• Dit zou heel erg handig zijn. Dan kun de Topics waar je aan mee doet in de gaten houden via een RSS Feed.
    (Denk aan nu.nl)

In een RSS Feed kan nooit een hele reactie maar je kunt wel de naam en de eerste zin van elke reactie te voorschijn laten komen in de RSS Feed.

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

*kuch* Wat is een RSS feed.nl. Ik had echt gehoopt dat mijn "How to Google like a Boss"-topic zou hebben geholpen.

[ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 22:55 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Titan schreef:
    *kuch* Wat is een RSS feed.nl. Ik had echt gehoopt dat mijn "How to Google like a Boss"-topic zou hebben geholpen.
    =) ik ben gewoon te lui om het op te zoeken. we hebben altijd een googlenazi die het voor ons doet :P

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Wat is dat?

Een RSS Feed kun je vergelijken met je Twitter pagina.
    Elke keer als een website waar jij de RSS van in je RSS Reader hebt een nieuwe reactie of een nieuw bericht heeft krijg je die automatisch te zien.
    (Niet het hele bericht maar alleen de titel of de eerste zin. (Dan zie je ongeveer wat er gereageerd is en dan kun je later nog alles doorlezen.)

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.