• Tijdens een kort moment van verveling en met de vraag hoe je nou exact WiFi schrijft (ik heb het antwoord opgezocht en denk dat je het gewoon zelf mag kiezen) vroeg ik mij af hoe jullie het schrijven. Met een koppelteken? Met een hoofdletter op de F?

    Klik voor de poll! :
    )

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gewoon Wifi


    16 - 09 - '17

    Ik heb mezelf aangeleerd om het zoveel mogelijk te vermijden als ik het foutloos wil doen, zowel wanneer ik schrijf als wanneer ik spreek. Ik weet namelijk ook nog steeds niet of ik het nou uit moet spreken als wiefie of waifai. :W

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:36 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eh, Wi-fi, denk ik. Nooit echt geschreven. A BIG MYSTEREH.


    Tijd voor koffie.

    Ik schrijf het als.. nouja, gewoon wifi :')


    Some people are art and do art at the same time

    Wiarda schreef:
    Ik heb mezelf aangeleerd om het zoveel mogelijk te vermijden als ik het foutloos wil doen, zowel wanneer ik schrijf als wanneer ik spreek. Ik weet namelijk ook nog steeds niet of ik het nou uit moet spreken als wiefie of waifai. :W


    Dat weet ik dus ook nooit. Ik spreek het nu vooral uit als wiefie, want dat doet mijn vader, maar wat nou juist is zal waarschijnlijk voor altijd een van de mysteries van het leven blijven. :'D

    Ik schrijf het in ieder geval als WiFi, omdat mijn computer dat ergens zo deed, maar ik zie nu dat de Wi en de Fi inmiddels een streepje hebben geadopteerd. Wat schattig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik heb mezelf aangeleerd om het zoveel mogelijk te vermijden als ik het foutloos wil doen, zowel wanneer ik schrijf als wanneer ik spreek. Ik weet namelijk ook nog steeds niet of ik het nou uit moet spreken als wiefie of waifai. :W

    Waifai alhoewel ik nog steeds zo nu en dan wiefie zeg :'D

    En ik schrijf eigenlijk altijd WiFi.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    Ik heb mezelf aangeleerd om het zoveel mogelijk te vermijden als ik het foutloos wil doen, zowel wanneer ik schrijf als wanneer ik spreek. Ik weet namelijk ook nog steeds niet of ik het nou uit moet spreken als wiefie of waifai. :W

    Officieel is 't waifai, maar ach, ik zeg gewoon lekker wiefie, dat zegt iedereen in mijn omgeving. :Y)

    Zelf schrijf ik altijd WiFi, maar ik begon opeens te twijfelen omdat op mijn gsm "Wi-Fi inschakelen" staat. But I don't give a fuck, het is allebei juist :W.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Officieel is 't waifai, maar ach, ik zeg gewoon lekker wiefie, dat zegt iedereen in mijn omgeving. :Y)

    Zelf schrijf ik altijd WiFi, maar ik begon opeens te twijfelen omdat op mijn gsm "Wi-Fi inschakelen" staat. But I don't give a fuck, het is allebei juist :W.

    Nu je het zegt: om mijn mobiel staat het ook met een streepje...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik typ/schrijf altijd Wi-Fi, hehe :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.