Ik heb toestemming van madeupyou!
Ik wil niet vervelend doen, maar kunnen aub in je inbox kijken en antwoord geven? Ander blijft het wedstrijd vast.
Welkom, welkom! Laatstejaars, ik verwelkom jullie. Dit is de eerste officiële school-wraakgames waar stuk voor stuk leerlingen zullen worden gewroken. Jaar in, jaar uit hebben jullie veel moeten tolereren van elkaar. Vijfendertig gelukkige leerlingen mogen zichzelf gelukkig prijzen en mogen de eer aannemen om backstage te komen.
Alle vijfendertig kinderen liepen door de hek de school binnen en volgden de aanwijzingen die hun vertelden waar ze zich moesten aanmelden. Bij de gymzaal stopten alle aanwijzingen en een bleke, in het zwart geklede man keek hen streng aan.
Nogmaals welkom. Jullie krijgen elk een lokaal toegewezen dat tot een kamer is verbouwd. Ga en kleed je om.
Iedereen haastte zich naar zijn kamer en was verbaasd om te zien hoe het normaal armzalige lokaal in een luxe slaapkamer was verbouwd. Op hun bedden lagen pakketten. Zonder dat ze het wisten, maakte ieder het pakket samen open. Tegelijk begonnen ze te lezen, om vervolgens te beginnen met huilen en schreeuwen. Iedereen rende naar zijn deur, maar het was te laat. Hij was op slot. Via de omroeper was te horen:
Let the killing begin and may the odds be ever in your favor.
Brief.
Reglement.
Lijst van Gevangenen.
[ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:57 ]
-