• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (GEZOCHT.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    Kamerindeling:
    Verdieping één: Jacelyn en Niall.
    Verdieping twee: Kathy en Zayn.
    Verdieping drie: Amanda en Louis.
    Verdieping vier: Loënné en Liam.
    Verdieping vijf: Mia en Harry.


    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:17 ]


    Reality's overrated.

    Amanda Adeline Conté

    "We zitten op de derde verdieping," mompelde Louis zacht. “Oke.” Zei ik verlegen terwijl ik mijn koffers even terug neer zetten zodat ik de band van mijn viool tas even terug wat strakker over mijn schouder trok. Het was namelijk typisch dat die band van mijn schouder zakten. En dan viel mijn viool koffer en nou ja dat zag er niet echt uit en ik het nu echt geen zin in een gênant moment en dan was mijn viool ook beschadigd en ik hield echt van mijn viool. Louis duwde de grote deur open ik glimlachte even dankbaar pakten snel mijn koffers terug vast en liep richting de lift waar in ik mijn koffers weer even los liet en mijn schouder band weer goed hing.


    (Laten we het hopen XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Edward Styles

    Ze bijt even op haar lip en buigt naar voren tot dat ze op een paar centimeter afstand van mijn gezicht is. "Het kan best interessant worden, maar het is maar net of jij dat wilt." Even blijf ik haar aankijken, maar dan bedenk ik opeens dat ze me aan het verleiden is. Even probeer ik daarom mijn gezicht weg te trekken, maar een deel van mij doet dat niet, dus ik blijf haar gewoon aankijken. "Ik zei toch, hier ben ik slecht in." Zeg ik terwijl ik haar aan blijf kijken. Haar ogen zou ik nu al na kunnen tekenen. Even twijfel ik of ik haar zal kussen, maar ik ben nog net sterk genoeg om dat niet te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson.

    "Oke." Was wat ik terug kreeg, waar ik nog wel mee kon leven. Het is altijd beter dan helemaal niets. Amanda glimlachte even dankbaar toen ik de de deur open hield voor haar tja, zo netjes was ik dan ook wel weer opgevoed. Toen Amanda uiteindelijk ook binnen stond, liet ik de deur dicht vallen. Ze liep richting de lift en ik zag dat ze daar haar tas goed hing. Ik trok mijn koffer met me mee, om naast haar te gaan staan en op het lift knopje te drukken. Na een paar secondes vlogen de lift deuren open en stapte ik als eerste de lift in. Ik wachtte netjes totdat Amanda ook in de lift stond, maar hield ondertussen wel de deur voor haar open.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mia Blossom.
    Hij bleef me gewoon aankijken, en ik keek uitdagend terug. "Ik zei toch, ik ben hier slecht in." Ik lachtte charmant, en ik zag dat hij aarzelde. Ik moest gebruikmaken van zijn zwakke moment, en likte zacht over mijn lippen. "Dat valt wel te merken," grinnikte ik. Ik bleef hem aankijken, maar niet in een enorm strakke manier. Gewoon, speels.

    -Sorry als hij kort is, ik zit op mijn mobiel.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    "Dat valt wel te merken," Zegt ze. Na een tijdje heb ik eindelijk alle kracht bij elkaar om mijn hoofd weer terug te trekken en op te staan van de bank. Ik loop naar de keuken en schenk daar een glas water in. "Sorry, maar ik wil niet verliezen voor het allemaal echt begonnen is. Hoe graag ik je net ook wou kussen." Zeg ik luchtig terwijl ik weer op de bank ga zitten, maar nu een eindje bij Mia vandaan. 'Dus, laten we weer eens gaan praten, ik bedoel; waarom zouden we meteen gaan kussen als we elkaar nog niet eens kennen. Ik mag dan wel een player zijn, maar ik ken mijn slachtoffers stuk voor stuk. Dat vind ik leuk, kan ik hun zwakke punten pakken, en ze verdrietig maken." Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Amanda Adeline Conté

