• hoii! ik ben echt heeeel acreatief maar ik had wel een idee, ik wilde iets van een hakkenschoen/pump maken, maar heeft iemand misschien een idee hoe ik dat moet aanpakken haha (: ? alvast thanks! xx


    Dance like nobody's watching'

    Wil je een echte schoen maken? (cat)
    Ik zou dat aan de schoenmaker in de buurt vragen. Of klik hier even, al denk ik niet dat deze schoen een hak heeft. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Wil je een echte schoen maken? (cat)
    Ik zou dat aan de schoenmaker in de buurt vragen. Of klik hier even, al denk ik niet dat deze schoen een hak heeft. :')

    Dat dus.

    Hoe ga jij een schoen maken?


    Take me to wonderland

    Bedoel je van papier?? Ik heb namelijk al wel eens een hak gemaakt voor een vriendin p wchool met suprise


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je alleen het design van de schoen wilt maken, kun je een paar éénkleurige hakschoenen kopen en daar dingen op plakken, schilderen of tekenen. Er zijn op internet wel tips en materiaal te vinden voor zoiets. Als je de schoen echt helemaal zelf wilt maken, wordt het al een heel stuk lastiger. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het gewoon met karton gemaakt een hak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 23:37 ]

    IrishNialler schreef:
    Bedoel je van papier?? Ik heb namelijk al wel eens een hak gemaakt voor een vriendin p wchool met suprise


    ja met papier (:


    @the others (nee ik ben niet van plan om een echte schoen te maken, toch bedankt!)


    Dance like nobody's watching'

    Ik had een scjoenzool. Dan de bandjes en het hakje was een rechthoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien moet je het aan een creatieve vriend(in) vragen, virtueel is het namelijk moeilijk uit te leggen.


    Some people are art and do art at the same time

    Er zullen vast wel tutorials (of iets dergelijks) op internet te vinden zijn waarin dat uitgelegd wordt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen