• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.



    Script: Lieke.
    Arratay: Brooke.
    Lilarry: Esmee.
    Aquari: Nichelle.
    xAlways: Linde.
    Days: Noek.
    Bronze: Melissa.
    Averalda: Marie.
    JustLovegood: Janne.
    Dobreva: Lisa.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Reality's overrated.

    Ik verveel me D: Waar gaat dat boek over?


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik heb een vraagje eum blijven we eigenlijk op 1 dag want mijn karakter slaapt en anders moet ik haar voor altijd laten slapen XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    Ik heb een vraagje eum blijven we eigenlijk op 1 dag want mijn karakter slaapt en anders moet ik haar voor altijd laten slapen XD


    We waren nog helemaal niet in de avond ;')
    Maar nee, binnenkort zullen we van dag veranderen. Toch kan dat nog even duren. Gezien er anderen nog bezig zijn midden in een conversatie en alles, we kunnen niet alles op één koppel afstellen. Sorry.


    Reality's overrated.