• Dit al al de 2de dag op rij dat ik wenend de klas uitloop...
    Ik zit met een hoop volwassenen in de klas (volwassen onderwijs) en ik breek gewoon...
    Ook ben ik bang dat ze me een stom raar kind vinden... Omdat ik gewoon zo vaak 'breek'.
    Ik heb wel steun van een paar mensen, maar toch voel ik me verschrikkelijk alleen.
    Is het wel normaal dat ik zó vaak gewoon wenend wegloop?
    Momenteel voel ik me een wrak, maar ik ben ook bang dat iedereen me verwaand gaat vinden...
    Net stond ik nog in de klas te wenen en zei de leerkracht dat ik naar huis mocht.
    Dus nu ben ik echt bang voor de reactie's van de andere.
    Heeft er iemand nog zo'n problemen? Of wat ik er aan kan doen? :/
    Ik wil echt niet anders bekeken worden...

    Ik ga vanavond wel praten met m'n dokter over een eventuele opname..
    En sorry als deze topic verkeerd staat.


    Julie Jellyfish

    Ik denk dat je je eigen oplossing al hebt gevonden: praten met een deskundige. Voor de rest zou ik je niet te gek laten maken door wat anderen van je zouden vinden. Jij weet beter (;


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het er ook vanaf hangt waarom je huilt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huilen is niet erg, niemand zou jou kunnen afkeuren omdat je huilt.
    Allereerst: ze weten niet waarom. Ze hebben geen idee wat er in jouw leven speelt, en als jij het moeilijk hebt, moet NIEMAND jou daarop afkeuren. (Ik kan daar zó slecht tegen als mensen anderen afkeuren omdat ze moeilijk hebben, kom op zeg.. denk is aan de mooie persoon die achter de tranen zit.)
    En: het is geen teken van zwakte of raarheid, maar een teken dat je hulp nodig hebt. En daar ben je mee bezig, dus je doet het geweldig!

    Het is volwassenenonderwijs, denk je dat iemand zich aantrekt van hoe een ander zich gedraagt? Het is geen middelbare school waar iedereen roddelt, volwassenen zijn daar voor het onderwijs en niet om gezellig te pappen met mensen hoor :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mag ik vragen waarom je dan zo slecht voelt? Als je het niet vertellen maakt het niet uit hoor, ik snap het wel. :]
    En:

    Troll schreef:
    Ik denk dat je je eigen oplossing al hebt gevonden: praten met een deskundige. Voor de rest zou ik je niet te gek laten maken door wat anderen van je zouden vinden. Jij weet beter (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Mag ik vragen waarom je dan zo slecht voelt? Als je het niet vertellen maakt het niet uit hoor, ik snap het wel. :]
    En:

    (...)

    Sorry voor de late reactie...
    Ik zal even een privé berichtje sturen.


    Julie Jellyfish