• Sorry voor de nutteloosheid van deze post, ik vond het even nodig om dit hier te dumpen.

    EDIT:
    Kan iedereen ophouden te proberen hier iets van te snappen? Dat is niet de bedoeling, het 'handleiding' is ironisch bedoeld en alles wat ik erin gegooid heb is redelijk persoonlijk, dus ik begrijp het als jullie denken 'wtf.' Maar het is niet zo dat ik serieus een handleiding voor jullie wilde schrijven ofzo.(nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 0:09 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik snap er geen hol van. (cat)


    ars moriendi

    Ik snap er niet veel van, maar als jij je beter voelt nu je dit hebt gepost, is dat mooi. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap er niet veel van, maar als jij je beter voelt nu je dit hebt gepost, is dat mooi. (krul)

    En ik moest eigenlijk om sommige dingen wel lachen. :x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 23:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap de essentie, denk ik. Ik ga het in ieder geval niet na doen, als ik eerlijk ben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Handig om te weten, ik zal het onthouden. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ramses schreef:
    Ik snap er geen hol van.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Euhm, whut?


    Take me to wonderland

    Volgens mij begrijp ik hem, alleen stap twee moet ik nog ontcijferen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik snap het, maar het is niet echt mijn ding, sorry.
    Heb je dit voor Creative Writing geschreven? Eigenlijk is het dan misschien toch goed dat ik daar uiteindelijk niet ben beland, want hoewel ik dit soort teksten wel kan waarderen zijn ze niet mijn stijl. En ik krijg toch eigenlijk wel een beetje het gevoel dat ArtEZ je een stijl op wil dringen, ook al wordt dat vaak ontkend.

    Dit is overigens niet als aanval op jou bedoelt hoor! Want het is een erg goede tekst, maar gewoonweg niet iets wat ik zelf zou willen en kunnen schrijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lol, er valt niet zoveel aan te snappen denk ik. Het komt erop neer dat ik met mijn beste vriend heb gezoend, hem heb uitgescholden en geïrriteerd in een dronken bui, hij is boos weggefietst en we hebben nu nog steeds ruzie. Maar het 'handleiding' is gewoon ironisch bedoeld haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Parachutes schreef:
    Ik snap het, maar het is niet echt mijn ding, sorry.
    Heb je dit voor Creative Writing geschreven? Eigenlijk is het dan misschien toch goed dat ik daar uiteindelijk niet ben beland, want hoewel ik dit soort teksten wel kan waarderen zijn ze niet mijn stijl. En ik krijg toch eigenlijk wel een beetje het gevoel dat ArtEZ je een stijl op wil dringen, ook al wordt dat vaak ontkend.

    Dit is overigens niet als aanval op jou bedoelt hoor! Want het is een erg goede tekst, maar gewoonweg niet iets wat ik zelf zou willen en kunnen schrijven.


    Heb het voor school geschreven ja, maar de enige opdracht was 'een gedicht in de gebiedende wijs.' Maar het verschilt per vak hoor, bij poëzie bemoeien ze zich nergens mee, bij bijvoorbeeld proza schrijven wel. Maar dat ligt dan meestal aan de docen en niet aan de opleiding zelf, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    =

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 0:08 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Heb het voor school geschreven ja, maar de enige opdracht was 'een gedicht in de gebiedende wijs.' Maar het verschilt per vak hoor, bij poëzie bemoeien ze zich nergens mee, bij bijvoorbeeld proza schrijven wel. Maar dat ligt dan meestal aan de docen en niet aan de opleiding zelf, haha.

    Oh, ik vind het dan wel erg goed gelukt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, ik vind het dan wel erg goed gelukt.


    sarcastisch? zonee, dankje (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind hem mooi. Dit is een stijl waar ik van houd.


    #WWED - What Would Emma Do?