginnen met kijken.
    Maar ik weet dat Whouffle een enorme fan is, dus misschien dat zij je kan helpen. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    1. Vraag het aan Hartnell.
    3. Eleven is my favorite.
    4. Clara vind ik de leukste, zie punt vijf waarom. Ik ship keihard Whouffle/Souffez.
    5. Ik ben op het moment aan het wachten op The Day of the Doctor. Verder ben ik pas echt begonnen met kijken bij Snowmen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    1. Ooooh, wacht maar. Wácht maar. :W
    2. Officieel is het nooit bekendgemaakt, maar de populairste eigen invulling staat al in je openingspost.
    3. Niiiiine! Echt, 100%.
    4. Eigenlijk Mickey, maar aangezien hij niet écht telt als companion, denk ik toch Rose.
    5. Ik heb alles gekeken van de Modern Who en ben nu bij het laatste seizoen van Torchwood (een spin-off van DW voor volwassenen). Ik durf alleen niet verder te kijken, aangezien het zowaar nog emotioneel zwaarder is dan Doctor Who. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    1) Ik vond dat afscheid echt zò triest! En zoals Wiarda zei: 'wacht maar'!
    2) Het is eigenlijk echt overduidelijk wat hij ging zeggen.
    3) De negende vond ik op een bepaalde manier echt wel leuk, maar de tiende (David Tennant) is mijn favoriet!
    4) Jack Harkness, hoewel hij niet echt een companion was. Rose vond ik echt leuk, net als Donna Noble (hoewel ze een beetje onuitstaanbaar is).
    5) Ik ben net begonnen met seizoen 5, ga binnen twee minuten aflevering 3 bekijken =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Is er geen speciaal algemeen topic voor Doctor Who? Ik wil niet butthurt doen, maar volgens mij hoort dit gewoon daarin?


    Deep inside, I've never felt alive

    1. Toen Rose weg ging heb ik bijna moeten huilen (and I never cry for movies or series, picture that) maar komen er nog meer zo'n hartverscheurende moment? Of vallen de rest van de afscheiden wel mee?
    Ik zal niets spoiler, maar ik raad je aan de zakdoekjes nog niet te ver weg te leggen.

    2. Weten jullie wat the Doctor toen wilde zeggen?
    "I love you" is inderdaad de algemeen geaccepteerde theorie in fandom, want laten we eerlijk zijn, er is niet echt iets anders mogelijk. Feeeeels. D:

    3. Wat is jullie favoriete doctor?
    Ik denk Nine, al vond ik Ten ook geweldig. Matt Smith is ook heel erg goed als Eleven, maar de manier waarop hij is geschreven staat me helaas soms niet zo aan (toen Eleven kwam is Russel T Davies afgetreden als showrunner en vervangen door Moffat - als je wilt weten waarom er kritiek op hem is hoef je hem alleen maar te googlen). Eight was ook heel leuk, maar hij had alleen die ene film en wat audio's en boeken die ik niet heb geluisterd of gelezen, dus daar kan ik niet veel over zeggen.
    Ik kan echt niet goed kiezen, maar uiteindelijk toch Nine, denk ik. :Y)

    4. Wat is jullie favoriete compagnon?
    Hm, dat is ook lastig. Jack, misschien? Anders Rose. Of Martha. Of Donna. Heb ik al eens gezegd dat ik niet goed ben in kiezen?

    5. Waar zijn jullie nu met kijken?
    Ik heb alles van NewWho gezien, net als de film met Eight en alles van Torchwood. Ik wacht nu op de 50th Anniversary Special, al is mijn enthousiasme wegens Moffat wel vermengd met lichte angst. Maar we zullen wel zien, I guess. Er is al een prequel uit van zo'n zeven minuten en die was wel geweldig, dus er is nog hoop. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Paranymph schreef:
    Is er geen speciaal algemeen topic voor Doctor Who? Ik wil niet butthurt doen, maar volgens mij hoort dit gewoon daarin?


    Er was wel ooit een Doctor Who topic, maar dat is erg verlaten. Ik weet niet eens helemaal zeker of het inmiddels niet al gesloten is omdat er al te lang niet is gepost, eigenlijk...

    Oh, nm, het is nog wel open, maar er is 101 dagen niets gepost.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil het nog steeds eens gaan kijken. Misschien dat ik binnenkort wel eens begin. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    3. Wat is jullie favoriete doctor? 11. Matt Smith, omdat hij mijn eerste Doctor was. (Maar eigenlijk vind ik ze allemaal geweldig!)
    4. Wat is jullie favoriete compagnion? Net zoals met de Doctor heb ik eigenlijk geen échte favoriet. Ik vond ze allemaal wel leuk, maar als ik echt moet kiezen. Hm, Amy, Rose of Clara
    5. Waar zijn jullie nu met kijken? Ik wacht op de Christmas Special van dit jaar! :D


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    1. Love you will die. Rose was sad, but wait for it.
    2. Iedereen zegt I love you. En ik denk dat dat heel goed klinkt ^^
    3. Uegh dat word of 9 of 11 . Ik vind ze allebei geweldig alleen ze zijn echt heel verschillend. Toch ga ik maar voor 9.
    4. Donna Noble staat op een. Dan Amalia pond. Dan Rory Williams, Rose Tyler, Martha Jones en als laatste Clara. Ik vind Clara echt geweldig alleen ze is toch de minste van ze allemaal. En als je Jack mee zou rekenen dan staat hij op nummer twee. Classic Who heb ik nooit gezien dus dat gaat moeilijk indelen worden.
    5. Het laatste dat ik heb gezien is The Day Of The Doctor en nu dus Silent Night als volgende. Ik heb alles gezien van de nieuwe serie en ben bezig met Classic who, maar ben oas bij de tweede aflevering.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    1. Toen Rose weg ging heb ik bijna moeten huilen (and I never cry for movies or series, picture that) maar komen er nog meer zo'n hartverscheurende moment? Of vallen de rest van de afscheiden wel mee?
    You will cry your eyes out like a little baby.

    3. Wat is jullie favoriete doctor?
    Ten c:
    4. Wat is jullie favoriete compagnion?
    Amy
    5. Waar zijn jullie nu met kijken?
    Day of the doctor


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    People check de datum.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    People check de datum.

    Wat is er mis met reageren op een topic dat nog niet eens een maand geleden geopend is?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 14:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    1. Rose hurts the most, though Amy and Rory's goodbye was pretty bad too.
    3. Nine, Christopher Eccleson will always be my doctor.
    4. RoseRoseRoseRoseRoseBadWolfRose.
    5. Ik heb alle afleveringen gezien. Oh, and I saw the 50th anniversary special in the cinema. >.< Day of the Doctor was beautiful.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1. Being a fangirl hurts. Always.
    2. -
    3. Ten.
    4. Rose.
    5. s05e04 geloof ik. Na Ten heb ik nooit meer zin gehad om verder te gaan...


    Caution first, always.