• -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Alter: Nee, ik begrijp het, en ik ben het er ook met eens. Maar het is wel jammer. Het was leuk. We gaan morgen weer doodleuk verder :Y)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ^ Ik denk dat ik vandaag wel weer ga posten, we hebben bovendien een dag ermee gewacht.


    :)

    Alter schreef:
    ^ Ik denk dat ik vandaag wel weer ga posten, we hebben bovendien een dag ermee gewacht.


    Is goed (;

    Zelf zal ik misschien niet posten. Ik moet huiswerk maken >.< en leren voor proefwerken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Alter: Is goed... Aangezien het topic anders best wel levenloos is, volgens mij...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ^ Klopt. :p


    Nici schreef:
    (...)

    Is goed (;

    Zelf zal ik misschien niet posten. Ik moet huiswerk maken >.< en leren voor proefwerken.

    Ik ook, ik moet morgen een boekverslag inleveren in het Engels over Harry Potter and the Goblet of Fire en heb verschillende toetsen. :c

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 10:26 ]


    :)

    Harry Potter and the Goblet of Fire is leuk!!! Mochten wij daar maar een boekverslag van maken...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik moet een leesverslag maken(Dus boekverslag) en dan moest je boek worden goed gekeurd door de Nederlands docent. Ik doe Harry Potter en de Halfbloed Prins


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Waarom mogen jullie allemaal leuke boeken lezen, dat mogen wij niet :c


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Geen idee. Ik heb gewoon een awsome school(KUCH KUCH!)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zit vandaag in Walibi, dus reageer morgen pas weer ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hello.
    Even een vraagje; hoe gaat een Bulgaars accent? Welke letters spreken ze anders uit enzo?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Hello.
    Even een vraagje; hoe gaat een Bulgaars accent? Welke letters spreken ze anders uit enzo?

    De w wordt een v geloof ik, meer weet ik er ook niet van.


    :)

    Alter schreef:
    (...)
    De w wordt een v geloof ik, meer weet ik er ook niet van.


    Idd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    En de g wordt een k, of is dat een Frans accent??


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb hier dus the Goblet of Fire liggen, ik zal wel even kijken. :Y)

    - Nope, tot nu toe heb ik alleen nog maar de v gevonden.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:58 ]


    :)