Rivaille schreef:
Snap niet hoe mensen Elfen Lied zó fantastisch vinden. Hij is zo voorspelbaar in het begin, het einde is kut.
oké anime.
Haha xd En vergeet meneer Genie niet, deze gozer
Hij maakt echt iedere domme beslissing die je maar kunt maken de hele serie door xd Echt, geef Nana een koffer met geld mee, maar leg de waarde er niet van uit xd of ga met haar recht op de explosies af, ja, want dan sterf je niet xd En zo zijn er wel honderden dingen die hij echt fout doet en hem als grappigste personage van de serie maakt xd hahah, ik lig soms echt dubbel om hem xd Hij is zeker weten een van de domste personages die ik ooit heb gezien en dat maakt hem wel grappig xd
En je hebt natuurlijk ook nog meneer geen-persoonlijkheid die Kouta volgens mij, dat lijkt wel op een mannelijk versie van Sakura uit Naruto xd
Tja, ik ben geen groot fan van Elfen lied, maar er zitten wel een paar leuke dingen in wat ik wel goed gedaan vind, dus al met al is het miss niet zo'n hele slechte anime, maar zeker ook niet de beste.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.