Naam;
Amarédus Iratus Penna - Amar
Leeftijd[vanaf 18];
19 jaartjes jong en verjaart op 22 Juli
Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
Amar is op het eerste oog een vriendelijke en vrolijke jongen. Maar eigenlijk is dit maar de helft van hem. Hij heeft nogal wat moeite met zichzelf en kan snel boos worden als iets hem niet lukt. Hij zit ook erg met zichzelf in de knoop door wat er jaren is gebeurd maar probeert het telkens weg te stoppen en te zeggen dat het niet waar is.
Wanneer Amar ergens echt geen zin in heeft trekt hij zich terug en wil dan ook even niet met andere praten. Maar doordat Amar zelf veel praat duurt het terugtrekken niet erg lang. Hij heeft altijd zijn woordje wel klaar en zegt sowieso waar het op staat. Ook heeft hij op veel dingen zijn eigen mening en houd zich daar ook aan vast.
Doordat Amar in een best wel rijke familie is opgegroeid denkt hij dat hij, naast dat hij thuis is, andere ook kan 'verplichten' dingen voor hem te doen. Maar vaak stoot hij op dat punt zijn neus heel erg. Want het is natuurlijk niet zo. Dan, als hij het echt wil hebben, gaat hij het zelf doen.
Van vreemde moet Amar helemaal niets hebben, en het liefst wil hij ook niet eens met ze praten of naar ze kijken. Voor zijn vrienden komt Amar op wanneer dit echt nodig is. Anders dan doet hij ook helemaal niets. Amar wil nog wel eens een bitch zijn wanneer het op ruzies uitkomt. Hij gebruikt dan dingen die men vertelt heeft tegen diegene en vindt het ook niet erg om een paar klappen te verkopen. Gelukkig komt deze kant maar zelden voor.
Voor de rest loopt hij met een glimlacht rond en is vriendelijk.
[Sleeeechte beschrijving, het spijt me mensen!]
Uiterlijk[+foto];
Sinds een half jaar heeft Amar zijn haar in deze zwart met rode kleur. Hij wilde dit al een tijdje doen, maar was erg onzeker omdat hij dacht dat het zou mislukken of dat het niet zou staan. Uiteindelijk heeft hij het laten doen door zijn broer, die overigens kapper is en een eigen studio heeft. Hij is nu erg trots op het resultaat en het boeit hem helemaal niets als mensen het niets vinden.
Amar heeft een jong uiterlijk en is ook erg klein. Hij is 1.72 lang en weegt ook maar 54 kilo. Sommige mensen schatten hem vijftien á zestien jaar oud. Terwijl hij daadwerkelijk 19 jaar oud is. Het zit in de familie. Zijn ouders en broer zien er ook nog erg jong uit. Net als de heldere blauwe ogen.
Amar is vrijwel altijd in donkere en felle kleren te zien. Hij vindt eentonige dingen best wel saai en wil altijd zijn kleren mixen. Het is niet zozeer dat hij op wil vallen, maar hij vindt het gewoon leuk om te doen.
Verder is Amar slank gebouwd en heeft ook niet echt veel spieren. Het maakt hem geen ene reet uit. Het gaat niet om de kracht of het uiterlijk, het gaat hem meer om het innerlijk. In zijn onderlip heeft hij twee ringetjes zitten, en door zijn neus ook eentje.
Extra;
Amar valt op jongens en meiden en schaamt zich er ook niet voor om gewoon midden op straat tegen iemand te zeggen dat diegene er lekker uit ziet. Al moet hij niets van ze hebben. Amar vindt dat er geen onderscheid gemaakt moet worden tussen sekse en vind dat jongens en meiden zelf mogen kiezen waarvan ze houden.
Nou mensen, hij is zo een beetje af. Ik ben er totaal niet tevreden mee. Maar ik was gewoon even uit mijn inspiratie. De mensen die vaker met mij RPG'en weten dat ik altijd mijn rollen netjes en lang uitwerk ^^
[ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:08 ]
Ich liebe dich 27.12.23