• Beginpost?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zeg het wel even als je klaar bent (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben nog aan het twijfelen of ik een youtuber ga doen of niet....


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik heb het in een pb gestuurd :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Oeps ik heb een paar foutjes gemaakt:
    6. Een dier
    9. Een object


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Strax schreef:
    Ik heb het in een pb gestuurd :Y)

    Dat was niet echt nodig,
    Maar dan doe ik het maar zo:

    Ik ben Sarah. Op een avond was ik mijn favoriete snack aan het eten, patatte, wanneer de kamer zich vulde met een fel licht en de geur van konijnen. Ik werd de lucht in getrokken! Het zorgde ervoor dat mijn hand tintelde. Ik werd begroet bij een beangstigende alien. Het leek op Dan gemixt met ?6? en het bleef "woord" schreeuwen. Teon begonnen de experimenten. Ze verwijderden mijn voet en vervingen het door een ?9? Ik keek in de spiegel, I zag er raar uit. Ze paarden mij met David Tennant om een nieuwe alien wereld te coloniseren. Ik noemde het Polisynisme.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hellow ^^

    Ik heb vandaag tijgers gezien! En een giraf! Een paar 100 meter bij mijn school vandaan! En nee, ik ben niet naar de dierentuin geweest :Y)


    Stenenlikker

    Le me is happy.
    Zondag wordt Big Fish uitgezonden, één van die films met Ewan erin die ik nog niet heb gezien. Mijn moeder zegt dat ik die film wel al heb gezien, maar voor zover ik weet niet, anders kan nog een keer kijken geen kwaad. Het enige probleem is, is dat de film om elf uur 's avonds wordt uitgezonden en ik mijn moeder dus moet vragen om de film op te nemen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Dat was niet echt nodig,
    Maar dan doe ik het maar zo:

    Ik ben Sarah. Op een avond was ik mijn favoriete snack aan het eten, patatte, wanneer de kamer zich vulde met een fel licht en de geur van konijnen. Ik werd de lucht in getrokken! Het zorgde ervoor dat mijn hand tintelde. Ik werd begroet bij een beangstigende alien. Het leek op Dan gemixt met ?6? en het bleef "woord" schreeuwen. Teon begonnen de experimenten. Ze verwijderden mijn voet en vervingen het door een ?9? Ik keek in de spiegel, I zag er raar uit. Ze paarden mij met David Tennant om een nieuwe alien wereld te coloniseren. Ik noemde het Polisynisme.

    Je zei dat ik niet in het topic mocht plaatsen!

    En yay, ik word gepaard met David Tennant! Ik hoop wel dat het een parallel universum is waar hij niet getrouwd is...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    M'n moeder was vergeten dinsdag the Escape Artist op te nemen, dus die moet ik zo nog even terug kijken.. Ook al moet ik leren voor m'n toetsweek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cloverhand schreef:
    Op verzoek van Lieke,
    Hallo!


    JAAAA NIKSEL.
    Maar nu ben je er niet meer :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Doodheid


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik heb en enorme inspiratie boost :Y)
    Alleen wat minder praktisch dat het nu al best laat is, terwijl ik morgen wel gewoon maar school moet...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Hellow ^^

    Ik heb vandaag tijgers gezien! En een giraf! Een paar 100 meter bij mijn school vandaan! En nee, ik ben niet naar de dierentuin geweest :Y)


    Eh?


    help

    We hebben dit topic al drie dagen...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alchemist schreef:
    (...)

    Eh?


    Circus! :Y)


    Stenenlikker