• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Newt | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 5.888 words |
    - Square | Squares | Untitled | 32.229 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 27.068 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 18.609 words |
    - Eledhel | Oppugno | 37.286 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 27.032 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 37.000 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 20.000 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 11.926 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember en Undercover | 15.858 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 34.440 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 28.766 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 74.298 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 9.785 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 17.596 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 25.396 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 16.041 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 55.555 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 12.117 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 52.500 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 15.166 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 51.669 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 22th: 36.666 words
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4, 5

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:00 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik moet ook nog even aan de slag met schrijven!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zit nu aan 13,5 K. Ga proberen nog tot 14-15k te schrijven vandaag.


    Ex astris, sciencia

    Ik schoot ff in de stress omdat ik nog een duitse tekst moest vertalen om te oefenen voor mijn herkansing donderdag, gelukkig is die af!
    Maar ik heb vandaag alweer niks geschreven en ben nu eigk al te moe om nog te gaan schrijven >.<
    Morgen dan maar weer...
    Gelukkig ben ik de hele week vroeg uit, op vrijdag na, dus ik hoop een heleboel bij te kunnen schrijven want ik loop weer 3K achter...


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    weer bijna 1300 woorden erbij geschreven vandaag!
    Helaas loop ik nogsteeds bijna 2,5K achter :(
    Maar ik zit nu al wel over de helft, het einde is in zicht:Y)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    weer bijna 1300 woorden erbij geschreven vandaag!
    Helaas loop ik nog steeds bijna 2,5K achter :(
    Maar ik zit nu al wel over de helft, het einde is in zicht:Y)


    Wat je ook kan proberen is lezen wat je hebt en kijken of je er nog woorden tussen kan doen. Zo heb ik een keer bijna mijn persoonlijke doel gehaald (wat toevallig 2,5k is), ik hoefde aan het eind van hoofdstuk 2, waar ik toen mee bezig was, nog geen eens 300 woorden te shrijven. Ik had woorden toegevoegd (vooral veel 'de', 'een', 'het', dat soort dingen), zinnen anders geschreven waardoor er meer woorden waren dan eerst en hier en daar zelfs nog een extra stukje geschreven (ik bedoel, ik had eerst niet een stukje waarbij een satyr aan het praten was met mijn hoofdpersonage, waardoor ik tot het einde van het hoofdstuk zijn naam erbij moest zetten, toch ook weer wat woorden erbij!)

    Vandaag bij de 47,5k beland en dus ben ik morgen al klaar als ik dan ook nog eens 2500 woorden kan schrijven:Y)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Ik wil echt schrijven, maar ik heb mezelf beloofd dat ik eerst mijn huiswerk zou maken en dat stel ik steeds maar uit met nutteloze dingen. Zo krijg ik vandaag geen enkel woord getypt. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nu ook bijna mijn eigen doel gebehaalt van 10.000 :)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ga mezelf nu dwingen om te schrijven, want gisteren heb ik ook maar 126 woorden geschreven :'D Dus adios Q, schrijftijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb vandaag pas 146 woorden geschreven, maar daarmee ben ik wel net de 30k gepasseerd. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thackery schreef:
    (...)

    Wat je ook kan proberen is lezen wat je hebt en kijken of je er nog woorden tussen kan doen. Zo heb ik een keer bijna mijn persoonlijke doel gehaald (wat toevallig 2,5k is), ik hoefde aan het eind van hoofdstuk 2, waar ik toen mee bezig was, nog geen eens 300 woorden te shrijven. Ik had woorden toegevoegd (vooral veel 'de', 'een', 'het', dat soort dingen), zinnen anders geschreven waardoor er meer woorden waren dan eerst en hier en daar zelfs nog een extra stukje geschreven (ik bedoel, ik had eerst niet een stukje waarbij een satyr aan het praten was met mijn hoofdpersonage, waardoor ik tot het einde van het hoofdstuk zijn naam erbij moest zetten, toch ook weer wat woorden erbij!)

    Vandaag bij de 47,5k beland en dus ben ik morgen al klaar als ik dan ook nog eens 2500 woorden kan schrijven:Y)


    Bedankt voor de goeie tip :) maar ik bewaar dat denk ik voor december, want mijn verhaallijn is nog lang niet af :)
    En ik schrijf in het engels, dus de het en een daar toevoegen is niet zo makkelijk als in het nederlands...
    Maar ik heb een ideetje waarmee ik hopelijk weer 1K kan schrijven!

    Oh nicee, jij gaat sowieso de 50K halen! (Y)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Meh, ik haat het dat ik het schrijven heb laten liggen door internet problemen. ):
    En er is ook een stuk wat ik geschreven had niet opgeslagen...

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 12:44 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Meh, ik haat het dat ik het schrijven heb laten liggen door internet problemen. ):
    En er is ook een stuk wat ik geschreven had niet opgeslagen...


    Oh, balen! :(
    Was het veel?


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    WDHQ(@#$(Y$@#ONW)FFG)#)&$&@(@&$)%*%.. Ik kom er maar niet aan toe! (N) Baal ervan!
    Hoop vanavond.. Mag de moed niet opgeven, maar het is wel lastig zo! ;(

    Hoe gaat het bij jullie?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik was weer bij, maar vervolgens heb ik gisteren maar ongeveer 150 woorden geschreven, dus nu loop ik weer een heel stuk achter. Ook niet heel goed, dus. :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    A'ight. Ik heb starbuckscoffee en een distraction free plekje. Scrijven moet nu wel lukken. Heb 15,3 k.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:14 ]


    Ex astris, sciencia