• Ja, daar wil ik even mijn verhaal over kwijt.. :3
    Sinds vorig jaar hebben wij dus een nieuwe wiskundedocent, met haast aangenomen omdat we niet genoeg docenten hadden voor wiskunde B.. Maarja, hij legt niet uit, en als hij uitlegt snap ik er steeds minder van naarmate ik langer naar hem luister. Hij zet vwo-stof in onze examentoetsen (ik zit nu in 5havo), want "dat moeten wij gewoon weten". Vorig jaar was de afspraak gemaakt dat hij niet meer zijn eigen toetsen mocht maken, nou dat deed hij dus wel. Vandaag de eerste examentoets gehad, wat een ramp.. allemaal stof erin wat we niet hoefden we weten. Morgen langs teamleider, weer herkansen, yay ._.
    Ik weet niet wat ik met mijn school moet.. x3 ik ben ook van tweetalig onderwijs afgetrapt omdat ik een onvoldoende voor engels had , wel in de tweetalig klas gezet dit jaar. Opeens verdween engels van mijn rooster, en nu is nederlands en duits ook van mijn rooster af en heb ik echt maar een half rooster of zo? Ik besta niet volgens het schoolsysteem of iets in die richting.. terwijl dit al mijn vijfde jaar op deze school is..
    Hopelijk hebben jullie betere scholen? xD

    Je kan toch een klacht indienen? Als iedereen hier last van had dan moet de examencommissie hier iets mee doen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maf. Ik zou een klacht indienen, wat dit lijkt me niet bepaald normaal...

    Ik heb een goede school =] ik maak nu wel al vmbo examens als tussendoor toets


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ja, we gaan vandaag langs de teamleider, klagen. Hopen dat het wat verandert... Deden we vorig jaar ook, niks aan gedaan. ;3

    Klagen. Ik had twee jaar geleden ook een crappy wiskunde leraar en die werd er na een half jaar uitgeknikkerd, omdat iedereen over hem klaagde. Hij bschuldigde mij ooit vals van op mobiel zitten en zelfs de jongen voor me zei dat het niet zo was. Hij heeft nooit zijn excuses aangeboden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goed, vandaag gingen we naar onze teamleider: had geen tijd. Waarom niet? De Engelstoets klopte niet, dus moesten ze een nieuwe maken...
    Ik begin steeds erger aan mijn school te twijfelen, ook om het feit dat ik geen Engels, Nederlands of Duits op mijn rooster heb volgende weken.

    Opzich heb ik ook een wiskundeleraar waar je niet naar moet luisteren, anders snap je het alleen maar minder... En die is al 30 jaar op mijn school. En als het 4vwo stof is, lijkt me dat er ook niks aan de hand is, want ik had vorig jaar (4vwo) ook 5havo stof, dus dat zal wel ongeveer gelijk zijn.
    Maar voor de rest klinkt je school niet bepaald als een goede school... Is het niet mogelijk om nog over te stappen naar een andere school?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 16:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nee, het is geen 4-vwo-stof wat we dan krijgen, maar 6-vwo stof. ):
    Dat ga ik niet meer doen, niet meer in mijn examenjaar, en zeker niet nu we al in de eerste toetsweek zitten en de eerste examentoetsen er al opzitten. Mijn school moet er iets aan doen, maar dit is de meest slecht geregelde school ooit, dus daar moet je misschien wel 100 mailtjes voor sturen om 1 reactie te krijgen, waarna je ook nog wel bezig bent voor er daadwerkelijk iets gebeurt. Normaal was er niet zo iets ergs aan de hand, ja vorig jaar over deze docent, maar ze zeiden dus dat dat opgelost was. Niet dus!

    Als dat echt zo is, laat dan je ouders een keer naar school bellen. Misschien dat zij kunnen vragen hoe het precies zit en wat de school binnen korte tijd gaat doen om dit op te lossen. Aangezien jij in je examenjaar zit en ik aan neem dat zij liever hebben dat iedereen een voldoende haalt voor wiskunde in plaats van een onvoldoende op het examen. En daar is goede voorbereiding voor nodig.


    Physics is awesome

    We proberen het morgen nog een bij onze teamleider. Werkt dat weer niet, dan maar naar mij vader ermee.

    Absoluut. Ga het proberen, niet geschoten altijd mis


    Miep

    Ik spreek nu mensen van mijn klas op facebook. Volgens onze teamleider was er helemaal geen afspraak gemaakt vorig jaar. :')

    SinisterDawn schreef:
    Ik spreek nu mensen van mijn klas op facebook. Volgens onze teamleider was er helemaal geen afspraak gemaakt vorig jaar. :')


    Als hij/zij dit keer weer een afspraak met jullie maakt dan kan je vragen of hij/zij het wil op schrijven. Mocht je teamleider er later op terug willen komen dan heb je bewijs dat het zo is afgesproken en dat hij/zij de afspraak niet na komt.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 17:38 ]


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Als hij/zij dit keer weer een afspraak met jullie maakt dan kan je vragen of hij/zij het wil op schrijven. Mocht je teamleider er later op terug willen komen dan heb je bewijs dat het zo is afgesproken en dat hij/zij de afspraak niet na komt.

    Ik bespreek morgen even met mijn klasgenoten wat er nou is gebeurd, want ik snap het nog niet precies haha. Maar zeker bedankt voor de reacties xx