• Ja, ik word vaak als 'bot' of 'arrogant' omschreven online. Ik vind dit natuurlijk niet leuk en begrijp vaak ook niet waarom, waarna ik als 'naïef' omschreven word.
    Ik begrijp dan eigenlijk niet wat ik verkeerd doe. Merken jullie iets aan mijn typen dat ik zo over (wil) komen?
    Of hebben jullie dat ook wel eens?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:49 ]

    Rivaille schreef:
    46 posts..
    k

    Ik denk dat dit over het algemeen over het internet gaat, en niet alleen over dit forum.

    SinisterDawn schreef:
    Ik gebruik daar meestal gewoon veel smileys voor. Mijn berichten teruglezen, kijken hoe het bij mij over zou komen mocht ik dit lezen. Denk ik dat het verkeerd is, opnieuw typen. Bij twijfel? Berg smileys erbij. Vreselijk hoe smileys nodig zijn.

    Als je veel te veel smilies gaat gebruiken, dan irriteer je mij ook al snel.


    Take me to wonderland

    Ohara schreef:
    (...)
    Als je veel te veel smilies gaat gebruiken, dan irriteer je mij ook al snel.


    Ja, dat ook, maar het is zo moeilijk om een middelpunt te vinden. Maar bij sommige mensen is het gewoon nodig, om 3 smileys achter elke zin te zetten, omdat ze anders meteen denken dat je iets negatief bedoelt.. Dat vind ik persoonlijk irritanter dan de smileys zelf.

    Parachutes schreef:
    Dat is het probleem met internet; je kunt nooit precies weten wat iemand vindt of bedoelt. Ik denk niet dat je daar echt iets aan kunt doen.

    True, maar als iemand vaak online is, weten ze meestal wel wat als bot wordt ervaren en wat niet.
    Om eerlijk te zijn heb ik geen idee of ik zo overkom - hopefully not XD - maar heb het wel eens met een paar andere users hier, waaronder Sinistre (geen idee hoe ze nu heet..) die soms opmerkingen maakt die op mij bot over zouden komen.
    Ook al is 't misschien niet zo bedoeld.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij boeit het geen ruk van mensen vinden, maar als er iets mis gaat of iets anders opgevat wordt dan ik bedoelde wil ik dat wel uitleggen en zal ik er ook mijn excuses voor aanbieden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SinisterDawn schreef:
    (...)

    Ja, dat ook, maar het is zo moeilijk om een middelpunt te vinden. Maar bij sommige mensen is het gewoon nodig, om 3 smileys achter elke zin te zetten, omdat ze anders meteen denken dat je iets negatief bedoelt.. Dat vind ik persoonlijk irritanter dan de smileys zelf.

    Hmm, nah. Drie smilies na elke zin vind ik overdreven. Beiden zijn irritant.


    Take me to wonderland

    Hm, ik ken je niet echt/niet eerder gezien, dus ik zou het niet weten haha. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit er niet mee, aangezien ik zelf wel beter weet wat ik bedoel. Natuurlijk leg ik uit wat ik dan bedoel en bied zo nodig mijn excuus aan, maar oke.
    Ik zou inderdaad smileys gebruiken, maar geen overvloed ervan. Daar gaan mensen zich juist aan irriteren, en vooral hier aangezien over het algemeen de meeste mensen zich hier volwassen gedragen en met mate de smileys toepassen.

    Ohara schreef:
    (...)
    Hmm, nah. Drie smilies na elke zin vind ik overdreven. Beiden zijn irritant.

    Klopt zeker, maar zal ik ook zeker enkel doen als iemand mij constant verkeerd blijft begrijpen.

    Parachutes schreef:
    Dat is het probleem met internet; je kunt nooit precies weten wat iemand vindt of bedoelt. Ik denk niet dat je daar echt iets aan kunt doen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.