• BROMANCE RPG




    Wat gebeurt er als je totaal verschillende jongens, uit totaal verschillende families, voor lange tijd bij elkaar in een appartement zet? Jongens die één ding gemeen hebben: Ze zijn allemaal homoseksueel of bi. Hoe lang duurt het voordat sommige voor elkaar gaan vallen, ondanks hun verschillen? Of dat ze elkaar het appartement uit gaan vechten, juist dóór die verschillen?
    Dit experiment wordt gedaan, met jongens die zich daarvoor opgeven of door hun familie wordt opgegeven. Sommige lijkt het wel grappig, maar is dit ook zo gemakkelijk vol te houden als het lijkt? Geen andere mensen, niet naar buiten mogen. Zullen ze hierdoor veranderen? Of zullen ze zichzelf kunnen blijven?


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Evt voorkeur kamerindeling:


    Rollen:
    Jongens (8/10 bezet)
    - Louis William Tomlinson - Lilarry
    - Liam James Payne - Days
    - Harry Edward Styles - Spooklinson
    - Niall James Horan - Aquari
    - Zayn Javadd Malik - Styles
    - Samuel Max Mason - xAlways
    - Nino Luciano de la Fontaine - Script
    - Gereserveerd door Phyre


    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal één rol
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:06 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rol: A guy.

    Naam: Nino Luciano de la Fontaine.

    Leeftijd: 20. 27-07-1993.

    Nationaliteit: Italiaans.

    Karakter: Nino is eigenlijk een hele onzekere, verlegen jongen, vooral over zichzelf, al zal hij dit nooit aan iemand laten merken. Hij doet zich altijd voor alsof hij een bonk blijheid is. Niemand ziet ook iets aan hem af en dat vind hij eerlijk gezegd wel best zo, hij vind het namelijk lastig om over zijn gevoelens te praten. Het enige wat hem misschien wat zekerder over doet komen, is dat hij rookt. Het liefste zou hij hiermee stoppen, maar iedere keer nadat hij het probeerde was de verleiding te groot, dus rookt hij maar gewoon 'vrolijk' door. Verder is Nino wel heel sociaal en zou hij nooit een kwaad woord over iets of iemand uit spreken, vooral niet als het om zijn vrienden of familie gaat. Ook kan hij zich goed in iemand inleven, hij past zich makkelijk aan -aan nieuwe situaties en zal gauw met iets leven zoals het is, hij maakt niet zo snel ergens een probleem van.

    Uiterlijk:


    • Nick Robinson.

    Extra: Nino is homo. Hij is, buiten zijn weten, door zijn familie opgegeven omdat ze het een schande vinden dat Nino homo is.
    Nino kent Liam van vroeger, ze zijn een tijdje samen geweest, maar door een naar voorval zijn ze het hele contact kwijt geraakt.

    Evt voorkeur kamerindeling: Harry of Louis.


    Even wat bijgevoegd. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:
    One of the guys
    Naam:
    Samuel Max Mason
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Samuel is een lieve jongen, die graag iets voor anderen doet. Toch heeft hij de eigenschap om stomme dingen te zeggen, op het verkeerde moment. Hij kan zich aan kleine dingetjes irriteren. Dan zegt hij er iets van, en als je dan doorgaat dan weet je dat je echt verkeerd zit, want dan kan hij echt boos worden. Sommige mensen zien hem als iemand die makkelijk te gebruiken is. Dit is best wel waar, aangezien hij mensen meteen al vertrouwd. Als hij iemand pas net kent, kan hij die al meteen vertrouwen. Toch heeft hij een geheim dat hij eigenlijk niemand verteld. Vroeger is hij erg gepest, en werd hij dagelijks uitgescholden voor homo. Die kinderen zaten toen wel bij het rechte eind, maar ze zeiden het alleen om hem te treiteren. Hierdoor durft hij absoluut niet uit de kast te komen, en probeert hij het geheim te houden. Hij houdt ervan om te zingen en gitaar te spelen
    Uiterlijk:






    Extra:
    Hij heeft het er zelf heel erg moeilijk mee dat hij homo is, en hij heeft het met moeite aan zijn beste vriend Josh verteld. Josh heeft Sam toen opgegeven omdat hij verwacht dat het makkelijker is voor Sam om erover te praten als hij meer mensen kent die hetzelfde probleem hebben.
    Evt voorkeur kamerindeling:
    Lou of Niall

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 10:16 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Phyre, Zou je je rol zo snel mogelijk in kunnen vullen? Dan kunnen we beginnen :]


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb zin om te beginnen :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Jongen.
    Naam:
    Jace Averin.
    Leeftijd:
    Jace is negentien.
    Nationaliteit:
    Jace is Amerikaans.
    Karakter:
    - Komt zo.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Evt voorkeur kamerindeling:
    Nope.

    Logan Lerman


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien dat ik het eerste topic vanavond nog online kan zetten.


    "Family don’t end in blood”

    Lilarry schreef:
    Misschien dat ik het eerste topic vanavond nog online kan zetten.

    jeah, dat vind ik nou leuk om te horen ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    jeah, dat vind ik nou leuk om te horen ;3


    Ghehe. Ik ga mijn best doen, want ik moet nog wel huiswerk maken. Morgen een proefwerk en woensdag een presentatie.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:25 ]


    "Family don’t end in blood”

    Kamerindeling:

    Zayn & Harry
    Liam & Niall
    Nino & Louis
    Samuel & Jace

    Ik heb geprobeerd rekening te houden met de voorkeuren, maar ik kon niet iedereen bij zijn/haar voorkeur zetten. Dus ik heb degene die eerder hun rol hebben ingevuld voorrang gegeven op die daarna komen: Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Dat leek mij het eerlijkst. Maar mocht je het er echt niet mee eens zijn, laat het gerust weten.


    "Family don’t end in blood”

    Topic 1.


    "Family don’t end in blood”