• Om even in een nostalgische sfeer te blijven.

    JULLIE ZIJN GEWELDIG EN AWESOME<3

    Onze awesomeness heeft nu al 500 topics gevuld en we gaan voor het dubbele! Ik dacht vroeger nooit dat dit tot zoiets uit zou kunnen groeien en het 'dubbele' van 200 leek al heel ambitieus, maar we hebben het gewoon gedaan! Op naar de 1000!

    I LOVE YOU<3




    Ik geef bijna meer om jullie dan om taal en Nederlands en Latijn.

    Kidding, you mean the world to me <3 Ik ben zo blij dat ik jullie heb mogen ontmoeten :3


    Voor Sarah:







    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noooo. Bloody hell. Ik heb per ongeluk op verwijderen geklikt....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    Noooo. Bloody hell. Ik heb per ongeluk op verwijderen geklikt....


    Nooh, van wat?


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Nooh, van wat?

    Ik was in een blog alvast m'n profiel aan het opstellen voor december. Ik wilde op bewerken klikken, maar ik drukte op verwijderen.
    Gelukkig had ik in een tabblad nog de blog voor de helft klaar open staan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Ik lach hier al tien minuten mee :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'm going now.
    Morgen weer vroeg op voor phieuw phieuw.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    VAKANTIE <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    VAKANTIE <3
    Een hele week zonder iets productief te doen!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Arendelle schreef:



    Ik lach hier al tien minuten mee :')


    Hahaha, omg, die is ook best genius ^^


    Stenenlikker

    Lipari schreef:
    VAKANTIE <3


    Bah, mijne is alweer bijna over....


    Stenenlikker

    Strax schreef:
    (...)Een hele week zonder iets productief te doen!


    Niet voor mij. Ik moet minstens drie boeken lezen, daarvan een boekbespreking maken, heel veel leren, cursussen herwerken en een paar taken maken. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    (...)

    Niet voor mij. Ik moet minstens drie boeken lezen, daarvan een boekbespreking maken, heel veel leren, cursussen herwerken en een paar taken maken. D:
    Ocharme! Ik moet maar 1 boek lezen gelukkig.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Strax schreef:
    (...)Ocharme! Ik moet maar 1 boek lezen gelukkig.


    Ik één voor Frans -HELP-, één verplicht voor Nederlands en één omdat ik me heb ingeschreven voor een project. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    (...)

    Ik één voor Frans -HELP-, één verplicht voor Nederlands en één omdat ik me heb ingeschreven voor een project. :3
    Ik alleen een voor Nederlands en dat is een boek dat al gelezen heb


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wtf? Dit is al de tweede keer dat een onbekend iemand naar onze huistelefoon belt met dat ze gebeld zijn door dat nummer, terwijl, zover ik weet, niemand gebeld heeft....


    Stenenlikker

    Daar ben ik weer.
    Vandaag voor het eerst met drie van mijn eigen pijltjes geschoten en ze schieten zo fijn! Er zit niet eens wikkeling omheen, maar het schuurde niet aan mijn hand. :D
    In de bieb heb ik daarstraks een Star Wars boek gevonden. Het is in het Nederlands en het is wel jammer dat er Jedi Ridders, Jedi Raad, e.d. staat i.p.v. de Engelse benamingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."