    Toen Louis eenmaal de deur dicht had gedaan trok hij zijn koffer mee richting de lift en ging naast mij staan. Hij drukten op het lift knopje en we zoefde omhoog. Ik had echt een hekel aan liften dus ik was echt blij dat de lift na een paar secondes al boven was en dat de lift deuren open vlogen. Louis pakten zijn koffer terug vast en liep de lift als eerste uit. Ik trok mijn band van mijn viool koffer weer wat strakker pakten mijn twee koffers vast en liep de lift ook uit. Ik zag dat Louis op me wachten en dat hij alweer de deur voor me open hield. “Alweer bedankt.” Zei ik terwijl ik heb weer een dankbare glimlach wierp en liep verlegen naar binnen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Amanda kwam ook bij me in de lift staan en ik drukte op het knopje '3'. Al snel zoefde de lift omhoog en kwamen we aan bij de derde verdieping, waar de lift deuren open schoven. Ik trok mijn koffer achter me aan en wachtte netjes totdat Amanda ook uit de lift kwam. Eenmaal daar maakte ik de deur van ons 'appartement' open, als ik het zo kon noemen. Opnieuw hield ik de deur voor haar open en Amanda liep met haar koffers naar binnen, waarna ik de deur dichtgooide. "Alweer bedankt." Zei ze, terwijl ze me opnieuw een dankbare glimlach schonk. "Dat is graag gedaan." Zei ik, mijn koffer loslatend en 'm gewoon daar liet liggen. Als eerste liet ik mezelf languit op de bank vallen, om Amanda aan te kijken. "Dus, vertel is wat over jezelf..." Ik was natuurlijk wel benieuwd met wie ik hier beland was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amanda Adeline Conté


    "Dat is graag gedaan." Zei hij terwijl hij zijn koffers losliet en ze daar gewoon liet liggen en zich daarna languit op de bank liet vallen. Ik legde mijn koffers neer en ging op mijn koffer met kleren inzitten daar zat toch niks breekbaars in en ik was te verlegen om bij louis te gaan zitten. Louis keek mijn richting op en vroeg. "Dus, vertel is wat over jezelf..." “ Nou eum.” Begon ik. “Mijn naam is Amanda Adeline Conté. Ik ben half frans half brits. Ik ben 19 jaar oud mijn hobby’s zijn viool spelen dat doe ik al 12 jaar, schilderen en lezen. Mijn lievelings kleur is paars ik ben enig kind en mijn moeder heeft me hier voor ingeschreven.” Zei ik verlegen terwijl ik mijn ogen afwende en naar mijn schoenen keek.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 21:04 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Javadd Malik

    De peuk gooide ik uit de auto waarna ik zelf uitstapte. Mijn koffers gooide ik letterlijk op de grond. Hier had ik echt geen zin in. Ik moest het hier weet ik veel hoe lang uit houden zonder seks. En dan had je ook nog die domme punten die niemand echt wat boeide. Wat was dit triest, zeg. Als ik geen contract had getekend bij One Direction zou ik hier echt zo weg zijn. De zonnebril zette ik af waarna ik eens rondkeek en alles in mijn gedachten bekritiseerde. Op de stoep zag ik een meisje waar ik wel goedkeurend naar keek. 'Jij bent mijn keuze' meldde ik haar nadat ik ernaartoe was gelopen. Mijn gezicht stond echter doods. Ongelooflijk dat ik dit moest doen, tegen mijn wil in. Mijn handen had ik tot vuisten gebald, al de hele weg. Ongeduldig keek ik het meisje aan. Na even had ik het besluit genomen dat ik beter maar gewoon er het beste van kon maken en mijn woede later wel op iemand af reageerde. Mijn blik veranderde naar een eerder neutrale uitdrukking waarbij je de woede enkel nog in mijn ogen kon zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kathy Rose Jones

    'Jij bent mijn keuze,' hoorde ik opeens, waardoor ik opkeek. De jongen met de licht getinte huid en bruine ogen herkend ik al snel, Zayn Malik. Oke, oke, dit kon nog leuk gaan worden. Hij had zijn vuisten gebald en keek me ongeduldig aan, de geïrriteerdheid duidelijk te zien in zijn ogen.
    'Prima,' zei ik op een rustige toon, waarna ik opstond en mijn koffers pakte. Ik rilde even omdat mijn lange, zwarte jas een beetje was opengewaaid, eronder droeg ik een wit, strak shirtje en zwarte skinny jeans, niet al te warm dus.
    'Zullen we maar naar binnen gaan? Volgens mij zitten we op de tweede verdieping.'


