• heej mensennx
    ik ga een story schrijven, omdat ik veel van harry potter enzo houd ga ik daar eens story over schrijven.
    Het gaat over de dochter van Harry en Ginny. Ze is natuurlijk bijzonder en belangrijk.
    Ze heeft ook vrienden en vijanden en verschillende leraren. Er zijn nog een paar oude leraren die ook Harry les gaven, zoals professor sneep.
    Ik weet ook nog geen namen dus die mag je ook zelf bedenken alleen er moet wel een mooie of bijpassende betekenis bij zijn.

    hoofdrollen
    Dochter van Harry en Ginny Potter
    Zoons ( 2 ) van Hermelien en Ron Wemel
    De zoon en Dochter van Marcel en Loena Lubbermans - dochter Xboselfje
    Dochter van Draco ( slecht ) - Nici
    het hoofd van de school

    Bijrollen, nog wel redelijk belangrijk
    5 vriendinnen van de dochter van Harry en Ginny
    7 vrienden van de dochter van Harry en Ginny
    Een vriendinnetje van 1 van de zoons van Hermelien en Ron
    3 vriendinnen van de dochter van Draco
    2 vrienden van de dochter van Draco

    leraren
    leraar of lerares toverdranken
    leraar of lerares verweer tegen de zwarte kunsten
    leraar of lerares oude Runen
    leraar of lerares transfiguratie
    leraar of lerares bezweringen
    leraar of lerares transfiguratie
    leraar of lerares voorspellend rekenen
    leraar of lerares kruidenkunde
    leraar of lerares dreuzelkunde
    leraar of lerares waarzeggerij
    leraar of lerares sport

    extra personages
    dit hoeft niet heel uitgebreid
    5 meisjes die ouder zijn
    5 jongens die ouder zijn
    hier hoeft alleen een kort verhaaltje met wat hun naam enzo is en een beetje karakter.


    zelf bedachte personages
    ik weet niet zeker of ik nu wel alle personages heb.
    Er zijn 5 personages die zelf bedacht mogen worden, het mag een leraar of lerares zijn, een vriend(in) van de dochter van Harry, maakt niet uit wat bedenk zelf iets leuks. Er zijn 5 van deze rollen.

    regels
    Geen enkele personage kan perfect zijn
    een foto erbij graag
    goed uitgelegd karakter
    namen met betekenis ( de betekenis er dan wel graag achter )
    Ook graag noemen wat die gene heeft meegemaakt
    wat hun specialiteit is en waar ze minder in zijn
    of ze dreuzen ouders hebben of niet ( dreuzels zijn gewone mensen )
    ik denk dat je wel een beetje snapt wat ik bedoel
    ook de leeftijd graag.
    je mag maximaal 5 personages per persoon bedenken.

    je kunt reserveren.
    ik heb wel wat eigen ideeën dus het is niet precies zoals het eindigt in de filmsx

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 11:49 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Nici schreef:
    (...)

    Misschien heeft ze eigen inspiratie? Pff je bent zeker Huffelpuf


    tnx :)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Snap wel ja.


    okejx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wil je t trouwens melden als je begint?


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Wil je t trouwens melden als je begint?


    okej x doe ik


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Nupp. Proud Gryffindor here!
    En ik weet wel dat het niet hoeft maar ik weet niet of ze het wist. Eerlijk gezegd vind ik het zelf ook leuker om je niet aan de verhaallijn te houden


    Haha dan is het goed! K vind mensen uit Huffelpuf namelijk raar(Alleen Carlo niet he? (; )
    K ben een Griffoendor alleen mijn hele familie zit in Zwadderich...dus ik hem Zwadderich trekjes hihi!
    En je eigen verhaallijn erbij verzinnen is idd leuker


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    PotterheadMe schreef:
    Wil je t trouwens melden als je begint?


    zou jij anders ook een personage willen maken ??x


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Mag ik de dochter van Harry en Ginny maken??
    x

    Naam: Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Narcissa Malfoy)De naam heeft niet echt een betekenis, Narcissa is de naam van Draco's moeder daarom heeft hij die naam ook gekozen)
    Roep naam: Lorde
    Bijnaam: Lor - Lorrie
    Leeftijd: 11 Jaar
    Afdeling op Zweinstein: [green]Zwadderich[/green]
    Uiterlijk:


