• Ja, ik word vaak als 'bot' of 'arrogant' omschreven online. Ik vind dit natuurlijk niet leuk en begrijp vaak ook niet waarom, waarna ik als 'naïef' omschreven word.
    Ik begrijp dan eigenlijk niet wat ik verkeerd doe. Merken jullie iets aan mijn typen dat ik zo over (wil) komen?
    Of hebben jullie dat ook wel eens?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:49 ]

    Je klinkt nu als een zielig vogeltje, haha. Ik denk dat online reacties en gesprekken heel verkeerd kunnen vallen, maar je zou er zelf wel op kunnen letten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bedoel je niet 'bot'?
    En ik vind je niet bot overkomt hoor. (:


    26 - 02 - '16

    Haha, drukke dag gehad, was niet de bedoeling zielig te klinken ^^"

    Ik heb hetzelfde probleem, maar ik sta dan vaak aan de andere kant van de 'lijn'. Ik snap mensen vaak niet, begrijp het verkeerd. Gevolg: overmaat gebruik aan smiley's, omdat ik bang ben dat mensen mij niet begrijpen.
    Ik raad je dit alleen af, misschien is het handig om eerste even je zin over te lezen, dat je dan eventuele dubbele betekenissen eruit haalt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is meestal de manier waarop je dingen schrijft. Als je niet zeker weet of het zo is, kun je erbij schrijven dat je het niet op die manier bedoelt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is het probleem met internet; je kunt nooit precies weten wat iemand vindt of bedoelt. Ik denk niet dat je daar echt iets aan kunt doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soms helpt het ook om af en toe smiley's te gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Vox schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem, maar ik sta dan vaak aan de andere kant van de 'lijn'. Ik snap mensen vaak niet, begrijp het verkeerd. Gevolg: overmaat gebruik aan smiley's, omdat ik bang ben dat mensen mij niet begrijpen.
    Ik raad je dit alleen af, misschien is het handig om eerste even je zin over te lezen, dat je dan eventuele dubbele betekenissen eruit haalt?


    Ik gebruik meestal geen eens smileys (ik weet ze nooit goed te gebruiken, haha).

    @ Dan kan dat het ook zijn d:.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:49 ]

    Titel aangepast, bot ipv bod


    I am an idiot, I move.

    Een bod doe je bij een veiling, ik denk dat je bot bedoelt (;.

    Nou, aangezien ik je niet ken op het forum, kan ik daar moeilijk over oordelen. Het probleem is echter dat mensen vaak bot klinken omdat je geen emoties in je stem kunt laten klinken, aangezien je hier niet kan spreken, maar moet schrijven. Soms helpt een smiley om te tonen dat iets ironisch of niet gemeen bedoeld is, maar doe dat niet teveel, aangezien mensen zich daar aan kunnen ergeren. Probeer ook opbouwende kritiek te geven en ook af en toe iets goeds of aardigs tussen je argumenten te zetten. Je moet het met de tijd een beetje leren hoe andere mensen op je manier van schrijven reageren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gestalt schreef:
    Titel aangepast, bot ipv bod


    Had het gezien, thanks (:!

    Parachutes schreef:
    Dat is het probleem met internet; je kunt nooit precies weten wat iemand vindt of bedoelt. Ik denk niet dat je daar echt iets aan kunt doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wauw, wat een probleem (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    46 posts..
    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik gebruik daar meestal gewoon veel smileys voor. Mijn berichten teruglezen, kijken hoe het bij mij over zou komen mocht ik dit lezen. Denk ik dat het verkeerd is, opnieuw typen. Bij twijfel? Berg smileys erbij. Vreselijk hoe smileys nodig zijn.