• Heew cuties<3 xx

    Ik heb een probleempje! hihi d: Iedere keer als ik met mijn moeder naar de winkel, of naar de stad ga..Begin ik te blozen als een gek als ik een leuke jongen of meid zie. o:

    Ik heb dit alleen als iemand bij me is..Als ik alleen ben, valt het super veel mee. :d

    Mijn vraag is nu:
    Hoe kan ik stoppen met blozen, als ik iemand zie die gwn fk knap is?


    ~ I wish i could change, and be perfect..xx

    Euh, geen idee. Kan je blozen wel tegenhouden? Denk het niet, dat doe je gewoon onbewust ..


    16 - 09 - '17

    Haha, wat schattig. Niet proberen naar diegene te kijken?
    Er is trouwens toch helemaal niks mis met blozen?
    Ook al snap ik wel dat het wat ongemakkelijk voelt.
    Misschien helpt het om aan andere dingen te denken.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Als je een manier weet om je bloed te stoppen met naar je wangen te stromen, be my guest. Ik wens je veel succes dan.


    Take me to wonderland

    Het beste helpt om er niet teveel over na te denken. Altijd als ik denk: 'Oh god ik ga blozen', ga ik dat ook doen.
    So try not to think about it. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je moet er juist niets aan doen. Een blos op je wangen komt altijd heel lief en aantrekkelijk over. Ik zie liever wat kleur op iemands wangen dan een bleek gezichtje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Je moet er juist niets aan doen. Een blos op je wangen komt altijd heel lief en aantrekkelijk over. Ik zie liever wat kleur op iemands wangen dan een bleek gezichtje.


    -

    Twist schreef:
    Als je een manier weet om je bloed te stoppen met naar je wangen te stromen, be my guest. Ik wens je veel succes dan.


    26 - 02 - '16

    Er is blijkbaar iets waar je aan denkt waardoor je gaat blozen. De knappe personen? Maar omdat je er alleen last van hebt als er iemand bij je is denk ik dat het daar ook te maken mee kan hebben. Ik begrijp alleen niet hoe. :')
    Enige tip die ik kan bedenken: Als je een knap persoon ziet, merk dat dan gewoon op, ga er niet te veel over nadenken (bv. 'oeh, wat een knapperd. zou hij/zij zien dat ik kijk?' <-dat dus niet).

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 11:26 ]


    You are beautiful, you are love.

    Haha! Thanks voor al jullie reacties! c: Ik ga de tips zeker weten gebruiken! ;-D Xx


    ~ I wish i could change, and be perfect..xx

    Gewoon er niet over nadenken dat je aan het blozen bent. Ik heb het ook wel eens in de klas als de leraar of lerares mijn klasgenoten vraagt of ze stil willen zijn zodat hij/zij mijn antwoord goed kan horen. Dan voel ik gewoon dat mijn wangen warm worden maar ik denk er niet aan, waardoor het sneller verdwijnt.


    Physics is awesome

    Meestal valt het erg mee eigenlijk. Ik bloos zelf ook snel -lichte huid blond haar etc.- maar vaak ben ik een stuk minder rood dan ik zelf denk. Dan zegt iemand iets en voel ik mijn wangen warm worden terwijl ik er eigenlijk heel koeltjes uitzie.
    En probeer anders eens te analyseren wààrom je nou precies bloost. Misschien kan je daar iets aan doen.
    Ik bloos bijv. vaak in de klas als ineens iemand mijn naam zegt of ik iets moet zeggen. Ik weet dat dat komt omdat ik soms nogal verlegen ben maar daar ben ik nu ook aan het werken.


    If a writer falls in love with you, you can never die