• Het verhaal:
    Om het kort te houden: Pokémon met een steampunk randje.
    Vele jaren na de serie verbetert de technologie en ontstaan er dingen als luchtsurfers (windsurfer voor in de lucht), Compactboxen (pokéballen voor kleding, apparaten enz) en noem maar op. Een groep van 4-8 jongeren (hangt van de aanmeldingen af), trekken samen rond om alle gyms op hun pad te verslaan met alle drama erbij in.

    De gyms
    1- water
    2- insect
    3- vuur
    4- vecht
    5- electrisch
    6- ghost
    7- aarde
    8- lucht

    rollen:
    Naast de reizende jongeren (die trouwens niet allemaal battelaars hoeven te zijn maar ook fokker, onderzoeker, fotograaf enz.) mag je ook de befaamde altijd verliezende slechterik spelen of, mits we in de buurt zijn, een gymleader. Géén pokémon.

    Personen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd (tussen de 14 en 18):
    Geschiedenis:
    Karakter:
    Pokémon al in bezit, max 2:
    Overige:
    Uiterlijk :

    Pokémon
    Bij iedere pokémon dit graag even invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Soort:
    Aanvallen (1-4):
    Uiterlijk:

    Regels:
    -Geen zeldzame Pokémon
    -Geen in één slag een wedstrijd winnen, hou het reëel
    -Geen Mary/Gary Sue's
    -Niet elkaars personages bespelen (tenzij je toestemming hebt van elkaar)
    -minstens 5 zinnen per week
    -reserveringen blijven 2 dagen staan
    -Jongens en meisjes gelijk houden (bij 3 gaat er een stop op tot de andere sekse gelijk is)
    -16+ mag met maten
    -ABN


    Jongens:
    - Ethan Joshua
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Evan State ~ Stage
    -Alynn Pearce ~ Owlsome
    -Xander Brightwood ~ Lyraphoenix

    Meisjes:
    -Cherise "Chey" Ariadne Lockwood ~ Maximesa
    - Alice Samantha
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Yena Mcgraith ~ Lunalovesit
    -Allison Daisy Brea ~ Troll

    Team Alpha:
    Coming soon

    Als er vragen/opmerkingen zijn laat het weten ^

    praattopic
    www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157729&page=last&message=66#5011897

    Speeltopic
    www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157740

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 18:57 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik zou het best vonden om nog een soort van spion van Team Alpha te spelen, zou dat kunnen? Iemand die niet vaak het bestelen zelf doet, maar het bespioneren en infiltreren.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    go ahead ;)
    .


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Naam: Crispin Coquard.
    Rol: Spion van Team Alpha.
    Leeftijd: 18.
    Geschiedenis: Crispin heeft een hele normale opvoeding gehad. Zijn ouders waren heel normaal. Vader werkte bij een bank en moeder was huisvrouw. Op school ging het gewoon goed, hij haalde goede cijfers en had nooit problemen met de docenten. Gevechtstactieken was zijn minste vak, maar de echte theorie vakken zoals geschiedenis en pokémontypes gingen hem zeer goed af. Eigenlijk was zijn leventje best perfect, maar er mistte één ding: Vrienden. Het klikte gewoon nooit. Hij was altijd alleen en zat altijd thuis, verscholen op zijn kamer. Als hij zijn schoolwerk af had ging hij verder met leren, maar dan andere dingen. Van zijn ouders mocht hij geen Pokémon, dat was te gevaarlijk. Zijn vader had een Ralts, maar die zag hij eigenlijk nooit. Uiteindelijk is hij van huis vertrokken om te gaan studeren als Pokémon professor, maar die opleiding heeft hij nooit afgemaakt. Het werd hem te veel, er werd veel van hem verwacht en dat was hij niet gewend.
    Karakter: Crispin is dus een in zich zelf getogen mannetje. Hij heeft het liefst geen enkel contact met anderen. Ook al heeft hij vroeger geen Pokémon mogen aanraken, inmiddels kan hij er erg goed mee om gaan. Pokémon zijn nu eenmaal anders dan mensen en die zinnen hem wel. Hij is slim, en zal niet snel ergens spijt van hebben. Soms twijfelt hij of hij iets wel moet doen, en hij zal nooit iets doen zonder er eerst heel goed over na te denken.
    Pokémon al in bezit, max 2:


    Naam: Crobat.
    Bijnaam: Cro. (Spreek uit als Cró.)
    Soort: Poison / Flying.
    Aanvallen (1-4): Wing Attack, Poison Fang, Agility, Confuse Ray.
    Uiterlijk:



    Naam: Sneasel.
    Bijnaam: Swift.
    Soort: Dark / Ice.
    Aanvallen (1-4): Faint Attack / Agility / Quick Attack / Icy Wind.
    Uiterlijk:



    Overige: Crispin heeft een Frans (Ik weet dat Frankrijk niet bestaat, maar dan weet je ongeveer hoe het zou moeten klinken) accent. Hij houdt het meest van Pokémon met een hoge snelheid.
    Uiterlijk :


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Cadency klaar, ik zet de alpha leden erbij en ga schrijven ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    is Absol geen zeldzame pokemon?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    nee hoor


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    mm.. nouja, ik ben nooit echt een pokemonfan geweest srry


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    maakt niet uit hoor, maar wrom doe je dan eigenlijk mee?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik weet t ook niet meer helemaal precies. Maar wat mij betreft mag je ook n zeldzame pokemon pakken, dan maken we er nmlk van dat ze niet meer zeldzaam zijn. Zolang het verschil maar niet te ver uit verhouding ligt xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    Ik weet t ook niet meer helemaal precies. Maar wat mij betreft mag je ook n zeldzame pokemon pakken, dan maken we er nmlk van dat ze niet meer zeldzaam zijn. Zolang het verschil maar niet te ver uit verhouding ligt xd


    I can't agree with this :x Eerlijk gezegd zou ik het niet leuk vinden als je meteen al legendarische/zelfzame pokémon kunt hebben. Absol is een beschermende pokémo die alleen maar tevoorschijn komt bij mensen als er iets gaande is Bv bosbrand, aardbeving etc. Hij is niet zeldzaam of legendarisch, hij komt alleen niet vaak bij mensen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    true true, misschien is t gwn ook makkelijker om de zeldzame pokemon buiten t boekje te houden en dat we dan de twijfelgevallen zoals bv dratini wel toestaan.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    true true, misschien is t gwn ook makkelijker om de zeldzame pokemon buiten t boekje te houden en dat we dan de twijfelgevallen zoals bv dratini wel toestaan.

    Dan is mijn personage nutteloos, hij zoekt naar legendarische pokémon. :')
    Je moet gewoon onthouden, van legendarische pokémon is er maar één op de wereld, van normale pokémon meerdere. En anders kun je het even googlen, er zijn zat lijstjes van te vinden.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.