    Because I love him, do I need another reason?

    xAlways schreef:
    Harry Edward Styles

    "Dat valt wel te merken," Zegt ze. Na een tijdje heb ik eindelijk alle kracht bij elkaar om mijn hoofd weer terug te trekken en op te staan van de bank. Ik loop naar de keuken en schenk daar een glas water in. "Sorry, maar ik wil niet verliezen voor het allemaal echt begonnen is. Hoe graag ik je net ook wou kussen." Zeg ik luchtig terwijl ik weer op de bank ga zitten, maar nu een eindje bij Mia vandaan. 'Dus, laten we weer eens gaan praten, ik bedoel; waarom zouden we meteen gaan kussen als we elkaar nog niet eens kennen. Ik mag dan wel een player zijn, maar ik ken mijn slachtoffers stuk voor stuk. Dat vind ik leuk, kan ik hun zwakke punten pakken, en ze verdrietig maken." Zeg ik.


    Mia Blossom.
    Na een paar seconden heeft hij eindelijk de kracht om zich terug te trekken. Hij liep naar de keuken en kwam vervolgens terug met een glas water. "Sorry, maar ik wil niet verliezen voor het allemaal echt begonnen is. Hoe graag ik je net ook wou kussen." Zei hij luchtig, terwijl hij een eindje van mij vandaan plaatsnam op de bank. "Dus, laten we weer eens gaan praten, ik bedoel; waarom zouden we meteen gaan kussen als we elkaar nog niet eens kennen. Ik mag dan wel een player zijn, maar ik ken mijn slachtoffers stuk voor stuk. Dat vind ik leuk, kan ik hun zwakke punten pakken en ze verdrietig maken." Ik lachte schamper. "Als je zo begint dan kom je wat mij betreft helemaal niks van mij te weten." Ik stond op en begon het huis te verkennen. Een jacuzzi, een minibios, en een superdeluxe badkamer. "Ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen." Zei ik luchtig, en ik liep naar de badkamer, waar ik de deur expres op een kiertje liet staan. Eenmaal daar kleedde ik me uit, en stapte onder de warme stralen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    'Ohh,' zegt Loënné. 'Gaan we het zo spelen? Nou, ga je gang. We zitten hier nog wel een tijdje met elkaar opgescheept.'
    Inmiddels komen we bij de lift aan, waar ze op de vierde verdieping drukt. 'Nou, Lili, vertel eens over jezelf. Ben je echt zo stoer als je -je voordoet?'
    Ik kneep mijn handen tot vuisten. Ik irriteerde me nu al aan haar. Ik bedoel, het was misschien wel mijn eigen schuld, maar het zou makkelijker zijn als ze gewoon haar mond hield. 'Noem me niet zo, en ik zal jou geen Loner meer noemen. Alsjeblieft,' zei ik, al klonk het eerder geïrriteerd dan smekend. 'Nou, ik ben dus Liam, ik hou van sport en ik heb vroeger een tijdje op boksen gezeten, dus als je het zo bekijkt: Ja, ik vind mezelf dan best stoer. Verder hou ik van zingen, maar dat spreekt voor zich anders zat ik niet in One Direction. Aan de andere kant was ik vroeger een lieve, gevoelige jongen. Een doetje dus. Dat is dan iets minder 'stoer'. En jij?'


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson.

