Hopelijk kan iedereen de ironische hashtag waarderen.
Voor iemand die ijdelheid verafschuwt ben ik behoorlijk bezig met het beschilderen van mijn gezicht en omdat producten op raken en Quizlet overspoelt wordt door vrouwelijke aardbewoonster vroeg ik me af; hebben jullie een paar aanraders?
1. Ik heb een redelijk onzuivere huid en ben al heel wat cremes en zeepjes afgegaan, ik had altijd een creme van Dr. v. d Hoge maar helaas helaas, deze is uit het assortiment gehaald. Iemand een creme/zeep/zalf die goed werk voor onzuiverheden en/of wondjes?
2. Ik ben verliefd op de eyeliner die ik nu heb, maar spijtig genoeg is mijn leven net zo vergankelijk als dat van mijn eye liner. Het merknaam is er totaal vanaf gesleten en de twee nieuwe eye liners die ik gekocht heb bevallen me totaal niet. Ik ben écht opzoek naar een (gel) eye liner, geen oogpotlood.
3. Ik ben niet helemaal tevreden met mijn concealer hij is vrij duur en is vrij snel op, dus iemand een concealer of iets vergelijkbaars die goed blijft zitten?
Sorry als de oppervlakkigheid van dit topic je stoort, maar ik ben erg benieuwd wat de massa me aanraad :')
Met zeer vriendelijke groeten,
Fenna
[ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 21:46 ]
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'