• Een algemeen fan-topic, omdat deze er nog niet was en ik vermoed dat er meer Q'ers zijn die het kijken (:



    The Carrie Diaries
    The Carrie Diaries begint in 1984, als Carrie net zestien is. Ze woont op dat moment nog buiten New York en haar vriendinnen Charlotte, Samantha en Miranda zijn nog even niet in beeld. Daarvoor in plaats krijgen we drie andere vrienden. Mouse (gespeeld door Ellen Wong), Maggie (gespeeld door Kate Findlay) en Walt (Brandan Dooling). Carrie wordt zoals jullie misschien wel weten gespeeld door AnnaSophia Robb.
    Carrie woont in 1984 met haar vader en zusje in Connecticut, haar moeder is een paar jaar ervoor overleden. Carrie's vader wil dat ze advocaat wordt en Carrie vertrekt voor een stage bij een advocatenkantoor naar New York. Daar ontmoet ze een redacteur van Interview Magazine en dan....




    Carries:
    Ubiquitous
    Regba
    Arendelle
    Gibbs
    Nyctophilla
    Amaretto



    Inmiddels is seizoen 2 gisteren begonnen en elke zaterdag kan je dan weer genieten van een Nieuwe aflevering

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 9:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Robbery schreef:
    (...)
    Under the Dome.. :9~


    Omfg ben jij ook fan? :9~


    OT: Mijn favo is/zijn..... WILKEEEE!! Oeps, ik bedoel.... NEW SEBASTIAN!! En Larissa vind ik wel genius en Carrie ofcourse. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    I'm a Carrie (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 0:03 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Alle personages zijn gewoon perfect. :'D Zelfs Donna, op een bepaalde manier.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Alle personages zijn gewoon perfect. :'D Zelfs Donna, op een bepaalde manier.


    Ik vind Donna altijd van die lelijke lippen hebben :p

    Mijn fav was Maggie
    maar sinds ze zo tekeer ging tegen Walt omdat ie homo is en sinds ze Sebas heeft zitten lebberen vind ik haar wel minder leuk D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik vind Donna altijd van die lelijke lippen hebben :p

    Mijn fav was Maggie
    maar sinds ze zo tekeer ging tegen Walt omdat ie homo is en sinds ze Sebas heeft zitten lebberen vind ik haar wel minder leuk D:


    Och ja, Donna's lippen. Zo dik, het past totaal niet bij dr! D:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 9:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik vind Donna altijd van die lelijke lippen hebben :p

    Mijn fav was Maggie
    maar sinds ze zo tekeer ging tegen Walt omdat ie homo is en sinds ze Sebas heeft zitten lebberen vind ik haar wel minder leuk D:


    Ja, dat wel, maar ze was gewoon geniaal in Ep 1 van Season 2. x'D

    Sowieso vond ik het best wel vreselijk van der dat ze zelf vreemd ging met die agent. Bovendien vond ik dat, als ze zo graag wilde dat mensen rekening gaan houden met wat zij doormaakt, gewoon moeten vertellen hoe het er thuis aan toe ging.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, maar ze was gewoon geniaal in Ep 1 van Season 2. x'D

    Sowieso vond ik het best wel vreselijk van der dat ze zelf vreemd ging met die agent. Bovendien vond ik dat, als ze zo graag wilde dat mensen rekening gaan houden met wat zij doormaakt, gewoon moeten vertellen hoe het er thuis aan toe ging.


    Haha oké, dat is waar, ze is wel geniaal (:
    En hoe ze met Watl flirtte in zijn kamer en dat hij vet ongeïnteresseerd was :p En jaaa, maggie is echt een gevalletje apart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had niet verwacht dat ze het juist op dát moment zou uitmaken met George! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Omfg ben jij ook fan? :9~

    Uhm, yes? Haha, dat boek is al jaren mijn favoriet. Junior is in het boek nog veel sicker dan in de serie, though, en sowieso blijft het boek veel beter. Maar echt, ik vind het echt een leuke serie!


    ars moriendi

    I still gotta watch this shizz.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zet me erbij :') Ik ben er verslaafd aan.en dat is klein gezegt


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb alle gekeken. :3

    Ik vind niet dat alles altijd om Maggie draait hoor. Eerder om Carrie, hoewel dat natuurlijk kan komen doordat zij de hoofdpersoon is. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik heb alle gekeken. :3

    Ik vind niet dat alles altijd om Maggie draait hoor. Eerder om Carrie, hoewel dat natuurlijk kan komen doordat zij de hoofdpersoon is. :p


    Maggie zei zelf in de laatste ep dat het enkel ''Poor Walt, poor Carrie'' was, en nooit ''Poor Maggie'', terwijl ze het moeilijk had, blabla. Maar ze heeft zelf nooit der mond open getrokken over wat er allemaal speelde en natuurlijk kan je dat niet ruiken. Daar had ik 't over. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Maggie zei zelf in de laatste ep dat het enkel ''Poor Walt, poor Carrie'' was, en nooit ''Poor Maggie'', terwijl ze het moeilijk had, blabla. Maar ze heeft zelf nooit der mond open getrokken over wat er allemaal speelde en natuurlijk kan je dat niet ruiken. Daar had ik 't over. :'D


    Mijn reactie was ook niet op jou, haha sorry als ik zo de indruk gaf! :') Ik reageerde op dat stukje in de serie hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Mijn reactie was ook niet op jou, haha sorry als ik zo de indruk gaf! :') Ik reageerde op dat stukje in de serie hahaha


    Ah, op die manier! Ik dacht dat je reageerde op wat er gezegd werd over Maggie en het verkeerd begreep. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''