    Amanda kwam niet naast me zitten, niet dat -dat kon, want nee, ik had deze bank mezelf toegeeigend. Maar er stond dus nog wel degelijk een andere bank, of desnoods een stoel. "Nou eum." Begon ze haar verhaal. "Mijn naam is Amanda Adeline Conté. Ik ben half frans half brits. Ik ben 19 jaar oud mijn hobby’s zijn viool spelen dat doe ik al 12 jaar, schilderen en lezen. Mijn lievelings kleur is paars ik ben enig kind en mijn moeder heeft me hier voor ingeschreven." Zei ze, waarna ze haar ogen afwendde. "Leuk. Kan ik wat van je horen? En waarom kom je niet bij me zitten? Ik zal je heus niet bijten," een grinnik verliet mijn mond en ik keek naar Amanda.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mia Blossom.
    Na een paar seconden heeft hij eindelijk de kracht om zich terug te trekken. Hij liep naar de keuken en kwam vervolgens terug met een glas water. "Sorry, maar ik wil niet verliezen voor het allemaal echt begonnen is. Hoe graag ik je net ook wou kussen." Zei hij luchtig, terwijl hij een eindje van mij vandaan plaatsnam op de bank. "Dus, laten we weer eens gaan praten, ik bedoel; waarom zouden we meteen gaan kussen als we elkaar nog niet eens kennen. Ik mag dan wel een player zijn, maar ik ken mijn slachtoffers stuk voor stuk. Dat vind ik leuk, kan ik hun zwakke punten pakken en ze verdrietig maken." Ik lachte schamper. "Als je zo begint dan kom je wat mij betreft helemaal niks van mij te weten." Ik stond op en begon het huis te verkennen. Een jacuzzi, een minibios, en een superdeluxe badkamer. "Ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen." Zei ik luchtig, en ik liep naar de badkamer, waar ik de deur expres op een kiertje liet staan. Eenmaal daar kleedde ik me uit, en stapte onder de warme stralen.


    Harry Edward Styles

    Ze lacht schamper. "Als je zo begint dan kom je wat mij betreft helemaal niks van mij te weten." Ze staat op en begint het huis te verkennen. Ik lach even en kijk haar dan weer aan. "Ik denk dat ik maar even een douche ga nemen." Zegt ze, en ze loopt de badkamer in. En heel erg toevallig laat ze de deur op een kiertje staan. Ik zucht. Wauw, ze is hier goed in. Te goed als je het mij vraagt. Als ik nu al aan het verliezen ben, dan gaat dit niet echt lang duren. Na een tijdje niets doen verveel ik me, dus besluit ik ook maar het huis te gaan doorzoeken. Ik kom niet echt ver, want ik hoor de hele tijd geluid uit de douche. Na een paar minuten verlies ik mijn geduld, en open ik de deur van de badkamer. "Jup, ik ga dit verliezen." fluister ik terwijl ik toch weer de badkamer uit loop. Gelukkig lukt het me om weer gewoon op de bank te gaan zitten, maar met moeite.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Amanda Adeline Conté
    "Leuk. Kan ik wat van je horen? En waarom kom je niet bij me zitten? Ik zal je heus niet bijten," Zei Louis terwijl een grinnik zijn mond verliet en hij me aankeek. “Nou eum okee.” Zei ik zacht terwijl ik recht ging staan en bukten om mijn viool koffer op te rapen. Ik bleef gewoon staan waar ik stond ik bedoel ik kan toch beter viool spelen als ik recht sta. Ik haalde dus mijn zwarte viool die ik jack had gedoopt ik weet ook niet waarom uit mijn tas. Ik haalde mijn strijk stok uit zijn hoes en ging fatsoenlijk recht staan. Ik pakten mijn viool zetten hem onder mijn kin en begon te
    spelen. Het was 1 van mijn favorieten liedjes ookal was het best triest het wekten emotie op en hoe meer emotie in je muziek hoe mooier het is zeg ik altijd. ik spelde niet perfect omdat ik me niet echt op mijn gemakt voelden maar ja. Toen dat ik klaar was verscheen er toch weer een glimlach op mijn gezicht en vroeg ik verlegen. ‘Zo wat vond je er van.’ Terwijl ik dan maar op een stoel ging zitten naast hem.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:53 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins