Ik neem geen aanvragen meer aan, ik besluit er voorlopig mee te stoppen.
Ik heb een tijdje geleden een gifplaatje met dus allemaal gifplaatjes achter elkaar gemaakt voor een vriendin en ik ontdekte dat ik dit wel een leuke bezigheid vond. Later kon ik het nog is gebruiken als een soort cover voor een story die ik met een vriendin schrijf en heb ik nog iemand blij gemaakt door weer zo'n gif te maken. Ik weet niet of hier veel vraag naar zal zijn, maar het is het proberen waard. Ik weet dat ze een beetje simpel zijn, maar toch steek ik er mijn tijd in. Ik kan alleen gifplaatjes achter elkaar zetten, de rest moet ik nog even uitzoeken.
Wil je een gif? Vul dan even dit in
Gifplaatjes: (gelieve op de volgorde te zetten zoals je ze wil)
Evt snelheid:
Evt afmeting: (let op, dit kan de snelheid automatisch aanpassen)
Wachtlijst:
Troll
Versteegh
Versteegh
Marcellus
Stapper
Dooddoenervo
Dooddoenervo
Versteegh
Onomatopoeia
Cambiare
Lovina
Souffez
Gwalchmei
Apricity
Serpents
Aldea (set 1)
Aldea (set 2)
Aidan
Af:
Troll
Versteegh
Versteegh
Marcellus
Stapper
Dooddoenervo
Dooddoenervo
Versteegh
Onomatopoeia
Cambiare
Lovina
Souffez
Gwalchmei
Apricity
Serpents
Aldea set 1 klein, groot
Aldea set 2
Aidan
Ik heb een tijdje geleden een gifplaatje met dus allemaal gifplaatjes achter elkaar gemaakt voor een vriendin en ik ontdekte dat ik dit wel een leuke bezigheid vond. Later kon ik het nog is gebruiken als een soort cover voor een story die ik met een vriendin schrijf en heb ik nog iemand blij gemaakt door weer zo'n gif te maken. Ik weet niet of hier veel vraag naar zal zijn, maar het is het proberen waard. Ik weet dat ze een beetje simpel zijn, maar toch steek ik er mijn tijd in. Ik kan alleen gifplaatjes achter elkaar zetten, de rest moet ik nog even uitzoeken.
Wil je een gif? Vul dan even dit in
Gifplaatjes: (gelieve op de volgorde te zetten zoals je ze wil)
Evt snelheid:
Evt afmeting: (let op, dit kan de snelheid automatisch aanpassen)
Wachtlijst:
Af:
Troll
Versteegh
Versteegh
Marcellus
Stapper
Dooddoenervo
Dooddoenervo
Versteegh
Onomatopoeia
Cambiare