• Ik wil graag een verhaal krijgen dat zelfs zou uit kunnen komen in boekenwinkels. Zouden jullie commentaar kunnen geven op mijn samenvatting van dit verhaal? Wat kan ik er beter aan veranderen? Hebben jullie nog bruikbare tips? Alvast bedankt!
    Soundtrack Give Me Love by Ed Sheeran



    Als mensen denken aan Cupido, denken zij aan een bolle baby met een luier om en een pijl en boog om zijn schouder. Als mensen denken aan Cupido, roepen zij: Die bestaat niet.
    Dit klopt niet.
    Cupido is geen jongen, ze is een beeldschoon meisje van zeventien dat rond zwerft op aarde. Ze moet zorgen dat het kleine beetje liefde dat daar nog over is, vergroot zal worden.
    De enige regel die God haar opgaf, toen Hij haar naar Aarde stuurde, was dat zij zelf nooit zou mogen liefhebben. Dit zou zorgen voor ongelijke verhoudingen, tussen liefde en haat.
    Maar kan Cupido deze grote taak wel op haar nemen? Hoe lang kan zij leven, zonder ook maar een enkele omhelzing, of andere uiting van liefde? Is het überhaupt mogelijk, te leven zonder liefde...?


    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 21:47 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik vind het echt een heel mooi idee, maar stiekem vind ik het toch wel jammer dat je het liever niet op Quizlet zet. Ik zou het namelijk dolgraag willen lezen. Daarnaast moet je ook weten dat uitgeverijen zeer streng zijn en niet zomaar alle manuscripten zullen aannemen. Bovendien hebben zij liever kortere manuscripten van nieuwe of jonge schrijvers dan langere.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Ik vind het echt een heel mooi idee, maar stiekem vind ik het toch wel jammer dat je het liever niet op Quizlet zet. Ik zou het namelijk dolgraag willen lezen. Daarnaast moet je ook weten dat uitgeverijen zeer streng zijn en niet zomaar alle manuscripten zullen aannemen. Bovendien hebben zij liever kortere manuscripten van nieuwe of jonge schrijvers dan langere.


    Als het uitgeven van dit verhaal niet gaat lukken, komt het wel op Q hoor. c:
    Bedankt voor de tips!


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.