• HAPPY TOPIC!
    Ik kreeg net een berichtje op mijn Facebook-pagina, ik deed fotoshoots met vrienden van me, ze zien er allemaal nogal "raar" uit.
    Blijkt dat die vrouw voor Vitaya werkt & zo'n mensen zoekt x')
    Ik ben niet goed gelovig, maar wat ze zegt blijkt wel waar te zijn
    LOL, ik vind dit echt grappig x) straks kom ik misschien op tv, en dan ziet de ganse wereld mij van weirdo naar babe veranderen hahahhah
    Kay not gonna happen. Maar anyways, wat denken jullie? Me aanmelden voor 't programma of niet? :p
    Ze heeft trouwens ook al afgesproken met een vriendin van me, dus nu nog even alles checken met dat meisje haha


    Julie Jellyfish

    Vivere schreef:
    Zou 't gewoon doen! Mijn ouders hebben me opgegeven voor dat programma van Gordon 'Help onze dochter aan de man'. Thank fuck dat ik niet uitgekozen ben, ik had ze vermoord :W
    Mijn ouders hebben me opgegeven voor 'De slechtste chauffeur voor Nederland', maar dat bleek achteraf een grap te zijn..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vivere schreef:
    Zou 't gewoon doen! Mijn ouders hebben me opgegeven voor dat programma van Gordon 'Help onze dochter aan de man'. Thank fuck dat ik niet uitgekozen ben, ik had ze vermoord :W

    Hahahaha :') Dat zou wel heel erg leuk zijn geweest :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carlisle schreef:
    (...)Mijn ouders hebben me opgegeven voor 'De slechtste chauffeur voor Nederland', maar dat bleek achteraf een grap te zijn..


    haha weet niet wat ik erger zou hebben gevonden slechste chauffeur of gordon

    Persoonlijk vind ik het dan wel erg dat ze allemaal alternatieve mensen nemen, die door hun kledij hun andere persoonlijkheid en kijk op de wereld uiten, gaan veranderen tot iets dat in de norm past. Beetje walgelijk vind ik dat eigenlijk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou het doen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lijkt me grappig, je hoeft erna natuurlijk niet je te blijven kleden etc zoals ze bij dat programma bij je aandoen.
    Gewoon kijken wat het wordt, en erna beslissen of je zo blijft of niet?
    Ikzelf heb ook een alternatieve kledingstijl, ik zou niet erdoor veranderen, ook al droeg ik tijdelijk iets anders. (Zou ik heel m'n kledingkast moeten vervangen, hell no.)