    Lorde lijkt iets ouder dat ze is,en dat is soms in haar voordeel en soms ook weer niet. Ze heeft lange blonde lokken,met slag erin. Haar ogen zijn het zelfde als die van haar vader. Lorde is net zo groot als het gemiddelde van haar leeftijd genoten.
    Innerlijk:Lorde is best wel gemeen. Ze zal altijd haar doel willen bereiken. Ook zal ze altijd een trouwe Zwadderaar blijven.Haar sluwe trucjes zijn niet voorspelbaar. Lorde is erg arrogant en egoïstisch ze zal daarom ook niet zo gauw sorry zeggen. Samen met haar vrienden heeft ze een hekel aan bloedverraders en modderbloedjes. Ondanks dit alles is Lorde best gevoelig. Dit laat ze echter niet merken. Ook heeft ze een hekel aan de familie Wemel en Potter. Net zoals haar vader. Lorde lijkt in opzichte van haar karakter erg op haar vader. Toch heeft ze sommige dingen van haar moeder. Thuis bij haar ouders gedraagd ze zich netjes. Lorde heeft wel eens problemen met de docenten en krijgen daarom soms brieven van de school.
    Goede vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten - Toverdranken - vliegen - En wel meer maar daar doet Lorde haar best niet voor.
    Slechte vakken: Kruidenkunde - En nog meer vakken die haar niet boeien.
    Geschiedenis: Lorde heeft altijd al een prachtig leventje gehad. Haar ouders gaven haar veel liefde en aandacht. Ze weet wat haar ouder vroeger gedaan hebben,en dat vind ze heel erg. Maar ook begrijpelijk. Lorde woont met haar ouders in Malfoy Manior. Een prachtige grote villa. Lorde kreeg eerst altijd thuis les tot dat ze een brief van Zweinstein kreeg

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 12:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    Naam: Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Narcissa Malfoy)De naam heeft niet echt een betekenis, Narcissa is de naam van Draco's moeder daarom heeft hij die naam ook gekozen)
    Roep naam: Lorde
    Bijnaam: Lor - Lorrie
    Leeftijd: 11 Jaar
    Afdeling op Zweinstein: [green]Zwadderich[/green]
    Uiterlijk:


    Lorde lijkt iets ouder dat ze is,en dat is soms in haar voordeel en soms ook weer niet. Ze heeft lange blonde lokken,met slag erin. Haar ogen zijn het zelfde als die van haar vader. Lorde is net zo groot als het gemiddelde van haar leeftijd genoten.
    Innerlijk:Lorde is best wel gemeen. Ze zal altijd haar doel willen bereiken. Ook zal ze altijd een trouwe Zwadderaar blijven.Haar sluwe trucjes zijn niet voorspelbaar. Lorde is erg arrogant en egoïstisch ze zal daarom ook niet zo gauw sorry zeggen. Samen met haar vrienden heeft ze een hekel aan bloedverraders en modderbloedjes. Ondanks dit alles is Lorde best gevoelig. Dit laat ze echter niet merken. Ook heeft ze een hekel aan de familie Wemel en Potter. Net zoals haar vader. Lorde lijkt in opzichte van haar karakter erg op haar vader. Toch heeft ze sommige dingen van haar moeder. Thuis bij haar ouders gedraagd ze zich netjes. Lorde heeft wel eens problemen met de docenten en krijgen daarom soms brieven van de school.
    Goede vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten - Toverdranken - vliegen - En wel meer maar daar doet Lorde haar best niet voor.
    Slechte vakken: Kruidenkunde - En nog meer vakken die haar niet boeien.
    Geschiedenis: Lorde heeft altijd al een prachtig leventje gehad. Haar ouders gaven haar veel liefde en aandacht. Ze weet wat haar ouder vroeger gedaan hebben,en dat vind ze heel erg. Maar ook begrijpelijk. Lorde woont met haar ouders in Malfoy Manior. Een prachtige grote villa. Lorde kreeg eerst altijd thuis les tot dat ze een brief van Zweinstein kreeg

    aah geweldigg !! die ga ik echt gebruiken !


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx je kunt er ook een rollen story van maken. Dat iedereen een hoofdstukje schrijft vanuit zijn karakter


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    NiceGirl schreef:
    Mag ik de dochter van Harry en Ginny maken??
    x
    ~

    tuurlijk alleen deze moet wel heel uitgebreid want het hele verhaal draait echt om haar x


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Nici schreef:
    xXSkyXx je kunt er ook een rollen story van maken. Dat iedereen een hoofdstukje schrijft vanuit zijn karakter

    oja dat is ook wel een leuk idee xx alleen dan ben ik heel veel mensen nodigxx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)
    oja dat is ook wel een leuk idee xx alleen dan ben ik heel veel mensen nodigxx


    Dat is waar....maar je kan ook gewoon namen voor de docenten doen, en anders wil ik die ook wel op een rijtje zetten ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Dat is waar....maar je kan ook gewoon namen voor de docenten doen, en anders wil ik die ook wel op een rijtje zetten ;)

    eeh okej dat is heel lief van je xoxo


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    maar dan wil ik wel graag de dochter van harry en ginny zijnxx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles