• In de videoclip voor haar nieuwe single Real And True, een samenwerking met rapper Future, is ze opnieuw naakt te zien in een videoclip. Ze draagt enkel zilverkleurige bodypaint.
    Ik vroeg me af wat jullie er van vinden?
    Persoonlijk vind ik het liedje op niets trekken, het is veel te traag en saai voor mij maar wat de clip betreft, vind ik het niet zo erg zoals vele mensen beweren.
    Ik vind het alvast veel stijlvoller dan haar clip van wrecking ball.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Teveel autotune.


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    Ik vond het nummer wel meevallen vergeleken wat ze normaal zingt, een stuk beter in ieder geval.
    Maar haar naaktheid... Aan het begin was het inderdaad nog wel stijlvol, maar daarna leek het weer alsof ze zo veel mogelijk probeerde te laten zien en dat vind ik jammer. Gelukkig was de bodypaint redelijk mooi en reflecteerde het nog, maar volgens mij is het niks anders als anderen gedaan hebben.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Bodypaint vind ik op zich niet echt naakt zijn. Ze zingt wel weer vreselijk, maar goed, ben niks anders gewend :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb niet het hele nummer geluisterd, er was wel veel autotune. Ik zie trouwens ook weinig naakt c':


    Tijd voor koffie.

    nerveus schreef:
    Lelijk nummer, lelijk wijf.
    Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken...

    "Lelijk wijf." Heel respectvol. :3

    Bah, ik vind het echt geen mooi nummer, ik word gek van die autotune. Maar die clip is helemaal niet schokkend of zo, sterker nog: het is een stuk minder misselijkmakend dan haar vorige nummers.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Olicity schreef:
    Waarschijnlijk zouden er bijna niemand "moeilijk" doen over Miley's naaktheid als ze niet Hannah Montana had gespeeld.
    Rihanna en Lady Gaga paraderen ook vaak naakt/half naakt rond, maar daar maken mensen zich veel minder druk over.

    Persoonlijk vind ik het ook erg als andere artiesten dat doen, hoewel dat wel afhangt van de mate waarin ze dat doen. Deze clip vind ik nog wel meevallen, maar ik heb een stuk van de EMA's gezien met Robin Thicke en Bruno Mars, en ik vroeg me echt af waar al die halfnaakte meisjes voor nodig waren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Serieus, Mr Hudson? Is hij toevallig familie van Mrs Hudson? :'D




    Verder is het niet echt mijn muziek, maar ik vind het niet slecht. En ik snap echt niet waar mensen dit keer over klagen wat Miley betreft. Je kunt zien dat ze een lichaam heeft, ja, maar het licht en al die glitters verbergen alles wat je aan naakte huid zou kunnen zien. Sommige kleding is zelfs 'schandaliger'. :')

    Dit nummer is echt niet mijn smaak. Sommige nummers van Miley vind ik nog leuk (vooral als je de bijbehorende clip soms niet hebt gezien), maar deze echt niet


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit nummer vind ik nou niet echt geweldig, en tja, als Miley het nou leuk vindt om alleen zilveren bodypaint te dragen, dan moet ze dat lekker doen.
    Als is dat nou ook niet echt mijn smaak.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ga toch weg Miley .

    Nu ik de clip heb gezien;

    Ik vind haar nog altijd afzichtelijk maar de bodypaint is best mooi. Het lied is niet om aan te horen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 19:38 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Facts schreef:
    (...)
    "Lelijk wijf." Heel respectvol. :3

    Bah, ik vind het echt geen mooi nummer, ik word gek van die autotune. Maar die clip is helemaal niet schokkend of zo, sterker nog: het is een stuk minder misselijkmakend dan haar vorige nummers.



    Respect moet je verdienen en Miley Cyrus verdient geen respect. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Facts schreef:
    (...)
    "Lelijk wijf." Heel respectvol. :3

    Bah, ik vind het echt geen mooi nummer, ik word gek van die autotune. Maar die clip is helemaal niet schokkend of zo, sterker nog: het is een stuk minder misselijkmakend dan haar vorige nummers.


    Ik vind 't ook geen mooi nummer en Miley is best wel knap. Helaas gebruikt ze haar lichaam op de compleet verkeerde manier door naakt te gaan enzo. Ze zou er prachtig uit zien in een leuke outfit met dat lange haar dat ze eerst had.


    26 - 02 - '16

    Ik vind de clip heel mooi gemaakt, actually. I like the colors en Miley's bodypaint vind ik ook heel gaaf gedaan.
    Nummer vind ik alleen geen kak aan :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    (...)


    Respect moet je verdienen en Miley Cyrus verdient geen respect. ;)


    Als jij zo over iemand praat die je niet eens echt kent verdien je zelf ook geen respect.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vind het nummer echt slecht. Betreft de naaktheid, I'm not shocked. Het zat er aan te komen en ik kan alleen maar hopen dat haar jonge fans haar niet als voorbeeld gaan zien. c:


    You are beautiful, you are love.

    Olicity schreef:
    (...)

    Als jij zo over iemand praat die je niet eens echt kent verdien je zelf ook geen respect.


    Alsof jullie allemaal zo heilig zijn...
    Dit is mijn mening over Cyrus en die mag ik hebben en als ik haar lelijk, dan mag ik dat vinden. Het is niet zo dat ze het hoort ofzo?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.