• Hii :3 Zoals sommigen van jullie misschien gelezen hebben, wil ik een nieuw verhaal maken. Zie dit topic. Ik zou graag een cover voor m'n verhaal willen. Aangezien er hier veel goede cover makers zijn, vraag ik aan jullie of jullie een cover voor mij zouden willen maken. (: In het topic vinden jullie de info over m'n verhaal en ook hoe de titel gaat heten. Alvast bedankt! Als jullie nog vragen hebben, kunnen jullie ze stellen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Facts schreef:



    Ik krijg de titel nergens geplakt. :x Die "daydreams were dangerous" en zo krijg ik heel moeilijk weg, en dan is het effects niet zo mooi.


    Ik vind 'm erg mooi! Jammer dat je die titel nergens erbij krijgt ):


    The sun will rise and we will try again.

    Hey ik wil het wel proberen alleen begin ik waarschijnlijk wat later omdat ik photoshop mot her-installeren. Dus heb geduld(tenzij je al een cover hebt...)


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    1DMockingjay schreef:
    Hey ik wil het wel proberen alleen begin ik waarschijnlijk wat later omdat ik photoshop mot her-installeren. Dus heb geduld(tenzij je al een cover hebt...)


    Heey, ik heb eigenlijk al een cover maar je mag het proberen. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Oh oke, dan doe ik het niet want aangezien je er al een hebt (: xx


    Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour! ~The Hunger Games

    1DMockingjay schreef:
    Oh oke, dan doe ik het niet want aangezien je er al een hebt (: xx


    Je mag er wel één maken hoor. Ik ga dan kiezen. Ik ben nog niet begonnen aan m'n verhaal. ^^


    The sun will rise and we will try again.