Ik keek vandaag weer is een keer op m'n vaders computer, en zag allemaal foto's van vroeger haha, vond het heel erg leuk om terug te zien.
Hebben jullie nog leuke foto's van toen je klein schattig en mini was? c:
-
7 nov 2013 - 16:347 nov 2013 - 16:35
Haha ja genoeg, maar niet op mijn laptop. Altijd mooi om die dingen te zien en weer terug te gaan naar die goeie ouwe tijd..
ars moriendi
7 nov 2013 - 16:37Hihi, wat schattig
En ja, was ooit eerder een topic van, dus toen heb ik een kleine collage gemaakt:
Deep inside, I've never felt alive
7 nov 2013 - 16:38Paranymph schreef:
Hihi, wat schattig
En ja, was ooit eerder een topic van, dus toen heb ik een kleine collage gemaakt:
Oh haha, wel heel cute
Ooit 2 jaar geleden was er een keer een babyrage op Quizlet en had iedereen
een kinderfoto van zichzelf als profielfoto :p Was ook leuk om te zien c:7 nov 2013 - 16:40Guitarros schreef:
(...)
Oh haha, wel heel cute
een kinderfoto van zichzelf als profielfoto :p Was ook leuk om te zien c:
Wel? Zat ik waarschijnlijk nog niet genoeg op het het forum, waarschijnlijk ^^Deep inside, I've never felt alive
7 nov 2013 - 16:41
Toen was echt blond! hahah
Zeg even als ze niet te zien vallen ^^[ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 16:43 ]
Ich liebe dich 27.12.23
7 nov 2013 - 16:42Robbery schreef:
Haha ja genoeg, maar niet op mijn laptop. Altijd mooi om die dingen te zien en weer terug te gaan naar die goeie ouwe tijd..
Ja, wij zijn te oud haha. Toen hadden ze nog geen digitale camera's. Ik heb wel foto albums vol met foto's.Your make-up is terrible
7 nov 2013 - 16:42Ik mis mijn blonde haartjes wel ;c
[ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 16:44 ]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
7 nov 2013 - 16:43Guitarros schreef:
(...)
Oh haha, wel heel cute
een kinderfoto van zichzelf als profielfoto :p Was ook leuk om te zien c:
Oja! Toen had ik deze foto:
"I shut my eyes in order to see.'
7 nov 2013 - 16:447 nov 2013 - 16:47Zo schattig, ja. Ik heb afgelopen zaterdag alle oude fotoboeken doorgekeken. (:
stay safe because I like being alive at the same time as you
7 nov 2013 - 16:49Michonne schreef:
(...)
Ja, wij zijn te oud haha. Toen hadden ze nog geen digitale camera's. Ik heb wel foto albums vol met foto's.
This. Ik heb zo veel fotos van ons hey soms echt leuk om te kijken.[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]
7 nov 2013 - 16:53Er liggen hele fotoboeken vol in de kast beneden, maar ik heb geen zulke oude foto's op mijn laptop staan. We hebben heel lang nog mijn moeders fototoestel gebruikt, waar een echt fotorolletje in zat dat ontwikkeld moest worden. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
8 nov 2013 - 12:49Ik vond deze foto laatst nog (: Heb hele fotoboeken, maar ben te lui om alle foto's te fotograferen.
She knew the rules so she knew how to break them.
8 nov 2013 - 12:58Ik heb ook bergen aan foto's, heb ze toevallig laatst nog doorgespit, aangezien m'n moeder en ik een albumpje van jong naar oud zouden maken. (:
You are beautiful, you are love.
8 nov 2013 - 13:00