• Hi,

    Ik heb al een tijdje een aantal YouTube-kanalen en ik vroeg me af of jullie mij misschien feedback kunnen geven, dus hoe ik mijn video's zou kunnen verbeteren, maar misschien ook ideeën voor volgende video's?
    Ik zou het erg fijn vinden en het zou me echt helpen :)

    Hier een Halloween video ^^


    En hier een haul video, dus gewoon een praat-video


    De video's zijn in het Engels en dit is natuurlijk een punt waar ik aan moet werken, maar de reden om video's in het Engels te maken, is o.a. om mijn Engels te verbeteren.

    Ik hoop dat jullie de video's leuk vinden en mij wat feedback kunnen geven :) x

    Je Engels is goed hoor maar ik irriteer me heel erg aan het Nederlandse accent :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kijk hem niet helemaal af omdat ik daar niet genoeg tijd voor heb, maar het valt me wel op dat je het ene moment heel snel praat en andere moment moet je nadenken over wat je wil zeggen, bereid je het voor? Anders misschien een tip om voor te bereiden wat je gaat zeggen zodat het wat vloeiender klinkt.

    Leuke filmpjes ;-)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 23:07 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Deilia schreef:
    Je Engels is goed hoor maar ik irriteer me heel erg aan het Nederlandse accent :Y)

    Dit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Deilia schreef:
    Je Engels is goed hoor maar ik irriteer me heel erg aan het Nederlandse accent :Y)


    Hahah, I'm sorry

    Guitarros schreef:
    Ik kijk hem niet helemaal af omdat ik daar niet genoeg tijd voor heb, maar het valt me wel op dat je het ene moment heel snel praat en andere moment moet je nadenken over wat je wil zeggen, bereid je het voor? Anders misschien een tip om voor te bereiden wat je gaat zeggen zodat het wat vloeiender klinkt.


    Klopt. Thank you :)

    Felidae schreef:
    LEUKKEE VILMPJEZ!!UGBK,


    Hahah, thank you :) x

    Deilia schreef:
    Je Engels is goed hoor maar ik irriteer me heel erg aan het Nederlandse accent :Y)

    *Erger. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha, die eerste video is geweldig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^^

    Barnabas schreef:
    (...)
    *Erger. :Y)


    HA, dus ik ben niet de enige die zich daaraan ergert ^^

    Lizor schreef:
    Haha, die eerste video is geweldig.


    Ghehe, dankje!

    Haha, lachen dat eerste filmpje. Ik vind dat je wel goed bezig bent, maar misschien moet je je filmpjes wat korter maken (sneller maar duidelijk praten), maak het kort en krachtig, dan 'haken mensen minder snel af'. Want de meeste mensen die dit soort filmpjes kijken hebben -op dat moment, no offence- niet zo'n lang concentratievermogen. Je kunt ook tekst in het filmpje laten komen als 'stap 1' (zodat mensen kunnen doorspoelen als ze bepaalde stappen willen overslaan / al doorhebben)


    Aan niets denken is ook denken.

    Barnabas schreef:
    (...)
    *Erger. :Y)


    Nee want ze zegt dat ze zich er erg aan irriteert. Dus het staat er wel goed.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Nee want ze zegt dat ze zich er erg aan irriteert. Dus het staat er wel goed.

    Het moet ergeren zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."