Mijn tante is erg fan van mijn "schrijfkunsten", ze wilt het heel graag een keer lezen maar helaas is ze Duits en snapt ze het niet als ze veel Nederlands lezen moet. Nu mailde ze me laatst en vertelde me dat ze vaak over mij praat, tegen mijn 2 kleine nichtjes. Ik ben voor mijn nichtjes een groot voorbeeld (ben ik heel trots op!) omdat ik -eigenlijk als enige in de familie- werkelijk mijn dromen achterna ga en dingen doe die ik leuk vind, ondanks het kritiek van de rest van mijn familie. anyway. Ze is dus erg trots op me en wilt graag dat mijn nichtjes net zo als mij worden.
Ik vind het erg jammer dat ik ze zo weinig zie, omdat ze in het verre Duitsland wonen. Nu komen mijn oom en nichtjes aankomend weekend naar mijn verjaardag en wil ik ze graag wat van mezelf geven.
Dit kan een tekening zijn.. Maar wat mij nog leuker lijkt is om zelf een kinderboekje voor ze te schrijven en daar misschien een tekening bij te maken.
Nu heb ik daar een klein beetje hulp bij nodig, omdat ik niet precies weet hoe ik het verhaal wil laten gaan. En ik nog nooit echt kinderlijk heb geschreven. Het Duitse gedeelte gaat wel lukken, dat is geen probleem.
Zijn er liefhebbers die mij willen helpen met het schrijven van een (of twee) kort(e) kinderverhaaltje(s)?
Zou erg fijn zijn!
Of iemand misschien ideeën/tips wat ik kan gebruiken? ;$
Wil er best wat voor terug doen! (reclame ofzo)
[ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:59 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.