• Zijn hier mensen met een tatoeage op de bovenarm (aan de buitenkant) en kunnen die dan zeggen of het een gevoelige plek is of niet? Ik ben namelijk al jaren aan het nadenken over een tattoo en ik ben er al voor aan het sparen. Ik wil er een op mijn bovenarm, omdat ik die makkelijk kan bedekken, maar doet het pijn op die plek?


    26 - 02 - '16

    Presence schreef:
    (...)

    Volgens mijn vader voelde het alsof je met een schaar in je huid aan het krassen bent.

    Dat klinkt zo pijnlijk terwijl het helemaal niet zo pijnlijk is. :')


    Take me to wonderland

    Deze kwam ik laatst tegen op 9gag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Aragog: Haha, je bent me helemaal voor met de info!
    Ik wil zelf ook echt graag een tatoeage op mijn bovenarm (halve sleeve), maar is echt fucking duur.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het ligt eraan hoelang het duurt. tot 3 kwartier doet het meestal weinig pijn, maar daarna raakt de adrenaline op waardoor je het steeds beter gaat voelen en het meer pijn gaat doen.


    Your make-up is terrible

    Deilia schreef:
    Deze kwam ik laatst tegen op 9gag.


    Die spreekt dat andere plaatje wel erg tegen, haha.


    ars moriendi

    Ik zelf heb geen tattoo's, maar de ervaring van m'n moeder was niet prettig als het gaat om de tattoo op haar enkel. Daar heeft ze echt pijn aan geleden, maar zeker geen spijt van.
    De andere op haar schouder deed geen pijn, ze heeft zelfs geslapen toen :'D

    Op je bovenarm zal het minder zeer doen, aangezien daar meer 'vet' zit dan op plekken als je enkel. Daar is de huid dunner zeg maar.
    Oke dat klinkt raar, maar ik denk wel dat je me snapt.
    Maar iedereen heeft een andere pijngrens. Als ik jou was zou ik naar een winkel gaan en daar informatie vragen en/of ervaringsverhalen.

    Michonne schreef:
    Het ligt eraan hoelang het duurt. tot 3 kwartier doet het meestal weinig pijn, maar daarna raakt de adrenaline op waardoor je het steeds beter gaat voelen en het meer pijn gaat doen.


    Dat verhaal over adrenaline heb ik ergens al gehoord en er was ook een af andere zalf (emla) maar andere sites over tatoeages zeggen dat dat de doorbloeding beinvloed en dat je dat daarom niet moet gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Hmm. Ik heb er een aan de binnenkant van m'n arm (beginnend bij m'n pols) en eentje aan de zijkant van m'n pols (buitenkant). Ik vond 't persoonlijk reuze meevallen qua pijn (terwijl ik normaal echt een zeikerd ben qua pijn). Er is eigenlijk niet iets waarmee je het kunt vergelijken. Ikzelf vind 't een rot gevoel, maar het is geen echte pijn. Degene waar ik m'n eerste tattoo heb laten zetten zei dat je het kunt vergelijken met speed tempo harsen, maar dat vind ik wel meevallen!


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Hmm. Ik heb er een aan de binnenkant van m'n arm (beginnend bij m'n pols) en eentje aan de zijkant van m'n pols (buitenkant). Ik vond 't persoonlijk reuze meevallen qua pijn (terwijl ik normaal echt een zeikerd ben qua pijn). Er is eigenlijk niet iets waarmee je het kunt vergelijken. Ikzelf vind 't een rot gevoel, maar het is geen echte pijn. Degene waar ik m'n eerste tattoo heb laten zetten zei dat je het kunt vergelijken met speed tempo harsen, maar dat vind ik wel meevallen!


    Hahaha, ik heb nog nooit iets laten harsen, geen idee hoe dat voelt :')


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    Hahaha, ik heb nog nooit iets laten harsen, geen idee hoe dat voelt :')


    Ja ik wel, maar ik vind het er niet echt op lijken haha! Ieder persoon ervaart het anders vanwege zijn of haar huid. Maar wat wel echt waar is, is dat wanneer je een tattoo hebt, je er meer wilt.


    To infinity and beyond •

    Orianna schreef:
    (...)

    Dat verhaal over adrenaline heb ik ergens al gehoord en er was ook een af andere zalf (emla) maar andere sites over tatoeages zeggen dat dat de doorbloeding beinvloed en dat je dat daarom niet moet gebruiken.


    Dat is inderdaad zo, dat moet je niet doen. Net als met pijnstillers, je bloed word er dunner van en dan bloed het veel erger.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad zo, dat moet je niet doen. Net als met pijnstillers, je bloed word er dunner van en dan bloed het veel erger.


    Er is één soort pijnstiller die wél mag, ben alleen de naam kwijt. Stond op zo'n website van tattoo bob of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Mijn vader heeft veel tattoos, en ook op zijn bovenarmen. Die deden het minst pijn van allemaal zei hij.


    She knew the rules so she knew how to break them.