• Is er iemand die het boek Vrees me van Tahereh Mafi kent? Ik zou het graag willen lezen. Het is het eerste deel van een triologie en ik vraag me af of het slim is om alle drie de boeken in één keer te kopen. Wat vinden jullie van die boeken? En vinden jullie het verstandig om ze alledrie in één keer te kopen, zonder te weten of het iets is? Wat vinden jullie?

    Ik denk dat dat licht aan hoe duur de boeken zelf zijn, als ze bev ongeveer 16.00 euro zijn dan zal ik ze niet alle drie kopen.
    Of je neemt als nog gewoon de eerste boek als je na een paar bladzijde weet dat je die boeken leuk vindt koop je de andere twee/of als je hem helemaal uit hebt. ;p

    Ze zijn alledrie wel ongeveer zestien euro, ja. Het slimst is dan wel om die eerste alleen te kopen en ik denk niet dat mijn ouders zo gek zijn om zoveel geld aan boeken uit te geven. Hihi. Bedankt (:

    Ik heb onlangs 'vrees me' uitgelezen en het is een geniaal boek dat ook echt vlot doorleest. Je moet wel eerst even wennen aan de schrijfstijl maar eenmaal je daaraan gewend bent, is het echt een mooi boek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vrees Me is een prachtig boek, dat op een geweldige manier is geschreven. Ik ben echt een enorme fan van de schrijfstijl van deze schrijver. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen om de andere twee boeken te lezen, maar als ik jou was zou ik ze toch alledrie kopen, want als je eenmaal begint te lezen, stop je niet meer. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké, bedankt (: Ik had even iemand nodig die zijn mening kon geven. Ik lees ook wel reviews, maar die verklappen soms dingen en dat vind ik niet zo fijn.

    Oh, jij ook bedankt. Maar ik ga denk ik alleen de eerste vragen, aangezien ik mijn Twilight collectie ook compleet wil hebben en mijn ouders niet zo gek zijn om dit alles voor mij te kopen voor sinterklaas. Hihi.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 22:28 ]

    Waarom leen je ze niet gewoon bij de bieb? :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is een geweldige serie maar er staan wel enkele foutjes in het boek. Ik zou ze niet kopen maar bij de bieb lenen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dat is ook nog een idee. Maar ik ben iemand die graag boeken wil hebben. (En ik kan absoluut geen sinterklaascadeautjes bedenken)

    Parachutes schreef:
    Vrees Me is een prachtig boek, dat op een geweldige manier is geschreven. Ik ben echt een enorme fan van de schrijfstijl van deze schrijver. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen om de andere twee boeken te lezen, maar als ik jou was zou ik ze toch alledrie kopen, want als je eenmaal begint te lezen, stop je niet meer. (;


    Ik ben nu halverwege Vrees Me en het is inderdaad op een geweldige manier geschreven. De andere 2 delen heb ik vandaag gekocht. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!